מרכז הסאונד | יבואני מכונות עשן  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מכונות עשן עם המגוון הכי גדול בישראל  (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

[ראו כאן מחירון של מגוון סוגי מכונת עשן בגדלים שונים – המגוון הגדול בישראל, ישירות מהיבואן !  ]

בחירת מכונת עשן בגודל המתאים לאירוע שלכם היא קריטית כדי ליצור את האווירה והאפקטים המיוחדים הרצויים.

הנה מדריך שיעזור לכם לקבל החלטה מושכלת:

1. החלל שלכם

גודל החלל שאתם צריכים למלא בעשן הוא גורם חשוב. בבמות או בחדרים קטנים, מכונת עשן מיני יכולה לעשות את העבודה. אבל לחללים גדולים, מומלץ שתלכו על מכונת עשן בינונית או בגודל מלא כדי למלא את החלל כמו שצריך.

 

2. קחו בחשבון אפקטים מיוחדים
אם האירוע שלכם כולל אפקטים מיוחדים כמו תאורה מהבהבת או דורש יותר עשן מהרגיל, קחו את זה בחשבון כשאתם בוחרים מכונת עשן. אפקטים מסוימים עשויים לדרוש כמויות עשן גדולות יותר, אז ודאו שאתם בוחרים מכונה שתוכל לעמוד בצרכים שלכם.

3. בחרו את נוזל העשן המתאים

סוגי נוזל שונים מייצרים עשן בצפיפויות שונות. נוזל על בסיס מים מייצר עננים סמיכים יותר, כאשר נוזל על הבסיס שמן מייצר פלומות עשן צפופות שנשארות יותר זמן בחלל. קחו בחשבון את החלל ואת האפקט הרצוי כשאתם בוחרים את נוזל העשן למכונה שלכם.

4. שיקולי תקציב
מכונות עשן מגיעות במגוון טווחי מחירים, עם אפשרויות ותכונות שונות. קחו בחשבון את שיקולי התקציב שלכם ושימו אותם על המאזניים מול התכונות שאתם צריכים. למשל, אם יכולות של שלט רחוק הן קריטיות עבורכם, ייתכן שיהיה לכם שווה להשקיע במכונה שעולה קצת יותר.
גורמים שיש לקחת בחשבון כשקונים מכונת עשן

 

כשקונים מכונת עשן, יש כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון. כשמבינים את הגורמים האלה, אפשר לוודא שאתם בוחרים את מכונת העשן המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

 

1. גודל
קחו בחשבון את גודל החלל שאתם צריכים למלא בעשן. בבמות או בחדרים קטנים, מכונת עשן קטנה יכולה לעשות את העבודה. אבל למרחבים גדולים יותר, כדאי לבחור במכונת עשן בגודל בינוני או מלא כדי באמת למלא את כל החלל.

2. אפקטים מיוחדים
קחו בחשבון אפקטים מיוחדים או תאורות שדורשות יותר עשן או סוג עשן מסוים. יש אפקטים שדורשים כמויות יותר גדולות של עשן, לכן כדאי לשים לב שאתם הולכים על מכונת עשן שתוכל לעמוד בזה.
3. אפשרויות פלט
שקלו באיזו תדירות אתם מתכננים להשתמש במכונת העשן ואת הפלט הרצוי לאפקטים שלכם. חפשו מכונה עם אפשרויות מתכווננות, שמאפשרות ליצור אפקטים שונים, כמו עשן נמוך או ענני עשן סמיכים ועבים.

4. אפשרויות שליטה
יש מכונות עשן שמגיעות עם שלט רחוק, מה שמקל על השליטה ועל הגדרת האפקטים במהירות. האפשרות הזו תחסוך לכם זמן ומאמץ רבים בהשוואה לכוונון ידני של כל הגדרה.

5. תקציב ועמידות
קחו בחשבון את התקציב שלכם ואת העמידות והאמינות הכוללות של המכונה. טווחי המחירים רבים, אז החליטו מראש כמה אתם מוכנים להשקיע. בנוסף, קחו בחשבון את התחזוקה לטווח הארוך ואת הצורך בטיפול קבוע במכונה כדי שהיא תמשיך לעבוד בצורה חלקה ובטוחה.
היתרונות של שימוש במכונות עשן בגדלים שונים

בכל הנוגע לאווירה דרמטית, מכונות עשן הן כלי הכרחי. עם זאת, בחירת מכונת עשן בגודל הנכון היא מהותית להגעה לאפקט הרצוי בחלל שלכם.

הנה כמה יתרונות של שימוש במכונות עשן בגדלים שונים:

1. מכונת עשן בגודל קטן
מכונת עשן כזו מושלמת לחללים קטנים יותר או לאפקטים עדינים יותר בחללים גדולים. היא ניידת ודורשת כמות חשמל מינימלית, כך שהיא קלה לנשיאה ולהתקנה. בנוסף, מכונת עשן קטנה בדרך כלל גם עולה פחות ולכן היא נהדרת למי שמחפש מכונת עשן בתקציב נמוך.

2. מכונת עשן בגודל בינוני
מכונות עשן בגודל בינוני הן האיזון המושלם בין ניידות לפלט. הן מפיקות עשן מרשים יותר בדקה ומסוגלות לכסות שטחים גדולים יותר בהשוואה למכונות הקטנות. מכונת עשן בגודל בינוני היא רב-תכליתית ומתאימה למגוון סוגי אירועים כמו מסיבות, הופעות או מופעי תיאטרון.

3. מכונת עשן בגודל גדול
אם אתם צריכים ענני עשן גדולים או פלומות עשן כבדות, מכונת עשן גדולה היא מה שאתם צריכים. מכונת עשן גדולה מייצרת כמות עשן משמעותית, כך שהיא מתאימה ליצירת אפקט צפוף וכבד כמו עשן רצפה נמוך או כיסוי עשן מקיר לקיר בחדרים גדולים או בשטחים פתוחים.

בנוסף, מכונת עשן גדולה מגיעה בדרך כלל גם עם תכונות נוספות כמו מחמם פנימי, שמאפשר לה להתחמם במהירות ולספק אפקט של עשן לאורך זמן רב יותר.

האם הגודל קובע כשבוחרים מכונת עשן?

כשבוחרים מכונת עשן, האמונה הרווחת היא שהגודל קובע – כמה שיותר גדול, יותר טוב. אלא שזה לא תמיד נכון. הגודל של מכונת העשן שאתם צריכים תלוי במגוון גורמים כמו השימוש המיועד והחלל הזמין.

לחללים ולאירועים קטנים יותר שלא דורשים כמות עשן גבוהה, מכונת עשן תהיה דווקא הבחירה המתאימה יותר. זו מכונת עשן קלה לנשיאה, שתופסת פחות מקום, ובדרך כלל גם עולה פחות. אם יש לכם תקציב או חלל מצומצמים, מכונת עשן קטנה יותר תספק את הסחורה לחלוטין.

מצד שני, אם אתם צריכים כמות עשן גדולה בחלל גדול, מכונת עשן גדולה יותר תיתן לכם את מה שחסר לכם. המכונות הגדולות האלה גם מגיעות בדרך כלל עם עוד תכונות, כמו רמות פלט מתכווננות, כך שהן נהדרות לשימוש מקצועי בו נדרשת שליטה מדויקת על תפוקת העשן. הן גם מיועדות לשימוש באירועים ובחללים גדולים.

 

טיפים לבחירת מכונת עשן בגודל שיענה על הצרכים שלכם

בחירת מכונת עשן בגודל הנכון לצרכים שלכם כוללת כמה גורמים מרכזיים. כשלוקחים את הגורמים האלה בחשבון, אפשר לוודא שאתם בוחרים במכונה המתאימה ביותר לאפקט הרצוי, בחלל שלכם ובתדירות השימוש שלכם.

1. אפקט והתקנה
קו בחשבון את אפקט העשן שאתם רוצים ליצור. אתם מעדיפים עננים כבדים או עשן קליל? בנוסף, חשבו על האם השימוש במכונת העשן יהיה במקום סגור או פתוח, זה ישפיע על כמות העשן שאתם צריכים ועל גודל המכונה.

2. גודל החלל וניידות
מכונת עשן קטנה יותר אידיאלית לחללים או לאירועים קטנים יותר שדורשים ניידות. קל יותר לשאת אותה ממקום למקום והיא לא תופסת הרבה מקום. עם זאת, אם אתם צריכים לכסות חללים גדולים יותר בכמות עשן גדולה, אתם צריכים מכונת עשן גדולה.

3. תדירות השימוש
אם אתם מתכננים להשתמש במכונת עשן מדי פעם לאירועים חד פעמיים, דגם בגודל סטנדרטי אמור להספיק. אבל אם אפקט עשן הוא חלק בלתי נפרד מהמופע או מההפקה שלכם, כדאי להשקיע במכונה עוצמתית יותר לשיפור העמידות ויכולות התפוקה.

4. בטיחות
כמשתמשים בכמויות עשן גדולות במקום סגור, חשוב לקחת בחשבון דרישות בטיחות, כמו אוורור, כדי לוודא את שלום המופיעים והקהל. לא משנה באיזה גודל, ודאו שמכונת העשן מגיעה עם תכונות בטיחות מובנות שנבדקו היטב לפני כל שימוש.

שאלות נפוצות

מכונת עשן באיזה הספק כדאי לבחור?
ההספק של מכונת העשן אינה משפיעה בצורה ישירה על כמות העשן שהיא מייצרת. עם זאת, מכונת עשן בהספק גבוה יותר מגיעה בדרך כלל עם יותר אפשרויות פלט. מכונת עשן קומפקטית של 400 וואט יכולה לשרוף ליטר של נוזל עשן למשך כ-6 שעות, כאשר מכונת עשן של 1000 וואט תשרוף את אותה הכמות בשעתיים לערך.

כמה זמן מחזיק ליטר אחד של נוזל עשן?
ליטר של נוזל עשן יכול להחזיק בממוצע ארבעה ערבים או עד 20 שעות שימוש. מומלץ להצטייד בנוזל למכונת עשן בהתאם כדי להבטיח אפקטי עשן מתמשכים לאורך כל האירוע שלכם.

האם מכונת עשן בטוחה לשימוש במקום סגור?
כן, אפשר להשתמש במכונת עשן במקום סגור, גם בחדרים קטנים או בבתים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גורמי בטיחות כמו אוורור החדר ושאריות שעלולות להישאר מאחור עם נוזלי עשן מסוימים. בנוסף, חלק מנוזלי העשן עלולים לגרום לבעיות נשימה לאנשים עם אסתמה או רגישויות אחרות.

כמה הספק צריך להיות למכונת העשן?
מכונות עשן מגיעות במגוון הספקים, בדרך כלל מ-400 עד 1800 וואט או יותר. ההספק אמנם לא מצביע ישירות על תפוקת העשן, אך למכונות עשן בהספקים גבוהים יותר יש בדרך כלל יותר קיבולת כדי ליצור יותר עשן.


סיכום

כשבוחרים גודל למכונת העשן, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים והדרישות. גורמים כמו תפוקת העשן בדקה, השטח מבחינת העשן למטר וסוגי האפקטים המיוחדים הרצויים הם גורמים מכריעים.

באירועים או בחללים קטנים יותר, מכונת עשן ניידת עם תפוקה נמוכה תעשה את העבודה. המכונות האלה בדרך כלל מגיעות עם אפשרויות שליטה נוחות ושלט רחוק, כך שהן הופכות לקלות לתפעול ונהדרות לחללים קטנים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !