מרכז הסאונד | יבואני מקרנים  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים לקולנוע ביתי ולמצגות, של מבחר המותגים המובילים בעולם  |   (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

[ ראו כאן קטלוג מקרנים הכי גדול בישראל ]

 

XGIMI Elfin

בכל הנוגע למקרנים, מקרן XGIMI Elfin והמוטו שלו “הופכים רגעים קטנים לגדולים” הוא מקרן ביתי הבהיר ביותר בגדלים האלו עם תמונות ברזולוציה גבוהה.

המשיכו לקרוא כדי לגלות עוד על המקרן הזה.

1. פרסי זכייה של מקרן Elfin

העיצוב של מקרן המיני הזה זכה במגוון פרסים כגון פרס Reddot Design ו-Good Design. העיצוב הקומפקטי הידוע שלו מוסיף גם אמינות לניידות ולמשקל הקל שלו, כך שלמשתמשים קל להסתובב איתם ממקום למקום, לקחת אותם למשרד וכו’.

מקרני XGIMI
2. Android TV™

המשתמשים יכולים להתחבר ל-WIFI וליהנות מתכנים ישירות מתוך מערכת Android TV ידידותית למשתמש, המעניקה גישה ליותר מ-5,000 אפליקציות שונות.

3. תכונות של המקרן

א) משקל – אחד ממקרני המיני הקלילים ביותר. משקלו 973 גרם בלבד.
ב) גודל – מקרן המיני הזה יותר קטן מספר, כך שקל להציב ולאחסן אותו היכן שרק רוצים.
ג) הרזולוציה שלו 1080p FHD מייצרת תמונות ברורות במיוחד.
ד) בהירות – המקרן מעניק את חווית הצפייה הבהירה ביותר בגדלים קומפקטיים כאלו, עם 800 ANSI לומן.
ה) איכות השמע – איכות השמע הגבוהה ביותר של רמקולים 2x3W מבית Harman Kardon, המספקים חוויה טובה יותר למצגות ולשיעורים בבתי ספר, כמו גם יכולת ליהנות מסרטים עם הסאונד הברור והאמיתי שלהם.
ו) Android TV™ – גישה לממשק אנדרואיד עם מעל ל-5,000 יישומים שונים.

4. טכנולוגיה של המקרן

א) HDR10 – מעניק יחס ניגודיות מרשים בסביבה חשוכה או מוארת, ובכך תמונה איכותית וברורה וצבעים נאמנים למציאות.
ב) מנוע תמונה X-VUE 2.0: טכנולוגיה חדשנית המשפרת את בהירות ואמינות התמונה, כך שמתקבלים צבעים טהורים וריאליסטיים.
ג) MEMC – מערכת מתפתחת של XGIMI המספקת עכבה נמוכה במיוחד עם כמה שפחות עמעום בתמונה. התכונה מתקדמת במיוחד ומאפשרת לצפות בסרטים ובמשחקי ספורט מהירים בצורה חלקה.


5. התקנה של המקרן

טכנולוגיית התאמת המסך החכמה (ISA) מקטינה את העבודה שמוטלת על המשתמשים כדי להתקין את המכשיר ומבצעת התאמות בעצמה. לכן, תהלךי ההתקנה קל ופשוט.

טכנולוגיית ISA של XGIMI כוללת:

א) אוטופוקוס – מבצע פוקוס אוטומטי כדי שהתמונות ייראו ברורות וחדות יותר.
ב) תיקון קיסטון אוטומטי – מקרן Elfin מיישר באופן אוטומטי את התמונה בזוויות אופקיות ואנכיות של +/- 40 מעלות ומתאים את המסך עצמו בצורה אוטומטית לפי צרכי המשתמשים.
ג) יישור מסך חכם – מיישר את המסך בעצמו כדי להתאים את התמונה המוקרנת למסך באופן אוטומטי.
ד) נדלק במהירות שיא של 6 שניות בלבד.
ה) הימנעות ממכשולים – Elfin מאתר אובייקטים באזור ההקרנה ומתאים את גודל התמונה כדי להתחמק מהם.

 

6. כיצד לחבר מכשירים

המקרן XGIMI Elfin יכול להתחבר בקלות רבה למכשירים שונים והוא אחד ממקרני המיני הטובים ביותר לאנדרואיד.

א) HDMI – חברו את המקרן שלכם לחשמל – באמצעות כבל HDMI חברו את המחשב הנייד, המחשב הנייח, המגברים וכו’ למקרן – הפעילו את המכשיר החיצוני שחיברתם – לאחר שהמכשיר יידלק, המקרן יציג אותו ותוכלו להמשיך בפגישה, במצגת או בכל דבר אחר שתרצו לעשות.
ב) אופטי – פורמט אודיו-ויזואלי אפילו טוב יותר מ-HDMI. – קצה אחד של הכבל האופטי מתחבר למקרן קול והקצה השני למקרן. – הדליקו את שני המכשירים – העבירו את המקרן לערוץ האופטי הדיגיטלי – משמש לקולנוע ביתי וכו’.
ג) USB – ניתן לחבר יציאות USB ישירות למקרן או לחבר למחשב הנייד, ל-USB, כוננים חיצוניים וכו’, ולחבר את המכשיר החיצוני למקרן. – משמש לניגון סרטים, מצגות, מוזיקה וכו’.

 

סיכום – האם המקרן “שווה” ?

מקרן מיני LED קליל וקומפקטי במיוחד יכול לשרת אתכם נאמנה היכן שתרצו, מתי שתרצו. תוכלו לקחת אותו איתכם לכל מקום. בנוסף, הוא דורש פחות מקום אחסון וקל במיוחד להציב אותו. תוכלו לצפות בסרטונים על גבי מסך גדול או לעשות ערבי סרט. בנוסף, ניתן לקחת אותו איתכם לקמפינג ולעשות ערב סרט בטבע. הוא יכול לנגן מכל מקום, בכל עת, בלי לשבור את הראש מדי על איפה להציב אותו. הוא משמש לניגון וידאו, מוזיקה, מצגות PowerPoint ולמטרות חינוכיות. עם Android TV מובנה, משתמשים יכולים לגשת בקלות לכל תוכן שהם רק רוצים.

XGIMI Elfin מספק תכונות מתקדמות ותצוגה נהדרת. כמו כן, הוא מגיע עם Chromecast מובנה ו-Google Assistant כדי לשקף מסך ממכשירי אנדרואיד ו-iOS. מדובר במוצר מומלץ במיוחד שישדרג את היופי של התמונות והמצגות שלכם עם הבהירות והרזולוציה הגבוהות שלו. כמו כן, טכנולוגיית התאמת המסך החכמה שלו מקלה רבות על השימוש וההתקנה שלו. עדיף מקרן קל ונוח ממקרן גדול ומגושם!

 

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !