בזמן האחרון יצא לכם לעשות הרבה מאוד מסיבות ביער עם החברים הכי טובים שלכם? או שאולי אתם אוהבים לעשות ברביקיו עם בני המשפחה? האמת היא, שזה לא משנה על איזה אירוע טבע מדובר וגם לא חשוב כמה אנשים מוזמנים אליו, כי בכל מקרה תמיד כדאי להשקיע גם בתוכנית האומנותית של אירועים כאלה. אתם לא יכולים רק לעשות מסיבה ולדאוג לאוכל, כי זה עלול להיות מעט משעמם מידי וחוזר על עצמו, ולכן כדאי לכם לשקול את קנייתה של ערכת קריוקי ניידת. בוודאי גם אתם, כמו רוב האנשים בישראל, כבר שמעתם על הערכות האלה ועל כך שאנשים מאוד מתלהבים מהן, והאמת היא, שעד שלא מנסים את זה לבד אי אפשר להבין עד כמה זה נכון.
ערכה ניידת
הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת כשאתם חושבים לקנות ערכת קריוקי, זה שאם רוב המסיבות שלכם לא מתקיימות בבית ואם את רוב המפגשים אתם עושים בחוץ, אז כדאי יהיה לקנות ערכה ניידת. יש היום הרבה סוגים של ערכות כאלה כך שאתם צריכים לבחור היטב את הערכה שתתאים לכם, אך באופן כללי אתם יכולים להיות בטוחים שגם ערכות כאלה הן איכותיות ומחזיקות מעמד ללא מעט זמן. חשוב לבדוק מה יש בדיוק בתוך הערכה ולכמה זמן היא יכולה לפעול ללא חשמל, כי לא כדאי לקנות ערכה שאינה מספיק חזקה.
ערכה שצורכת חשמל
האפשרות השנייה של בידורית קריוקי שתוכלו לקנות לכם, זו בידורית שכן מתחברת לחשמל, אך לא בטוח שזה יכול להתאים לכולם. אם אתם יודעים שאת רוב המפגשים שבהם תרצו לשלב את הקריוקי כן תקיימו בתוך הבית או במקום שיש בו חשמל, הרי שתוכלו לקנות גם ערכות כאלה. באופן כללי בערכות כאלה יש בדרך כלל מיקרופון אחד, אך כדאי לכם לבדוק את העניין הזה לעומק. אם אתם יכולים לקנות ערכה שיש בה מספר מיקרופונים הרי שזה עדיף כי בצורה כזאת תוכלו גם לעשות דואטים ואפילו לשיר כולם ביחד כך שאין ספק שזה כדאי לכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !