רמקולים שקועים מבית היוצר – Polk Audio

רמקולים שקועים הם שילוב של עיצוב ואיכות שמע גבוהה. הרמקולים השקועים נועדו כדי לחסוך לנו במקום, ולגרום לכל מי שנכנס לבית להתפעל מהעיצוב החדשני. יש היום בשוק הרבה חברות המציעות לנו דגמים שונים של רמקולים שקועים. חברת Polk Audio תפסה לנו את העין ולכן החלטנו לסקור את המוצרים שלה. לפניכם המסקנות שלנו:

רמקול שקוע POLK AUDIO

אילו דגמים יש לחברת Polk Audio?

הסדרה הראשונה של חברת Polk Audio יש מספר סדרות של רמקולים שקועים. הסדרה הראשונה היא סדרת RC בסדרה זו נוכל למצוא מספר דגמים:RC60I, RC65I, RC6S, RC55I. ( לדוגמא כאן ) הסדרה הזו נחשבת לאחת מבין הסדרות הראשונות של החברה, נוכל למצוא רמקולים שקועים מלבניים ועגולים בסדרה זאת. עוצמת הוואט של דגמים אלו גבוהה ביחס לגודל של המוצר, הצליל בהחלט נקי כאשר מכניסים את הרמקולים לקיר.

 

הסדרה השנייה של חברת Polk Audio היא סדרת RT, הדגמים שנוכל למצוא בסדרה זו הם: RT265, RT65, RT620, RT80FX. סדרה זו נחשבת ליוקרתית יותר מאשר הסדרה הקודמת, גם פה יש דגמים בשתי צורות – מלבן או עגול. העיצוב של סדרה זו יותר בולט לעין ומושך. הסדרה האחרונה של החברה היא סדרת TC ובה דגם בודד לעכשיו – TC65I. הוא הדגם החדיש ביותר של החברה, יש לנו מפרט טכני רחב ואפשרויות כיוון ועוד אלמנטים נוספים שעוד לא ראינו.

הסדרה השלישית של רמקולים שקועים מחברת Polk Audio היא סדרת V, הדגמים שנוכל למצוא בסדרה זו הם: V65, V60-Slim, V60, ו-V80 (לדוגמא כאן). סדרה זו נחשבת ליוקרתית יותר מאשר הסדרה הקודמת, גם פה יש דגמים בשתי צורות – מלבן או עגול. 

[ ראו כאן את המדריך המלא לקניית רמקולים שקועים ]

מהו טווח המחירים של רמקולים שקועים Polk Audio

טווח המחירים משתנה גם בהתאם לחנות ממנה רכשנו את המוצר. טווח המחירים של הסדרות הם:
עבור סדרת RC נשלם בטווח המחירים הבא: החל מ 480 שקלים ועד 800 שקלים.
עבור סדרת RT נשלם בטווח המחירים הבא: החל מ 720 שקלים ועד 1000 שקלים.
עבור סדרת V נשלם בטווח המחירים הבא: החל מ 880 שקלים ועד 1100 שקלים.

רמקולים שקועים POLK AUDIO

מהן הביקורות על חברת Polk Audio?

לאחר שמצאנו את כל הדגמים של החברה, התנסנו במספר מהם, החלטנו לערוך סקר ולשאול את הלקוחות של החברה מה הם חושבים על החברה. רוב הביקורות היו חיוביות. הרבה מהלקוחות התלהבו מאיכות הסאונד הנקי שיש לרמקולים, חלק גם העדיפו לרכוש סט כפול. עוד ביקורת בולטת הייתה שיש ברמקולים של חברת Polk Audio אפשרויות שאין בכל חברה אחרת, כמו למשל לכוון את הטוויטר ואת הוופר. רוב הלקוחות העידו שהמחיר אכן משתלם בהתאם למה שהרמקולים השקועים מציעים לנו, חלק מהלקוחות התלוננו שהמחיר גבוה מדי. כל הלקוחות פה אחד התלהבו מהעיצוב החדשני של הדגמים ומהגודל הזעיר שלהם לעומת עוצמת השמע העוצמתית.

אחד הדברים שבולטת היעדרותה של חברת POLK AUDIO הוא בתחום רמקולים שקועים עם בלוטוס.. אין ליין כזה וחבל שכך…

 

למה עדיף לרכוש את המוצר מ”מרכז הסאונד”?

לא הרבה יודעים שככל שהמוצר עובר יותר ידיים כך המחיר שלו מתייקר. אצל רוב חנויות הסאונד מדובר על תהליך של: יצרן מספקת את הסחורה לספק ומשם הספק מעביר את הסחורה לחנויות שעובדות איתו. ב”מרכז הסאונד” השיטה שונה וזאת כדי להוזיל עלויות עבור הלקוחות שלנו. אנו הספקים של עצמו – יבואנים רשמיים.

 

המוצרים שלנו מגיעים הישר מהיצרן ולכן המחירים אצלנו הם הרבה יותר נוחים מחנויות סאונד והגברה אחרות. מלבד למחירים, יש ברשותנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הסאונד ותפקידם לייעץ לקהל הלקוחות שלנו ולהכווין אותם אל המוצר שהכי יכול להתאים להם ובטווח התקציב שהם יכולים. מלבד לכך, אנו מעניקים גם שירותי יד שנייה והשכרת מוצרים. כמו כן, חשוב לזכור, מוצרי סאונד קונים אך ורק מחנויות סאונד והגברה – מקומות אחרים מוכרים מוצרים מזויפים ובעלי בלאי גבוה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !