מרכז הסאונד – מערכת סאונד לגינה לחצר ולמרפסת, מהיבואן | מחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת של רמקולים לגינה ומערכות סאונד וקולנוע ביתיות לבית ולחצר, אנו משווקים רמקולים לגינה של JBL ובנוסף מותגים אחרים כמו Bose Klark Omega ועוד..

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

רמקולים לגינה מוגני מים של JBL

על מנת לצייד את החצר או הגינה שלכם עם מערכת סאונד טובה ואיכותית, מומלץ לרכוש רמקולים מוגני מים עם סאונד בהספק גבוה ביחס ,כך לצורך הדוגמא רמקולים לסלון JBL לא יתאימו, היות ומדובר במקום פתוח הדורש הספק ועוצמה גבוהה יותר, מלבד הצורך בהגנת המים. רמקולים לגינה של JBL הם פתרון נהדר לכך !

[ לחצו כאן לקטלוג ומבצעים של – רמקולים מומלצים לגינה ]

רמקולים לגינה

רמקולים למרפסת JBL – סוגי רמקולים

למען האמת, לא צריך לספר הרבה רמקולים מוגני מים לגינה JBL היות ומדובר במותג מוכר לכל אחד ונחשב כאחד מהיצרנים הגדולים בעולם בכל מה שקשור ל- מערכות סאונד ביתיות ומקצועיות כאחד.

ניתן לראות כאן את כל מוצרי המותג: https://www.JBL.com


*** לחץ כאן למחירי מבצע של: 

  • רמקול מוגן מים לגינה (שחור) Bose ® DS 40SE במחיר מבצע:  1495 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]
  • רמקול מוגן מים לגינה (שחור) Bose FreeSpaceFS2SE  במחיר מבצע: 1795 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]
  • רמקול מוגן מים לגינה (לבן) Bose FreeSpaceFS2SE  במחיר מבצע: 1795 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]
  • רמקול מוגן מים לגינה (לבן) Bose FreeSpace FS4SE  במחיר מבצע: 2195 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]
  • רמקול מוגן מים לגינה (שחור) Bose FreeSpace FS4SE  במחיר מבצע: 2195 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]
  • רמקול מוגן מים לגינה (לבן) Bose SE151  במחיר מבצע: 1549 ₪ בלבד !
[ לחץ כאן לרכישה ]

רמקולים שקועים JBLרמקולים לגינה JBL – האם הם מומלצים ?

באופן כללי רמקולים מוגני מים JBL הם לא מהטובים ביותר, אבל שווים כל שקל שתוציאו עליהם, כך שאם אתם “מושבעים” של סאונד איכותי, תוכלו לרכוש אותם ואף להנות מהם, בין אם מדובר ברמקולים המיועדים לחצר \ גינה , לבריכה שלכם, או כל מקום בו אתם רוצים מערכת סאונד אלחוטית ברמה טובה מאוד עם הגנת מים.

רמקולים לגינה JBL – איכות

לא צריך לכתוב הרבה, כי ידוע שהרמקולים של חברת JBL הן רמקולים ברמה גבוהה מאוד, סאונד איכותי ומדויק, עוצמה טובה, ואורך חיי מוצר ארוכים במיוחד.

רמקולים לגינה JBL – מה המחירים ?

מחירי הרמקולים תמיד מהווים שיקול לפני רכישה (כמעט לרוב 90% מהמקרים), וכשחושבים לרכוש רמקולים לגינה של JBL, אלמנט המחיר משחק ומשפיע מאוד, היות והמחירים של רמקולים לגינה JBL, גבוהים ויקרים יחסית, לכן קיימים אלטרנטיבות נוספות, של מותגים מעולים ואיכותיים לא פחות, תוכלו לראות פה את כל מגוון רמקולים לגינה במחירים הזולים.

רמקולים לחצר שלJBL , נעים בין 700 ש״ח  ומגיעים אף ל-1200 ש״ח ליחידה. כאשר מתכננים מערכת של רמקולים לגינה או לחצר הבית, מדובר לרוב בסט של 2 רמקולים או במידה ומדובר בחצר גדולה מומלץ להתקין 4 רמקולים. כך שאם נקח לדוגמא ממוצע של 4 רמקולים , נגיע לעלות משוערת של 10,000 ש״ח בממוצע הכולל:  עלות חיווט (400 ש״ח), עלות רסיבר (סכום משוער של 2500-3000 ש״ח), ועלות הרכבה (1000 ש״ח).

מסך הקרנה חשמלי לגינהחלופות טובות לרמקולים למרפסת של JBL

יש מעט מותגים אשר יכולים ״פייט״ באיכות הסאונד , לדוגמא, Polk Audio, Klark&Helmer , B&W ועוד מס׳ מותגים אך אנו ממליצים לרכוש את ה- JBL משום שהם בין הטובים ביותר.

היכן לקנות רמקולים לגינה של JBL

חנות סאונד – מרכז הסאונד,  ניתן להזמין רמקולים לגינה מוגני מים של JBL במחירים הכי זולים בישראל, שרות מעולה , ואספקה זריזה לכל רחבי הארץ בהצלחה… בנוסף ניתן לרכוש אצלנו גם רמקולים מוגברים JBL או מערכת הגברה JBL במחירים שוברי שוק !

מאת: עמית קראוס – יועץ ומומחה סאונד וקולנוע ביתי

 

ראו עוד במרכז הידע שלנו: 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !