מהן מסיבות של קריוקי? קריוקי הוא בילוי לכל דבר. זה לא משנה אם מדברים על חובבנים או אנשים שלא יודעים להבחין בין אמיתי ללא אמיתי. למעשה מדברים על היכולת לשיר אל מיקרופון וציוד הגברה נכונים והכול הופך מתאים ללא מגבלה כזו או אחרת. מילות שיר המוקרנות על המסך והקריוקי מתחיל. איזה ציוד בחרתם?

מסיבות של פעם בחיים
קריוקי הוא בהחלט בילוי שאינו משתמע לכך. זמרים חובבנים או זמרים מקצוענים? איך שרים או איך הופכים מסיבה למושלמת? הכול תלוי בציוד אותו תבחרו בפועל. הקשר למסך המחשב, טלוויזיה, מסכי ענק וכל השאר. שירים המשודרים בפורמט כזה או אחר. מתי ראוי להתחיל את השירה בפועל? מצחיק או מהנה? ערבי קריוקי נערכים מחוץ לבית ומאידך, הקדמה מביאה אותם נכון להיום אל תוך הבית בדרך קצת אחרת. כאמור מדברים על סדנאות גיבוש למיניהן לרבות ימי כיף של עובדים אך לא רק. אטרקציה שהיא למעשה בפני עצמה. קריוקי לאירועים פרטיים המספקים חוויה של פעם אחת בחיים. איך מצליחים עם האירוע? כיצד בוחרים את הציוד המתאים ביותר?

טיפים לבחירת ציוד מתאים
יש לערוך סקר שווקים וכך למעשה מדברים על בחירה אחת שהיא למעשה ראויה. כאמור, מדברים על ציוד בעל שם ומוניטין. חשוב ביותר לברור את המוצר עם תו תקן ישראלי או זר, אחריות של יותר משנה וכמובן המלצות של אנשים שכבר רכשו והם מבינים בנושא. כאמור, הרעיון לרכוש מוצר נכון, הרכישה הנכונה תדרוש מכם לברור את המפרט של המוצרים. מה תכיל ערכת הקריוקי? האם יש רכישה מורשית בעלת מוניטין? הידעתם, רכישה של קריוקי ללא רישיון הינה עבירה על החוק. כמו כן, בחירת מוצר עם רישיון, מביאה עניין של איכות. כך למעשה מקבלים את כל התשובות ברכישה של ציוד בעל שם. כמו כן, חשוב ביותר לברור את המוצר בשעת אמת במקום פתוח ומקום סגור. כמה אנשים מגיעים בפועל? האם אתם עומדים לערוך מסיבה במקום פתוח או סגור? כך למעשה בוחרים את הציוד המתאים ביותר בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !