בעניין של בחירת ערכות קריוקי מקצועיות , רצוי לקחת כמה וכמה דברים בחשבון. יש לא מעט אפשריות בשוק הפתוח והרעיון הוא להשיג את הטוב ביותר מיני כל שאר הדברים. מסיבות קריוקי של פעם אחת בחיים? כיצד מתכננים את התכנונים באופן הנכון ביותר? הפקת מסיבות קריוקי באות לידי ביטוי בבחירת ערכות קריוקי, בידוריות וכל מה שיכול להפוך מסיבה למושלמת נוכח כל השאר. כמה זה עולה לנו? מה עדיף לרכוש? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.

איך אפשר לבחור ערכת קריוקי
אם בעניין של ערכות קריוקי לבחירה עסקינן, רצוי ביותר להדגיש את כל הדברים וזה בא לידי ביטוי בבחירת אירועים קטנים או גדולים כאחד. איך מפיקים אירועים בלתי נשכחים? מה יהיה עליכם לקחת בחשבון? ראשית ולפני הכול, חשוב ביותר לקחת בחשבון כמה מרכיבים הבאים לידי ביטוי בבחירת ציוד עם ערוצים ועם כוח הראוי להפעלה בכל שעה ובכל מקום. את הציוד יש לייעד על פי המיקום. אקוסטיקה? מקום גדול או קטן? סגור או פתוח? יש לשים לב לגבי ערכה ולגבי מה שהיא מכילה בפועל. כמה רמקולים יש? כמה ערוצים יש? אם תרצו לייצר שירה מעולה, חשוב ביותר שלא לברור ציוד זול יתר על המידה. הכול בהתאם על פי דרישה מרכישת הציוד ועד בחירת השירים והפלייבקים.
איפה אפשר לקנות?
רכישה של קריוקי או מערכות מקצועיות, יידרשו מכם מבדק ראוי של ערכות בעלות שם ומוניטין כאחד. אז כיצד רוכשים? רצוי לבצע רכישה בחנויות מוסיקה או הגברה בלבד. אין קסמים בדברים הללו ומכאן שיש לבצע סקר שווקים בהתאם. ציוד הגברה יש לקנות אך ורק בחנויות סאונד. כך גם ציוד קריוקי וכל השאר. בהמשך, מדברים על מספר האנשים שיגיעו לאירוע. כמה אנשים יהיו באירוע? האם מדברים על מעט אנשים או הרבה אנשים? זהו למעשה מרכיב שיש לקחת בחשבון ויפה שעה אחת קודם. כאמור, הבחירה שלכם באה לידי ביטוי בבחירת ציוד שתחילתו וסופו הינם רכישה של ציוד המתאים למשימה בכל מקום ובכל זמן.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !