איך לבחור ציוד קריוקי למסיבה המושלמת? איך בוחרים ציוד הגברה ותאורה או אפילו מיקרופונים אלחוטיים להשלמת המסיבה? חשוב ביותר לברור כמה וכמה פרמטרים שקשורים גם למפעיל אך גם לבחירות שלכם נוכח העובדה כי אתם כל כך רוצים להפיק מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים. כיצד עושים זאת? אספנו עבורכם כמה וכמה דברים שראוי לתת עליהם את הדעת לפני שבוחרים את הציוד המתאים לשם הצלחת האירוע.
לבדוק את הרישיון וכל השאר
האם מי שמוכר לכם אכן בעל רישיון למכירה? האם המפעילים שלו בעלי רישיון? הידעתם כי מי שמפעיל קריוקי צריך רישיון לשם כך? מפעיל חייב רישיון להפעלה בציבור. מדברים למעשה על שמירת זכויות יוצרים של המוסיקה המוענקת. מיותר לציין כי הפעלה בציבור הינה עבירה על החוק ומאידך ביניכם לבין עצמכם אולי תדרשו לברור פרמטרים אחרים לגמרי. אם אתם בוחרים מישהו עם רישיון סביר להניח שהיתרון הגדול יהיה גם רכישה של פלייבקים מקצועיים בלבד. פלייבקים עם שירים וליווי של סרטון שיהיה ניתן לקרוא בקלות מכל מסך שהוא בבית. חשוב ביותר לבחור מגוון של שירים וסגנונות כך לא תפספסו למעשה את כל האורחים המגוונים שלכם. בהמשך, חשוב ביותר לברור גם את הציוד המתאים. איזה ציוד נחשב מתאים לכך? האם הציוד עלול להשפיע על איכויות הערב? מסתבר שכן.
לבחור את הציוד הנכון
בחירת הציוד הינה פרמטר נוסף. ציוד חדשני ומקצועי כאחד. ראוי לציין כי אם הציוד לא יהיה מקצועי, יהיה קשה מאוד לשפר את איכויות הערב בדרך כזו או אחרת. תקלות כבר אמרנו? איכות הנאה של שמע אך לא רק. איזה ציוד יידרש לכם?רמקולים, מחשב, מיקסר להוספת אפקטים אך לא רק. מדברים גם על איכויות שירה. מסך הקרנה וכל מה שראוי לשלב איתו גם מסיבת ריקודים להשלמת החסר. האם המסיבה שלכם עומדת להתרחש במקום סגור או פתוח? זהו פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון. כמה מוזמנים ואפילו שעה לרבות סגנון מוסיקלי. אלו הם למעשה חלק מהדברים שתדרשו לקחת בחשבון לפני תכנון המסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !