אם הבן הגדול שלכם הגיע לגיל בר המצווה אתם בוודאי מאוד מתרגשים מכך, כי לא מדובר על אירוע רגיל. בר מצווה זו מסיבה גדולה וחשובה ולכן אפשר להבין אם אתם גם רוצים להפתיע אותו ולהכין עבורו סרט שבו הוא מופיע ושאותו תוכלו להקרין לפני כולם באירוע. חשוב לדעת שבין אם אתם מקיימים את האירוע בבית, באולם או בטבע, אתם צריכים לדאוג לכך שתהייה לכם במקום טכנולוגיה משוכללת שבעזרתה תוכלו להקרין את הסרט. הפתרון הטוב ביותר לכך הוא כמובן מקרן, ואם אתם תוהים איזה מקרן כדאי לכם לקנות או לשכור הרי שאתם צודקים כי למעשה האפשרויות רבות ביותר ולא קל לבחור ביניהן.
מקרן לשימוש חד פעמי
אם חשבתם שאתם צריכים לקנות מסך הקרנה לבר המצווה של הבן שלכם כדי שתוכלו להקרין את הסרט, הרי שאתם טועים, כי למעשה עבור אירוע חד פעמי אתם יכולים גם לשכור את המקרן שלכם. בצורה כזאת תוכלו לבחור את המסך הכי איכותי שיש, כי אם מדובר רק על השכרה זה יוצא כמובן יותר זול מאשר קניה. הרבה אנשים בוחרים באפשרות הזאת כי אם הם יודעים שהשימוש שלהם יהיה חד פעמי, אז אין ספק שלא כדאי להשקיע את מיטב הכסף ולקנות מקרן שאחר כך לא תיגעו בו שנים רבות.
איפה המחירים הכי טובים?
זה לא משנה אם אתם רוצים לקנות את מסך ההקרנה שלכם או שאתם רוצים לשכור אותו, כי בכל מקרה אתם בוודאי לא רוצים להוציא על כך סכום גבוה מידי, ובצדק. אם אתם רוצים שהאירוע של הבן שלכם יהיה מיוחד ומוצלח זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לשלם על כל מוצר שישמש אתכם באירוע הרבה יותר, כי השוואת מחירים תמיד עוזרת לחסוך. כדאי לדעת שיש גם אפשרות לקנות מוצרים כאלה מייד שנייה ואז זה כן יכול להיות משתלם לקנות ולא לשכור, אך הכול חייב להתאים לצרכים האישיים שלכם. בסופו של דבר אתם תראו שההשקעה בכל הפרטים האלה באירוע תגרום לכך שהאירוע יהיה מושלם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !