מי מאיתנו לא היה רוצה לנהל את העסק שלו בצורה הכי טובה שאפשר ולפרסם אותו בכל מקום? ומי לא היה רוצה לדעת שהוא יכול לראות סרט בגינה שלו בגודל גדול במיוחד? האמת היא, שבימינו על ידי מקרנים ניידים איכותיים אפשר לענות על שני הצרכים הללו. אם יהיה לכם מקרן נייד תוכלו בעזרתו לפרסם את העסק שלכם בכל מקום ולהקרין את סרט התדמית שאתם מכינים אך תוכלו גם לעשות בו שימוש להנאתכם. בעזרת מקרן נייד אתם יכולים להקרין כל סרט שתרצו בגינה, בסלון או בכל מקום אחר, אז למה לחשוב פעמיים? בנוסף לכך, אפילו אם אתם צריכים להציג מצגות ותוכניות שונות בפני העובדים שלכם, הרי שמקרן נייד הוא הפתרון הכי טוב שיש ואין ספק שאתם צריכים מקרן כזה בחדר הישיבות. זה לא במקרה שהרבה אנשים שאתם מכירים כבר רכשו מקרנים מסוגים שונים, אז למה שלא תעשו את זה גם אתם? בימינו זה הרבה יותר זול ממה שזה היה בעבר, מה שאומר שהיום זו כבר מזמן לא פריבילגיה של עשירים.

מקרן נייד למכירה

 

איך לבחור איזה מקרן יתאים לכם?

אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט או בחנויות פיזיות שמוכרות מקרנים אתם תראו שיש מגוון גדול מאוד של אפשרויות. לכן לא בטוח שיהיה לכם קל לבחור את האופציה הכי מתאימה שיש, כי מה אתם באמת יודעים על מקרנים ניידים? לפני הכול כדאי שתגדירו את המטרה שלכם ואת השימוש שאתם רוצים לעשות במקרן כי זה יעזור לכם בבחירה. אם אתם יודעים שתשמשו במקרן בכל יום בפני אנשים רבים, הרי שכדאי יהיה להשקיע ולקנות את המכשיר הטוב ביותר שקיים. לעומת זאת, אם אתם יודעים שאתם עתידים להשתמש במקרן רק פעם בכמה זמן, הרי שתוכלו לחשוב על האפשרות של קניית מכשיר פחות משוכלל ויקר. בנוסף לשאלת השימוש שתעשו במקרן, כדאי יהיה לבדוק גם האם אתם רוצים לקנות מכשיר של חברה ידועה או שזה לא נתון שחשוב לכם. מעבר לכל אלה, כמובן שצריך לבדוק את הנתונים הטכניים והפיזיים של המכשיר:

  • כמה הוא שוקל והאם באמת יהיה לכם קל לשאת אותו לכל מקום?
  • מה הרזולוציה שלו?
  • עד כמה הוא נחשב למכשיר טוב?
  • האם זה מקרן אלחוטי או שהוא חייב להיות מחובר לחשמל?

אין שום סיבה לקנות מכשיר שאתם לא לגמרי יודעים אם הוא מוצלח כי הרי לא תרצו לקנות מקרן חדש תוך כמה חודשים. לכן כדאי לעשות את כל הבדיקות הנדרשות כדי להבין האם מדובר על מקרן איכותי שכן על איכות לא מומלץ לכם להתפשר.

 

על איזה מקרנים ניידים הגולשים באינטרנט ממליצים?

אתם עומדים מבולבלים מול רשימת המקרנים הניידים ולא יודעים במה לבחור? אם כך, כדאי שתבדקו מה אומרים הגולשים האחרים באינטרנט. בדרך כלל אנשים שקונים מכשירים חשמליים, בין אם זה מקרן, מסך או כל מכשיר אחר, נכנסים אח”כ לאינטרנט וכותבים את חוות הדעת שלהם. בצורה כזאת, אם תקראו מה הם חושבים ועל איזו חוויית שימוש הם מספרים, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את מה שהכי מתאים לכם. בדרך כלל חוות הדעת מאוד אמינות ויש גם אפשרות לקרוא מה חושבים המומחים על הנושא הזה, אז למה לא? אם כל המומחים ממליצים על מקרן מסוג מסוים אז למה שלא תקשיבו לעצתם?

 

כמה תשלמו ואיפה תקנו?

לבסוף, כדאי לכם להחליט גם כמה אתם רוצים להשקיע במכשיר הזה, כי קשת המחירים מאוד רחבה. אתם יכולים לקנות מקרן נייד מאוד יקר אך אתם גם יכולים לקנות מקרן נייד במחיר מאוד נוח שמתאים לכל כיס. אם תדעו מה הסכום שממנו אתם לא רוצים לחרוג יהיה לכם יותר קל לבחור את מה שהכי מתאים לכם ולכן זה מומלץ. מבחינת השאלה איפה כדאי לבצע רכישות כאלה, כדאי שתדעו: האינטרנט זה המקום הטוב ביותר. אונליין מחכים לכם לא מעט אתרים שבהם תוכלו לקנות לא רק מקרנים ניידים אלא גם ערכות קריוקי משוכללות ועוד, אז למה שלא תבדקו זאת? אין יותר סיבה לצאת מהבית ולקנות כך את המכשירים השונים כי אונליין זה יותר נוח והרבה יותר משתלם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !