מרכז הסאונד – חדרי ומערכות קולנוע ביתיים – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמי מערכת קולנוע ביתיות ומערכות סאונד לחדרי קולנוע ביתי. 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


*המדריך ליצירת חדר הקולנוע המושלם בבית – איך להפוך את סלון הבית שלכם לקולנוע פרטי ? *

עם כניסתם הסוחפת של המקרנים החכמים אל השוק הביתי, נוצרה דרישה מוגברת לחדרי קולנוע ביתיים, הרבה אנשים מעוניינים להפוך את חוויית הצפייה המסורתית למשהו אחר, חוויה סוחפת ועוצמתית יותר, חדר הקולנוע הביתי טומן בחובו אלמנטים רבים אשר יחד מספקים לנו את החוויה הנדרשת,  היום נתמקד באלמנטים רבים כאלו פרקטיים הנוגעים אל חדר ההקרנה וחלל ההקרנה וכלו טכניים אשר נוגעים אל הציוד הנדרש ומיקומו בחדר הקולנוע, ישנם משתנים רבים שצריך לקחת בחשבון כמו מידות החדר, בידוד רעש, החשכה והצללה, פיזור סאונד, וכמובן ההקרנה עצמה ועוד רבים נוספים, בסקירה זו ננסה להסביר מהו חדר קולנוע ביתי פרטי או בסלון.., איך מצטיידים במוצרים הנכונים לחדר שלנו, החל מ- מקרן טווח קצר ועד מערכת סאונד והגברה של רמקולים שקועים או רמקולים חיצוניים להתקנה, זוויות צפייה ועוד משתנים נוספים המסייעים לנו בייצור חדר הקולנוע הביתי האולטימטיבי. 

טווח מחיר של מערכת לחדר קולנוע ביתי, בין אם זה לחדר קולנוע פרטי ובין אתם רוצים לעשות בסלון הביתי שלכם חווית קולנוע נעה בין 12 אלף ש”ח ויכולה להגיע אף ל- 40 אלף ש”ח.

היתרון בקניית ציוד קולנוע ביתי היא בכך שאתם קונים ישירות מהיבואן – ללא פערי תיווך שעשויים להגיע לפערים של עד 40% !!!


***שימו לב! אנו יבואנים של ציוד סאונד וציוד הקרנה לחדרי קולנוע ביתיים (או להפוך את הסלון שלכם לחדר קולנוע..) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !

מידות החדר

מידות החדר הם פרמטר מאוד חשוב, מידות החלל קריטיות לקביעת מרחק הצפייה, גודל מסך ההקרנה האופטימלי, מרחק ההקרנה אשר מכתיב לנו איזה מקרן יהיה מתאים לנו מקרן טווח קצר, לד או מקרן בעל עדשה מסורתית, מעבר לכך מידות החדר מספקות לנו נתונים מדויקים על מנת לאכלס את מספר האנשים האופטימלי לצפייה וכך שכל הצופים יחזו בהקרנה מזווית מוצלחת על מנת למקסם את החוויה באופן אידיאלי ומספק. 

לדוגמה חדר מלבני במיוחד ידרוש מאיתנו למקם את המסך על הקיר הצר יותר כדי שנוכל לנצל את המרחק מהמסך ולספק הקרנת תמונה גדולה ומספקת. 

עם זאת גם בחדרים קטנים אשר בהם אין מספיק מרחק כדי להציב את המקרן מול המסך, ועדיין לקבל תמונה גדולה כרצוי, ניתן להצטייד במקרן טווח קצר המתגבר על מכשול החלל הקטן בכל שהוא מקרין תמונה גדולה ממרחק קטן. 

חדר קולנוע ביתי יכול להיות במידות שונות ומשונות, או לצורך העניין גם בסלון הבית שלכם, החשוב ביותר הוא לרכוש ציוד המתאים לתנאי ההקרנה באופן אופטימלי. 

תאורה בחדר

מאז ומתמיד תאורה חיצונית הייתה עקב אכילס של כל המקרנים באשר הם, אם ישנה תאורה בחדר יכולות המקרן מופחתות וככל שהתאורה החיצונית פולשנית וחזקה יותר כך גם איכות וחדות התמונה המוקרנת יורדת ביחס ישיר, היום ישנם מקרנים רבים אשר מדלגים די בקלילות מעל משוכה זו, ישנן שתי אופציות, האפשרות הראשונה היא מקרן בעל עוצמת תאורה חזקה במיוחד העולה על 4000 לומנס, תאורה חזקה מסוג זה תספק לנו הקרנה מוצלחת, חדה וברורה גם אם ישנו אור חיצוני שכביכול מפריע להקרנה.

האפשרות השנייה היא להצטייד במקרן טווח קצר, אף הוא אמור להיות עם נתון לומנס יחסית גבוה, מקרן כזה מקרין תמונה גדולה מאוד ממרחק זעום, במצב זה, איבוד האור בדרך למסך הוא זניח מאוד מפני שהמקרן והמסך ממוקמים קרוב מאוד אחד לשני, בעקבות כך נוצר מצב המאפשר לנו להקרין גם בחדרים מוארים חלקית משום שהמקרן והמסך סמוכים זה לזה, וכך אין אנו מאבדים מעוצמת התאורה כמעט כלל. 

 

בידוד רעשים

נתון אשר בדרך כלל די מניחים אותו בצד הוא בידוד רעשים, כאשר אנו מבודדים את חדר הקולנוע הביתי מרעשים חיצוניים אנו יכולים להקרין כל תוכן שהוא ולקבל חוויית סאונד סוחפת ומרשימה ללא כל התערבות או פגם חיצוני, כאשר איננו אוטמים את החדר לרעשים בצורה נאותה, חוויית ההקרנה תיפגם מעט, והרעשים החיצוניים יהוו מטרד לא רצוי אשר אנו נהיה מעוניינים להיפטר ממנו כמה שיותר מהר, זאת ניתן לעשות בכמה דרכים, איטום קלאסי- חלונות בעלי זכוכית כפולה לבידוד, וכמובן איטם גומי או ספוג בכל הכניסות והיציאות, מסביב לדת הכניסה, מסביב לחלונות, ועוד.. 

הדרך השנייה היא לרכוש ספוג בידוד, כמו קרטון ביצים, ופשוט להדביק או למקם בצורה כלשהי על כל קירות החדר, כולל חלונות ודלתות, פתרון זה נמצא לרוב באולפנים ובחדרי הקלטות אך זהו פתרון אולטימטיבי גם כן לבידוד רעשים מחדר קולנוע ביתי, כל אחת מהדרכים שתבחרו תהיה מספקת בהחלט וההחלטה אמורה לנבוע משיקולים כלכליים, שיקולי מקום, וצורך באופן כללי. 

 

המשתנים שעברנו עליהם עד עכשיו היו משתנים של חלל ההקרנה עצמו והתאמתו לצרכינו האישיים, המשתנים הבאים הם כבר נוגעים אל הציוד הטכני אותו אנו צריכים על מנת לקבל חדר קולנוע ביתי המתאים לדרישות שלנו ולמגבלות שלנו בצורה הטובה ביותר, בנוסף להסבר על כל פרמטר ניתן כמה דוגמאות למוצרים מוצלחים העונים על הדרישה על הצד הטוב ביותר. 


***שימו לב! אנו יבואנים של ציוד סאונד וציוד הקרנה לחדרי קולנוע ביתיים (או להפוך את הסלון שלכם לחדר קולנוע..) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !


מערכת סאונד

מערכת סאונד הוא פרמטר מאוד רחב אשר מתפצל לכמה זרמים עיקריים ורלוונטיים , ישנן מערכות סאונד מלאות, כאלו הכוללות 5 או 7 רמקולים וסאב אחד או שניים, אלו נקראות 5.1 או 7.1 או לחלופין 5.2 או 7.2, מערכות כאלה לרוב תלויות, מותקנות ופזורות בכל רחבי חלל ההקרנה, בדרך כלל מערכת כזו תוכל לספק בצורה מדהימה את צרכי הסאונד שלנו בחדר קולנוע ביתי, עקב האכילס של מערכות כאלו הוא המקום הרב שהן מאכלסות ותופסות, ישנם אנשים רבים אשר המוטיב העיצובי של חדר הקולנוע הביתי מונע מהם להתקין רמקולים בכל רחבי החדר, במקרים כאלו ישנה אופציה נוספת המתקדמת מעט יותר היא מערכת רמקולים שקועים, מערכת כזו אינה תופסת מקום כמעט כלל, במקומות שבהם הקירות עשויים מגבס ההתקנה קלה במיוחד וכמעט כל אחד מסוגל לבצע אותה ללא נסיון מוקדם. המגבר או רסיבר גם הוא יכול להגיע בתצורת מגבר שקוע בקיר ויחד הם מספקים סאונד כזה הלא נופל מהמערכת המסורתית אך עם זאת ללא פשרות מבחינה עיצובית וגם מבחינם מקום בחדר הקולנוע הביתי. 

 

 

רמקולים שקועים מומלצים סדרת IQ מבית KLARK&HELMER, מדובר על סדרה די רחבה של מוצרים הנעים במידות 3 אינצ’ים עד 8 אינצ’ים, ומגיעים בשתי צורות עיקריות, מלבן ועיגול. 

סדרת IQ מהווה את הפתרון האידאלי בשביל מערכת סאונד שקועה לחדר הקולנוע הביתי, הרמקולים עצמם פסיביים ומצריכים שימוש במגבר להפעלתם, ההתקנה פשוטה מאוד, ממקמים את הרמקולים במקומות המיועדים בחדר הקולנוע, ההתקנה מתבצעת בקלות בגבס ויכולה להתאים גם לקיר בטון אך אופציה זו דורשת חציבה בקיר למיקום הרמקולים. בצירוף הרסיבר המתאים הסאונד הנובע מהם עשיר מאוד ועוטף את כל החלל בסאונד מלטף, כל מנעד הצלילים נשמע באופן ברור מהנמוכים דרך צלילי המיד ועד הצלילים הגבוהים, יחד, בהתקנה נכונה הם מספקים חוויית סאונד מופלאה. 

[ ראו כאן את המדריך הייעודי לבחירת מערכת סאונד לבית ]

 

מגבר / רסיבר לחדר קולנוע ביתי

חלק מאוד אינטגרלי ממערכת סאונד מושלמת הוא הרסיבר או המגבר, המגבר מתפקד כמרכז אליו מחוברים כל הרמקולים המפוזרים בחדר הקולנוע הביתי, הוא מספק להם מתח ומגביר אותם מבחינה חשמלית ובכך מהווה את הלב של מערכת הסאונד, חשוב מאוד להבין את דרישותינו ביחס לרסיבר  ואת דרכי החיבור אותם אנו מעוניינים לנצל, כיום ישנם מגברים המתחברים בקלות אל מכשיר bluetooth מתקדם או אפילו באמצעות Wifi ואפליקציה יעודית לשליטה אבסולוטית, עם זאת החיבור הנפוץ והמוצלח ביותר הוא באמצעות כבל hdmi, הדרך המסורתית והידועה המעבירה את הסאונד אל הרמקולים ובמקביל את התמונה אל המרקע דרך המקרן, אם יש ברצונכם להקרין תכנים בחדות וברזולוציה גבוהה במיוחד, למשל 4K, אז יש להצטייד במגבר אשר כולל חיבור HDMI2 אשר מסוגל להעביר תוכן ברזולוציה גבוהה במיוחד ויחד עם זאת לספק חוויית קולנוע הכוללת סאונד ותמונה בקצב פריימים גבוה מאוד, חדות ודיוק מקסימלי. 

[ ראו כאן מחירון ומבצעים של רסיברים מומלצים ]

רסיבר מומלץ – Yamaha rx-v6 

סדרת RX העדכנית מבית YAMAHA כוללת כמה דגמים המומלץ מביניהם לחדר קולנוע ביתי איכותי הוא הRX-V6, הוא מגיע בתצורת 7.2 המאפשרת לנו לחבר 7 רמקולים ושני סאבוופרים, מצב זה מאפשר לנו להתקין את הרמקולים באופן אופטימלי ברחבי החלל המיועד,סנטר אחד, שניים קדמיים, שניים אחוריים ושניים סראונד המותקנים בתקרה, ה-V6 תומך בכל החידושים העדכניים המשפרים באופן משמעותי את חוויית הצפייה והשמיעה, תמיכה ב8K, DOLBY ATMOS, חיבור WI-FI ושליטה אלחוטית, כך אלה מהווים נקודות יתרון רבות ל V6 והופכות אותו למענה ראוי ומתאים כמעט לכל מי שמעוניין בחוויית צפייה ושמיעה שאינה מתפשרת בחדר הקולנוע הביתי. 

 

 

האפשרות האחרונה היא סאונד בר \ מקרן קול (ראו מבצעים על מקרן קול ), האפשרות אשר פחות מועדפת על חובבי הז’אנר, אופציית הסאונד בר היא בעצם מערכת סאונד די בסיסית המגיעה עם סאונד בר, מן רמקול מאורך הכל כמה אלמנטים בתוכו (כמות משתנה ממוצר למוצר) אשר מספק את צלילי המיד והטרבל (צלילי אמצע וצלילים גבוהים) סאונד בר כזה אמור להיות ממוקם אל מול הצופים, ואיתו, מצורף לרוב סאבוופר אשר מספק את הצלילים הנמוכים, באסים, יחד הם מנגנים את הצלילים כולם ומספקים את צרכי הסאונד הבסיסיים של חדר קולנוע ביתי בפרט או הקרנה/צפייה כלשהי בכלל, 

מערכת זו אמנם נמצאת בתחתית הרשימה מבין שלושת המתמודדות לרוב מבחינת סאונד, אך יתרונותיה הם לא מעטים, ללא התקנה וכבלים משורשרים, קישוריות נוחה ועדכנית ועוד. 

עם זאת, רוב הנוגעים בדבר וכל האנשים המעוניינים בחדר קולנוע ביתי מושלם  מייחסים לסאונד בר איכות סאונד בינונית ועוצמה מוגבלת יחסית ומעדיפים מערכות סאונד מלאות על מנת לקבל את התוצאה הנדרשת. 

 

מקרן לקולנוע הביתי שלכם

עכשיו הגענו לדבר האמיתי, המקרן, המוצר שבלעדיו לא ניתן בכלל ליישם חדר קולנוע ביתי או אחר, מקרנים כיום הם תחום רחב ועשיר בהחלט, ישנם מקרנים מסוגים רבים וחשוב לדעת איזה מקרן הוא המתאים לנו ביותר ביחס לצרכים ולמגבלות שלנו, המקרן אותו נבחר אמור לספק לנו חוויית קולנוע איכותית ללא פשרות, את זה ניתן להשיג באמצעות התאמת מקרן מתאים אשר ייתן מענה ישיר על כל אחת מהמגבלות  שיש לנו, ישנם סוגים שונים של מקרנים וחברות רבות המייצרות אותן, בהמשך נעבור על הסוגים השונים כדי לתת לכם להבין איזה מקרן הוא הכי מתאים לכם. 

[ ראו כאן מחירון ומבצעים של מקרנים ]

מקרן מסורתי

נתחיל במקרן המסורתי הקלאסי, מקרנים כאלו הם המוכרים והנפוצים ביותר, המקרן המסורתי מצוייד בנורת ליבון כספית אשר היא זו שמספקת את האור הדרוש כל מנת להקרין, חיסרון של מקרנים אלה הוא שהם לרוב “טיפשים”, אין להם מערכת הפעלה מתקדמת כלשהי ולרוב הדרך י היחידה להתחבר למקור תוכן היא באמצעות כבל hdmi, מקרנים כאלה אינם כוללים קישוריות bluetooth או Wifi, אך מבחינת הקרנה הם מוצלחים ביותר ובדרך כלל אלו הם המקרנים בעלי התאורה החזקה ביותר, יתרונותיו של מקרן מסורתי הם עצמת התאורה החזקה, תמיכה ברזולוציות גבוהות ואיכותיות בצורה מוצלחת ביותר, והוא פשוט מאוד לתפעול. 

חסרונותיהם של מקרנים אלה הם גודלם ומשקלם אשר לרוב גבוה יותר מהקטגוריות האחרות של מקרנים. 

אין מערכת הפעלה מתקדמת וגם אין את האפשרות לחיבור אלחוטי יציב ואיכותי. 

מקרנים אלה הם עדיין הפופולריים ביותר והזמינים ביותר, וזאת בזכות ביצועים מרשימים ועלות יחסית נמוכה. 

[ ראו כאן מדריך לבחירת מקרן לבית ]

מקרנים מסורתיים מומלצים

מקרן x400lve Optoma –  מקרן מצוין, מה שנקרא סוס עבודה, מגיע עם 4000 לומנס ויחס ניגודיות גבוה העומד על 1:25000, מקרן x400 מצוייד ברזולוציית hd 720p אך טומן מחובו מעבדי תמונה עדכניים המסוגלים גם לספק תמונה ברזולוציה גבוהה יותר ובצורה מספקת, היתרון הגדול ביותר של הx400 הוא עצמת התאורה שלו, 4000 לומנס אשר מספר המקרן מאפשרים לנו לצפות בצורה ברורה וחדה בהקרנה המתבצעת גם בחדרים יחסית מוארים, זאת יחד עם התקציב היחסית נמוך ממקמים את ה x400  במקום טוב מאוד ברשימות רבות של חובבי התחום והעוסקים בדבר. 

מקרן hd29h Optoma –  מקרן hd29h הוא כבר משהו אחר לגמרי, הרזולוציה כבר עומדת FHD 1080p המייצרת תמונה מדהימה, ויחד עם זאת עצמת התאורה היא גבוהה לכל הדעות והיא עומדת על 3600 לומנס, הHD29H נמצא כבר בקטגוריה של מקרנים המספקים חוויית קולנוע איכותית ללא פשרות, התמונה חדה ועשירה, הצבעים מודגשים וברורים, וסך הכל חוויית ההקרנה באמצעות ה X400 עומדת בסטנדרטים גבוהים במיוחד. 

 

מקרן טווח קצר 

מקרן טווח קצר הוא לא המצאה עדכנית במיוחד אך בשנים האחרונות עבר תחום זה מהפכה קטנה, היצרנים שיפרו וחידשו את מנגנוני ההקרנה ומקרנים אלו הופכים להיות פופולריים מאוד בזכות העובדה שאינם מצריכים התקנה, אינם דורשים חלל גדול במיוחד והתפעול שלהם פשוט מאוד, מקרן טווח קצר מיועד להיות ממש מול מסך ההקרנה ממרחק של כ 30 ס”מ עד כ 50 ס”מ, ולמרות המרחק הקטן, מראות הממוקמות בחלקו העליון של המקרן מגדילות את התמונה, ובמקרים רבים ניתן לקבל תמונה של 100 אינצ’ים ממרחק של כ 40 ס”מ, מקרן כזה יוצר מצב נוח במיוחד, בו המקרן והמגבר נמצאים באותה קונסולה והשליטה בשניהם מתבצעת בקלות וביעילות, יתרה מכך, העובדה שלא צריך למקם את המקרן במרחק כביר מהמסך מקילה על עיצוב החדר ומסירה מעט מגבלות, כמובן שאחד היתרונות העיקריים של מקרן טווח קצר הוא תנועה חופשית במיקומם של הצופים בכל רחבי החלל ללא הפרעה כלשהי להקרנה.

[ ראו כאן מדריך לבחירת מקרן לייזר צמוד קיר ]

מקרן טווח קצר מומלץ-xgimi Aura

כמו שנאמר בתחילת ההסבר על  מקרני הלייזר, הם חוד החנית של תעשיית המקרנים בימנו, ואין מוצר שעונה על התיאור יותר מה xgimi aura, המקרן הוא לא רק מקרן טווח קצר, אלא גם מקרן לייזר, כך הוא עונה על שתיים מהדרישות החשובות ביותר של אנשים רבים המוגבלים בכל הנוגע לחלל ההקרנה, את ה AURA ממקמים במרחק של כ 25 ס”מ מהמסך על מנת לקבל תמונה מוקרנת גדולה במידת 100 אינצ’ים, הרזולוציה היא 4K אמיתית ללא פשרות ויתרה מכך ה AURA כולל גם מערכת סאונד הקפית המותקנת בתוך המקרן ומספקת סאונד מפתיע בהחלט, ה AURA הוא מקרן מוצלח אשר במבחנים רבים נדמה היה לצופים שמדובר על מסך טלויזיה המותקן על הקיר ולא מקרן המקרין על מסך הקרנה. 

  

 

מקרן אנדרואיד

מקרני לד חווים פריחה משמעותית במגוון המוצרים ובאיכות המקרנים המוצעים, בתחילת דרכם היו מקרני לד תחליף די עלוב למקרן מסורתי, אך כיום ישנם כמה חברות המייצרות מקרני לד איכותיים מאוד, כאלה בעלי רזולוציה גבוהה במיוחד או כאלה בעלי עצמת תאורה יוצאת דופן למקרן לד, כמו שציינתי החיסרון העיקרי של מקרני לד היא עצמת התאורה, לעומת מקרן מסורתי אשר נמצא על התחום שבין 2500-4000 לומנס ברוב המוצרים, מקרן לד נמצא על גרף נמוך בהרבה כ 300-1500 לומנס, עקב עצמת התאורה הנמוכה יחסית, מומלץ שחדר הקולנוע היעודי שלנו יהיה אטום כמעט לגמרי מאור החודר אליו על מנת למקסם את יכולות המקרן.

עם זאת ישנם יתרונות רבים למקרני לד, הבולט ביותר ביניהם הוא מערכת ההפעלה, רוב מקרני הלד הנחשבים כוללים מערכת הפעלה אנדרואיד, המאפשרת לנו חיבור נוח ואלחוטי אל מקור תוכן, ניווט נוח ויעיל במערכת ההפעלה, חיבור אלחוטי באמצעות WI-FI מתבצע בקלות ובצורה אינטואיטיבית, ומעל הכל, כמובן, אפליקציות היושבות ישירות על מערכת ההפעלה כמו netflix, youtube, ועוד רבות נוספות העושות את החיים קלים ללא צורך הץבחיבור אל מקור תוכן חיצוני, ממש כמו SMART TV

יתרון נוסף הוא אורך חיי הנורה של מקרני לד, יש כאלה המסוגלים להגיע עד 50000 שעות עבודה! תקופת זמן המקבילה להקרנה יומיומית באורך של כ5 שעות ב15 השנים הקרובות. 

[ ראו כאן מדריך לבחירת מקרן אנדרואיד ]

מקרן לד מומלץ- xgimi horizon pro

אם כבר אנו ממליצים על מקרן לד שיהיה הטוב ביותר, ה HORIZON PRO מבית XGIMI הוא מקרן בעל רזולוציית 4K אמיתית ומרהיבה, עצמת התאורה גבוהה מכל מקרן לד אחד בשוק ועומדת על כ2500 אנסי לומנס, יחד עם כל אלה ה HORIZON כולל מנגנונים חדשניים רבים, כמו AUTO KEYSTONE, AUTO FOCUS, מערכת הפעלה חדשנית ונוחה, ועוד רבים נוספים, ה HORIZON PRO הוא המילה האחרונה בכל הנוגע למקרני לד ויש כאלה אשר יהיו מוכנים להשבע שזהו המקרן הטוב ביותר שהם נתקלו בו אי פעם. כל החידושים והאפשרויות מהוות יתרון רב בתפעול המקרן, ומסייעות לקבל תמונה מוצלחת כמעט ללא עיכובים או כוונונים מיותרים האורכים זמן רב. 

החיסרון הבודד של ה AURA הוא משקלו העומד על כ15 ק”ג 

 

מקרן לייזר

מקרן לייזר הוא חוד החנית בכל הנוגע להקרנה איכותית, כיום למדנו לתעל את האור הנובע מנורת לייזר בצורה אופטימלית לשם הקרנה, מקרן לייזר עונה על דרישות רבות, ישנם כאלו טווח קצר וישנם כאלו בעלי מערכת הפעלה, היתרון המשמעותי ביותר של מקרן לייזר הוא פיזור האור על גבי מסך ההקרנה, נורת הלייזר מפזרת את האור באופן סימטרי ושווה לכל חלקי המסך ומייצרת מצב שבו התמונה המוקרנת מוארת באותה מידה בדיוק בכל חלקיה, דבר שאינו פשוט להשגה ונקודת חולשה למקרן מסורתי אשר מרכז את האור החזק ביותר במרכז התמונה וככל שמתרחקים מהמרכז התאורה המוקרנת נחלשת. 

כיום ישנן חברות רבות אשר קפצו על העגלה ומייצרות מקרני לייזר איכותיים, גם חברות מוכרות כמו OPTOMA או Benq, וגם חברות חדשות וצעירות כמו Xgimi או JMGO. 

 

מקרן לייזר מומלץ Optoma uhz65

עוד מוצר של OPTOMA תופס מקום ברשימה שלנו, הפעם מדובר על מקרן לייזר חדשני ועצמתי, ה UHZ65 הוא מקרן לייזר בעל נתונים מטורפים!  רזולוציה 4K אמיתית, תמיכה ב HDR10, בצירוף עם יחס ניגודיות כמעט דמיוני העומד על 1:2000000! כל זאת נתמך בעצמת תאורה מכובדת למדי והיא עומדת על 3000 אנסי לומנס, את הנתונים המרהיבים האלו נקנח עם נורת לייזר  איכותית המאריכה חיים עד כ20000 שעות. 

הUHZ65 הוא מקרן נפלא! עונה על דרישות קולנוע ביתי בצורה אידיאלית, התמונה עשירה ומוחשית מאוד וההקרנה מתבצעת באופן חלק ושוטף ללא בעיות כלשהן, מעבר להיותו מקרן בעל נתונים מדהימים ה UHZ65 הוא גם מקרן עמיד מאוד וחזק להפליא. 


 

***שימו לב! אנו יבואנים של ציוד סאונד וציוד הקרנה לחדרי קולנוע ביתיים (או להפוך את הסלון שלכם לחדר קולנוע..) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !


 

מסך הקרנה להשלמת המעגל

מסך ההקרנה הוא חלק מאוד חשוב בחדר הקולנוע הביתי, אנשים רבים סבורים שמסך הקרנה הוא כלום מלבד בד לבן ואותו ניתן להחליף בכל חתיכת בד שעומדת לנגד עיננו, זאת טעות! הבד של מסך ההקרנה בנוי מחומרים רבים ושונים, מסך הקרנה איכותי יהיה אטום ב100% והאור אינו יכול לחדור דרכו כלל, עם זאת חזית המסך לרוב עשוייה משילוב של סיבי זכוכית צפופים זה לזה, מבנה זה נותן למסך ההקרנה את האפשרות להחזיר אור חזרה אל הצופים ונועד למקסם את חוויית ההקרנה 

מסך למקרן איכותי יהיה בעל יותר משכבה אחת על מנת לאטום את האור באופן מוצלח, גם כן חשוב שיהיה בעל מסגרת שחורה ברורה התורמת רבות בתחימת והגדרת התמונה המוקרנת באופן מספק. 

מסכי הקרנה מגיעים בצורות ובתצורות שונות ומגוונות, מסך הקרנה חשמלי/ידני, מסך הקרנה העומד על חצובה, מסך הקרנה רצפתי ומסך הקרנה המיועד להקרנה אחורית, כל אחד מהם מסוגל לספק הקרנה ראויה ואיכותית, אך לכל אחד מהם תכונות שונות הן מבחינת נוחות תפעול, והם מבחינת מקום אשר תופס המסך בחלל חדר הקולנוע הביתי שלנו. 

[ ראו כאן מבצעים על מסך למקרן ]

מסכי הקרנה מומלצים – חברת jeason screen היא מהחלוצות בתחום מסכי ההקרנה והיא מייצרת מסכי הקרנה רבים בתצורות שונות, מידני פשוט ועד מסך מותחנים חשמלי וחדשני, וכל מה שבאמצע, החברה שמה על דגלה מספר עקרונות עיקריים אשר החשוב בהם הוא חוויית ההקרנה, הבד של מסכי jeason screen הוא אטום לגמרי, יחד עם זאת צפיפות סיבי הזכוכית המרכיבה את המסך גבוהה מאוד ומאפשרת לנו לצפות בהקרנה איכותית ללא מריחות או בריחות של אור, כמוכן ישנה גם מסגרת שחורה התוחמת את התמונה, ומנגנוני הפעלה רבים ושונים. 

 

תוכן לצפייה בקולנוע הפרטי שלכם !

נתון נוסף שאולי יפתיע רבים הוא התוכן המוקרן, נתון זה יכול להיות השורה התחתונה בכל הנוגע להקרנה מוצלחת או לא, התוכן המוקרן יכול להגיע ממגוון מאוד רחב של מקורות, החל מלפטופ שמחובר למקרן באמצעות כבל hdmi, וכלה במקרן חכם חדשני המספק את התוכן ישירות ממערכת ההפעלה, בכל המקרים התוכן המוקרן אמור להיות מבוקר, בעל רזולוציה המתאימה לדרישות שלנו כאשר פרמטר זה כולל גם את הסאונד. 

מקרן בכל יכולות הקרנה ב4K לא יספק את הרזולוציה המתאימה והנדרשת אם כל המשתנים בהקרנה לא יהיו מתאימים, מעבר לכבל hdmi2.0 ומעלה וכניסות חומרה מתאימות לרזולוציה זו, אנו נדרשים שגם התוכן, הקובץ, המוקרן יהיה ברזולוציה המתאימה להקרנה כזו. 

תוכן איכותי לצפייה נמצא במקומות שונים, ישנם סרטונים ב youtube בעלי רזולוציית 4K ואפילו 8K, וכמובן ישנם תכנים ברזולוציה גבוהה אצל שירותי תוכן רבים כמו NETFLIX, AMAZON PRIME או DISNEY PLUS

התוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר להקרנה מוצלחת, אם התוכן אינו איכותי, אז לא כל כך משנה איזה מקרן או מסך או מערכת סאונד תשתמשו, האיכות לא תהיה גבוהה בצורה מספקת.


***שימו לב! אנו יבואנים של ציוד סאונד וציוד הקרנה לחדרי קולנוע ביתיים (או להפוך את הסלון שלכם לחדר קולנוע..) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום 😉😉😉 !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !