מיקסר ברינגר או מיקסר מאקי

אף אולפן מקצועי, אף אולם איכותי לא יעבוד ללא מיקסר אומנים. המיקסר תמיד נמצא מונח על עמדת הדי ג’יי. תפקידו הוא לנתב ולשנות את עוצמת אותות הקול. בסופו של דבר כל האותות יהיו מסוכמים ליציאה אחת אחידה. אם תרצו לדוגמא לערבב קולות היוצאים מכמה מיקרופונים אלחוטיים שונים ליציאה אחת תצטרכו להיעזר במיקסר. ישנם הרבה דגמים של מיקסרים, חלקם מקצועיים, חלקם פחות. חברת ברינגר וחברת מאקי הינן חברות בתחום הסאונד וההגברה. יש להם קהל רחב ומספר לא מבוטל של דגמים מאיכויות שונות. אם כך, מה כדאי לי לבחור, מיקסר ברינגר או מיקסר מאקי?

[ ראו כאן את המדריך המקיף לבחירת מיקסר סאונד והגברה ]

 

על חברת ברינגר

חברת ברינגר (Behringer) הינה חברה ותיקה המשווקת את מוצריה בלמעלה מ 120 מדינות שונות ברחבי העולם. התמחותה של החברה עוסק בציוד אודיו מקצועי. במקור החברה היא חברה גרמנית אך למרות זאת מפעלי הייצור של החברה נמצאים היום בסין. החברה נוסדה בשנת 1989 והיום נמצאת לבין היצרניות הגדולות ביותר. לחברת ברינגר יש תארים רבים ומרשימים בתחום ההגברה והסאונד, החברת נמצאת לצד חברות גדולות אחרות כמו MIDAS., Mackie ועוד…

 

אמנם חברות אלה פחות מוכרות לציבור הרחב אך אלו שמבינים במוצרי סאונד והגברה יודעים להבחין בין חברה מקצועית ובין חברה פחות מקצועית, לכן תמיד רצוי לרכוש מוצרים מחנויות ייעודיות. לחברה יש דגמים רבים של מיקסרים, ביניהם נמצאת את סדרת ה Xenyx המבוקשת אשר לה יש מספר דגמים נמכרים מאוד (ובמיוחד דגם ה-1202FX). המחירים אותה החברה גובהה אכן יכולים להגיע לסכומים גבוהים, אך כאשר מדובר על אולפן הקלטות מקצועי או אולם אירועים אתם חייבים לדאוג לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר כדי לאפשר לסאונד להישמע נקי. תוכלו כמובן למצוא מחירים יותר נמוכים אך המחיר בהתאם לאיכות.

 

כדי להוזיל עלויות, רכשו את המוצר ממקום שהוא גם יבואן רשמי. רוב המועדונים בארץ היום משתמשים במיקסרים של חברת ברינגר. ההשקעה היא חד פעמית והיא תשמש אתכם לאורך שנים רבות עם שמירה נכונה על המוצר.

מיקסר מאקי

על חברת מאקי

חברת מאקי (Mackie) נוסדה אף היא בשנת 1989. חברת מאקי נחשבת גם היא לבין החברות המובילות בתחום הסאונד וההגברה. יש לה היצע רחב ומכובד של מוצרים והיא משווקת את המוצרים שלה בכל רחבי העולם. יש לציין שבדירוג המבקרים, חברת ברינגר הינה נחשבת ליותר איכותית מאשר חברת מאקי.

 

התמחות החברה היא במוצרי סאונד והגברה, היא משווקת את המוצרים שלה גם לחנויות פרטיות וגם למועדונים ולמקומות בילוי אחרים. לחברה יש מספר דגמים של מיקסרים שונים, ההפעלה של המיקסרים יכולה להיות מורכבת טיפה עבור אילו שלא מגיעים מהתחום. אך כאשר תרכשו מיקסר של חברת מאקי תוכלו להנות מהסבר רחב ומפורט על השימוש במוצר. המחירים של חברת מאקי נמוכים יותר מאשר המיקסרים של חברת ברינגר.

 

המוצרים של החברה איכותיים ועמידים, נסו להתאים את המיקסר לצורך שלכם ולרמת המקצועיות. אם אתם חדשים בתחום, מוטב שלא תבחרו בדגמים היקרים יותר, אלא באילו שיותר פשוטים להבנה והפעלה. כדי להיות בטוחים בבחירה שלכם, אנו ממליצים להגיע לחנות מקצועית ולפרט כמו שצריך למוכר בחנות מהו השימוש שלכם במוצר, ואם המקום מספיק מקצועי, הוא יידע להתאים את הדגם לצורך שלכם.

 

אז איזה מיקסר עדיף לי?

הכל תלוי באופן השימוש, אם אתם בוחרים מיקסר שישרת אתכם לפן המקצועי, לאולמות איכותיים, למועדונים נחשבים וכד’… תרצו לרכוש מוצר איכותי ועמיד, החברה המתאימה ביותר תהיה חברת ברינגר. כמובן שתוכלו למצוא גם כן אצל חברת מאקי מיקסרים מקצועיים, אך ברינגר נחשבת לחברה מקצועית יותר. אם אתם די ג’יי בתחילת הדרך, בחירת החברה אינה משנה, פשוט תבחרו מיקסר שיהיה לכם פשוט להבנה (המיקסרים של חברת מאקי הרבה יותר מתאימים למתחילים) ככה שתוכלו להנות מהשימוש ולאט לאט להתקדם. רצוי גם לא להוציא סכומים גדולים בהתחלה, רק אחרי שאתם מתמקצעים וממשיכים בדרך הזאת, רכשו מוצר איכותי יותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !