כל מי שמכיר אפילו מעט את התחום של צילום ועריכת וידאו יודע שאי אפשר לבצע שום פעולה הקשורה לענף זה ללא ציוד מקצועי מתוחכם ומתקדם. על מנת להיות מקצועיים בתחום צריך להצטייד בציוד המיוצר בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר ואין להסתפק בציוד חובבני או כזה שלא יספיק כדי לספק תוצאות באיכות גבוהה ביותר. בנוסף, כיום קיימים בשוק אביזרים נלווים רבים אשר משפרים את איכות התמונה והקול וכדי להשיג תוצאות טובות – אסור לוותר עליהם.

איזה ציוד דרוש לשם צילום ועריכת וידאו?

ישנם אנשי מקצוע לא מעטים אשר מתמקצעים אך ורק באחד מהתחומים – עמדת צילום לאירועים או עריכת וידאו. בנוסף אליהם ישנם גם כאלה אשר עובדים ומתמחים בשני התחומים גם יחד. על מנת להציע שירותים אלה עליהם להצטייד בלא הפחות בכמה מצלמות אשר כל אחת מתאימה לצילום בתנאי צילום שונים, עדשות שונות, חצובה לצורך צילום בידיים חופשיות, לפחות מבזק אחד וכמובן שלל כבלים וחוטי חשמל לצורך הטענת המצלמה וחיבורה לאביזרים הנלווים.

תחום של עריכת וידאו דורש לפחות מערכת ותוכנת מחשב לעריכת וידאו, מסך שאליו יתחברו כל המצלמות והפריטים אשר לוקחים חלק בתהליך העריכה וכמובן אביזרים שונים אשר נועדו לשפר או לשנות את הסרט שמוקלט ואותו עורכים  שינויי צבע, קול, חידוד התמונה ועוד. את כל הציוד הזה יש למקם בסטודיו או חדר אשר הקירות בו אטומים לכניסה ויציאה של רעשים על מנת שלא יהיו רעשי רקע שיפריעו ויישמעו בסרט הסופי.

מה עושים עם עיסוק מקצועי בצילום ועריכת וידאו?

ישנם מקצועות רבים אשר משלבים ודורשים צילום ועריכת וידאו מקצועית. למשל – צילום ועריכת עבור תכניות טלוויזיה או מהדוקות חדשות, צילום ועריכה של סרטים אישיים שאנשים מעוניינים להקרין בזמן אירוע משמח או לצלם לכבוד יום הולדת של בן משחה או מכר או סרט שזוג הורים מעוניין לצלם כדי לשמור למזכרת – טיול משפחתי, ליווי לידה וגידול הילדים ועוד. המקצוע של צילום ועריכה מלווה ומתעד את האירועים החשובים בחיים ולכן דרושה איכות גבוהה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !