המסיבה שלכם עומדת להתחיל ואתם עדיין לא יודעים באיזה ציוד לבחור. איזה ציוד יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר? מה ראוי לחפש נוכח העובדה כי תרצו להשלים את האירוע על הצד הטוב ביותר? בין היתר, עולה שאלת השאלות בין ההבדלים של ערכת קריוקי לבחירה. מה חשיבות שאר הדברים שיש לקחת בחשבון? האם יש קשר בין רמקולים לשאר הדברים או הציוד שמפעיל את הקריוקי בפועל? להלן כמה שאלות ותשובות יחד. כמה רמקולים צריך למסיבה של 80 איש?
לבחור את הטוב ביותר
בחירת רמקולים הינה בחירה אחת מיני כמה וכמה בחירות. הרעיון הנכון ביותר מדבר על אחריות של מוצר. כמה שנות אחריות יש עליו? כשיש אחריות מספקת, יש למעשה את כל השאר. אחריות מעידה על מוניטין של מוצר. כשאתם רוכשים מוצר ללא אחריות, תדעו כי אתם עומדים לשאת בתוצאות אלא אם בחרתם משהו שונה עם אחריות של שלוש שנים ומעלה. מהו הטיפ הראשון ביחס לכל השאר? מה ראוי לעשות בפועל? יש כמה וכמה רעיונות שאי אפשר לחלוק עליהם. איך מפיקים אירוע של פעם אחת בחיים? אם אתם מתכוונים להפיק אירוע של פעם אחת בחיים, הגיע הזמן להחשיב קצת את הדברים אחרת. אפקט הצליל הוא החשוב ביותר ביחס לכל השאר.
רמקולים ואנשים – פרמטרים נכונים
ביחס לבחירת הדברים חשוב ביותר לדבר על גודל הרמקולים. האם קיימת משמעות אחרת בבחירת רמקולים למסיבה קטנה של 50 איש או 80 איש? כאמור, גודל הרמקולים אכן קשור לכמות האנשים וגודל המסיבה לרבות המקום של המסיבה. כך גם אקוסטיקה ועוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון. האם הרמקול יעמוד בלחץ? חשוב ביותר לדבר גם על כך. רמקול קטן לכמות גדולה של אנשים עלול לסכן את הדברים ולפגום באיכות בפועל. בחירת רמקולים מתרחשת רק לאחר שיודעים כמה אנשים מגיעים בפועל והאם המסיבה מתרחשת במקום פתוח או סגור. אלו הם חלק מהפרמטרים הנכונים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת לפני שמפיקים מסיבת קריוקי כזו או אחרת בבית או בחצר של הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !