גנרטור חשמלי נטען \ תחנת כח ניידת למערכות הגברה – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד משווקת מגוון גדול של תחנות כח ניידות \ גנרטורים חשמליים נטענים להגברה ומסיבות טבע בחוץ, מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון גנרטור חשמלי הגדול בישראל ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

 

מדריך זה יספק לכם מידע מקיף על השימוש בגנרטור חשמלי \ תחנות כוח ניידות עבור שימוש במערכות הגברה. המדריך יעסוק בצורך בתחנות כוח ניידות, כיצד לבחור את התחנות הנכונות, כיצד להשתמש בהן ביעילות ובאמצעי הבטיחות שיש לדעת.

למה אתה צריך תחנת כוח ניידת עבור מערכת ההגברה שלך?

כשזה מגיע להפעלת ציוד הגברה מקצועי , גנרטור חשמלי נטען הוא פתרון מעולה להפעלת מערכת הגברה קטנה לאירועים ומסיבות בשטח הפתוח בו אין גישה למערכת החשמל.

עד היום רובנו היינו משתמשים בגנרטור בנזין או סולר על מנת להזין בחשמל את ציוד ההגברה והתאורה.

ישנם מקרים בהם השימוש בגנרטור בנזין מהווה בעיה, כך אם למשל תרצו להפעיל אותו בפארק גני יהושוע או הפארק הלאומי לדוגמא, אתם לא כל כך תוכלו, משום שפקחי העיריה לא מסכימים בגלל הרעש והעשן של גנרטור רגיל. לכן, הפתרון המומלץ הוא גנרטור חשמלי נטען.

אם מדובר בהפעלה של מערכת הגברה גדולה אזי הפתרון האידיאלי הוא גנרטור מושתק.

 

[ ראו כאן מבצעים של : תחנת כח ניידת במחיר הכי זול בארץ]

 

הנה שלוש סיבות עיקריות מדוע נחוצה תחנת כוח ניידת עבור מערכת ההגברה שלך:

1. ניידות וגמישות:
אחד היתרונות העיקריים של תחנת כוח ניידת הוא הניידות שלה. שלא כמו מקורות חשמל מסורתיים, כמו גנרטורים או שקעים בקיר, תחנת כוח ניידת מאפשרת לך לקחת את מערכת ההגברה שלך לכל מקום שאתה הולך. זה שימושי במיוחד עבור אירועים בחוץ, שבהם הגישה לחשמל עשויה להיות מוגבלת. בין אם אתם מופיעים בפארק, בחוף הים או בחצר האחורית, תחנת כוח ניידת מבטיחה שמערכת ההגברה שלכם תמיד מופעלת ומוכנה לפעולה.

2. פעולה רצופה ואמינה ללא חשש מנפילה בחשמל
סיבה חשובה נוספת להשקיע בגנרטור חשמלי נטען היא היכולת שלו לשמש כגיבוי כוח אמין, ביחס לגנרטור רגיל בו לפעמים הוא נכבה עקב מחסור בדלק ושמן, או לעיתים בגלל תקלות במנוע במיוחד אם משתמשים בגנרטור לא איכותי. לעומת זאת גנרטור חשמלי נטען  יכול להפעיל את מערכת ההגברה פועלת בצורה חלקה ללא חשש.

בנוסף, גנרטור חשמלי נטען אינו דורש AVR כמו בגנרטור רגיל, שזה חיוני עבור הופעות חיות או אירועים שבהם הפרעות עלולות להזיק לציוד הגברה. עם גנרטור חשמלי נטען , אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שמערכת ההגברה שלך לא תושפע מכל שיבושי חשמל בלתי צפויים.

3. חסכון בדלק:
תחנות כוח ניידות מתוכננות להיות חסכוניות מאוד באנרגיה. הם בנויים עם טכנולוגיות סוללה מתקדמות המייעלות את צריכת החשמל, ומאפשרות לך להפיק את המרב מהמכשיר שלך. זה אומר שאתה יכול להפעיל את מערכת ההגברה שלך לתקופות ארוכות יותר מבלי לדאוג שנגמרת הסוללה. בנוסף, ישנו חסכון משמעותי בקניית דלק, שמן ותחזוקה ביחס לגנרטור בנזין. 


כיצד לבחור את גנרטור חשמלי נטען מומלץ למערכת הגברה – ‘הגודל משנה!’

כשזה מגיע לבחירת גנרטור חשמלי הנכון עבור מערכת ההגברה שלך, הגודל כן קובע! שקול את הגורמים הבאים כדי להבטיח שאתה עושה את הבחירה הנכונה:

1. תפוקת חשמל:
הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא תפוקת הכוח של תחנת הכוח הניידת. קבע את דרישות ההספק של מערכת ההגברה שלך ובחר תחנת כוח שיכולה לספק מספיק כוח כדי לענות על צרכים אלה. חפש תחנות כוח עם מספר שקעי AC ויציאות USB כדי להכיל מכשירים שונים.

2. קיבולת סוללה:
קיבולת הסוללה של תחנת כוח ניידת קובעת כמה זמן היא יכולה להפעיל את מערכת ההגברה שלך. קחו בחשבון את משך האירועים או ההופעות שלכם ובחרו בתחנת כוח בעלת קיבולת סוללה שתואמת את הצרכים שלכם. חשוב לדעת שגנרטור חשמלי נטען עם קיבולת גבוהה יותר מן הסתם יהיה כבד יותר (כ 25 ק”ג, וזה עדיין זניח ביחס לגנרטור בנזין).

3. ניידות:
מכיוון שחלק מהמטרה של גנרטור חשמלי הוא הניידות של, חשוב לקחת בחשבון את גודלו ומשקלו. חשבו היכן וכיצד תשתמשו בו. אם אתה מרבה לנסוע או להופיע במקומות שונים, בחר בתחנת כוח קומפקטית וקלת משקל שקל לנשיאה ולהובלה. עם זאת, אם אתה משתמש בו בעיקר במיקום קבוע, אתה יכול לבחור תחנת כוח גדולה יותר עם יותר קיבולת.

4. תכונות נוספות:
שימו לב לכל תכונות נוספות שתחנת הכוח הניידת מציעה. תחנות כוח מסוימות מגיעות עם ממירים מובנים, המאפשרים להפעיל התקני AC ישירות. לאחרים עשויים להיות מסכי LCD לניטור רמות הסוללה או יציאות טעינה משולבות לטעינה נוחה. שקול את התכונות הללו כדי להבטיח שתחנת הכוח תואמת את הצרכים וההעדפות הספציפיות שלך.

 

דוגמא: לצורך הפעלה של מערכת הגברה הכוללת : זוג רמקולים מוגברים JBL או רמקולים מוגברים RCF בגודל 15″  + מיקסר + מיקרופונים אלחוטיים + פלטה + תאורת לד שטיפה =  תצטרכו גנרטור חשמלי בהספק של 2400W

דוגמא נוספת: לצורך הפעלה של מערכת הגברה הכוללת : זוג רמקולים מוגברים JBL או רמקולים מוגברים RCF בגודל 15″ + סאב אקטיבי +  מיקסר + מיקרופונים + פלטה + תאורת לד שטיפה  = תצטרכו גנרטור חשמלי בהספק של 2400W

 

טבלת הספקים נדרשים של רכיבי מערכת הגברה:

רמקול מוגבר 12″ או 15″ כ- 300W לכל רמקול
מיקסר אומנים כ- 100W
מיקרופונים אלחוטיים כ- 50W
פלטת DJ \ קונטורולר DJ כ- 200W
תאורת לד כ- 50W לפנס
תאורת אפקטים כ- 100W לפנס
מחשב נייד כ- 200W


ניצול יעיל של תחנת הכוח הניידת שלך – האם אתה מפיק את המרב מהמכשיר שלך?

כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מתחנת הכוח הניידת שלך, הנה כמה עצות לניצול היעילות שלה:

1. ייעל את צריכת החשמל:
שים לב לצריכת החשמל של מערכת ההגברה שלך וכל מכשיר אחר שאתה מחבר לתחנת הכוח. הימנע משימוש מיותר בחשמל על ידי כיבוי או ניתוק מכשירים כאשר אינם בשימוש. זה יעזור לשמור על חיי הסוללה ולהאריך את זמן הריצה של תחנת הכוח שלך.

2. טען בצורה חכמה:
בעת טעינת תחנת הכוח שלך, השתמש בשיטת הטעינה המתאימה המומלצת על ידי היצרן. תחנות כוח מסוימות ניתנות לטעינה באמצעות שקעי מתח AC, בעוד שלאחרות עשויה להיות אפשרות לטעון באמצעות פאנלים סולאריים או מתאמים לרכב. הבנת יכולות הטעינה של תחנת הכוח שלך תבטיח טעינה יעילה ואמינה.

3. תכנן גיבוי:
אם אתה מסתמך על הגנרטור חשמלי שלך כמקור כוח גיבוי במהלך אירועים או הופעות, כדאי שתהיה לך תוכנית גיבוי במקרה של נסיבות בלתי צפויות. שקול להחזיק סוללות רזרביות או תחנת כוח נוספת בהישג יד כדי להבטיח אספקת חשמל ללא הפרעה.

4. תחזוקה שוטפת:
כמו כל מכשיר אלקטרוני, תחנת הכוח הניידת שלך דורשת תחזוקה שוטפת כדי לשמור עליה במצב אופטימלי. פעל לפי הנחיות היצרן לניקוי ואחסון תחנת הכוח. 

 

משך זמן השימוש בהפעלת מערכת הגברה באמצעות גנרטור חשמלי נטען, מאוד תלוי בכמות הציוד הגברה, ההספק של המערכת, וכמה מכשירים נוספים מחוברים, אך באופן כללי ניתן להגיד כי גנרטורים חשמליים טובים בעלות משוערת של 5000 ש”ח ועד 8000 ש”ח, יכולים לספק אנרגיה למערכת הגברה ל 6-7 שעות הפעלה רציפה.


אמצעי בטיחות שיש לזכור בעת שימוש בתחנות כוח ניידות – ‘עדיף בטוח מאשר מצטער!’

בעת שימוש בתחנות כוח ניידות עבור מערכת ההגברה שלך, חשוב לתת עדיפות לבטיחות. הנה כמה אמצעי בטיחות חשובים שכדאי לזכור:

1. פעל לפי הוראות היצרן:
קרא והבין תמיד את המדריך למשתמש שסופק על ידי היצרן. הכר את הנחיות הבטיחות וההוראות הספציפיות עבור דגם תחנת הכוח הניידת שלך.

2. הימנע מעומס יתר:
אל תחרוג מהספק המרבי או קיבולת הזרם המקסימלית של תחנת הכוח שלך. עומס יתר עלול להוביל להתחממות יתר, נזק למכשיר, או אפילו סכנות שריפה. היה מודע לדרישות ההספק של מערכת ההגברה שלך וודא שהן בגבולות תחנת הכוח.

3. אוורור נכון:
תחנות כוח ניידות מייצרות חום במהלך הפעולה. חשוב להקפיד על אוורור נאות כדי למנוע התחממות יתר. הימנע מלהציב את תחנת הכוח בחללים סגורים או לכסות אותה בחפצים העלולים לחסום את זרימת האוויר.

4. השתמש בכבלים ובמחברים איכותיים:
ודא שאתה משתמש בכבלים ובמחברים באיכות גבוהה התואמים לתחנת הכוח שלך. כבלים באיכות ירודה או לא תואמים עלולים לגרום לתנודות במתח, שעלולות להזיק למכשירים שלך או להוות סיכונים בטיחותיים.

5. היזהר ממים ולחות:
הרחק את תחנת הכוח שלך ממקורות מים או סביבות לחות. רטיבות עלולה לפגוע ברכיבים הפנימיים ולהגביר את הסיכון להתחשמלות. הימנע משימוש בתחנת הכוח בחוץ בתנאי גשם או ליד בריכות, כיורים או מקורות מים אחרים.

6. נתק כשלא בשימוש:
כשתסיים להשתמש בתחנת הכוח, נתק אותה ממקור החשמל. זה ימנע כל סכנות חשמליות פוטנציאליות ויעזור לחסוך באנרגיה.

 

תחנות כוח ניידות הפכו לכלי הכרחי עבור מערכות הגברה קטנות , המספקות כוח אמין בעיצוב קומפקטי ונייד. על ידי הבנת הגורמים המשפיעים על הביצועים שלהם, ועל ידי הקפדה על אמצעי הבטיחות, המשתמשים יכולים להבטיח את יעילותם ואריכות החיים שלהם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !