אם אתם מאוהבי השירה עם פלייבקים, תוכלו לארגן מסיבת קריוקי באופן עצמאי ומאידך, הכול תלוי בבחירת הציוד המתאים ביותר לכך. קריוקי בהפעלה עצמית בא לידי ביטוי בכמה וכמה מרכיבים וכמה פתרונות שיש לשים עליהם את ההדגשים. כאמור, תפעול עצמי? אם אתם לא בטוחים ביכולת שלכם תוכלו לאתר לכם את ערכת ההפעלה המושלמת, ערכה הכוללת בתוכה מקרן, מסך גדול וכל מה שיכול להעניק לכם את כל האפשריות של מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. ראוי לזכור, גם אם התכנון הינו בגדר עלות זולה , רצוי ביותר שלא להתפתות או לרכוש מוצר זול מדי.
מה כוללת ערכת תפעול עצמי?
מה כוללת ערכת התפעול העצמאית? היא כוללת רמקול מוגבר עם 100 וואט ואפילו יותר. אחר כך מדברים על מכשיר די וי די, מיקרופונים ראויים, להיטים בלתי מתפשרים, אפשרות לשלב פתקאות של קריוקי ואפילו הדרכה להפעלה נכונה. מיותר לציין כי כמו בכל דבר, אם אתם רוצים להשכיר ציוד, תדרשו להשאיר סכום פיקדון וכל דבר אחר שיהפוך את זה ליותר קל. בהמשך, מדברים למעשה על עלות בסיסית אשר תגונן עליכם בעת הבחירה. בין היתר, חשוב להדגיש את נושא האיסוף העצמי שהוא למעשה השכרה עד 24 שעות והחזרה לבד. מיותר לציין כי גם כאן יהיה עניין של חוק שימור המוצר גם ובפרט שהוא מושכר.
כיצד משכירים את הציוד המתאים? טיפים
1. ראשית, ערכו סקר שווקים בהתאם. רצוי ביותר לדבר על בחירת ציוד מתאים ביותר, בחירת ציוד באה לידי ביטוי בבחירת ציוד הקשור בעלות שווה לכל כיס ומאידך גם בבחירה שאיננה זולה יתר על המידה.
2. איזה ציוד בוחרים? אם אתם לא בעניין של הפעלה עצמית, רצוי כי תבחרו ציוד שניתן להפעיל בקלות יתרה. בהמשך, ראוי לציין ולדבר על רכישה של ציוד הקשור בעיקר בנישה של התאמה לאירוע ולגודלו. כמה אנשים לוקחים חלק באירוע? זוהי למעשה שאלה נוספת שחשוב לשאול בהתאם.
3. כמה זמן ניתן להחזיק את הציוד? האם ההשכרה ליום אחד או כמה שעות נוספות?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !