חברת מרכז הסאונד, היינה יבואנית המובילה והזולה בישראל של ציוד הגברה, בידוריות, ומערכות הגברה, לכל מטרה, לבתי ספר, אולמות, מתנ”סים, חברות הגברה, להקות ועוד.

אם אתם רוצים לרכוש ציוד הגברה לבית ספר, מרכז הסאונד היא הכתובת המדוייקת עבורכם. למה?

במרכז הסאונד תקבלו: 1. שירות אישי 2. מחיר נמוך 3. ליווי לאורך כל הדרך.

חברת מרכז הסאונד ספקית של: משרד החינוך, רשת המתנ”סים, רשת בתי ספר אורט, רשת עמל, רשת אמ”ית, רשת בני עקיבא, רשת החינוך אל המעיין, רשת החינוך העצמאי, מוסדות חינוך ת”א, ועוד… לא סתם בחרו בנו…

אם אתם רוצים אינדיקצייה למחירים הזולים שלנו, תוכלו ללחוץ על הקישורים הבאים:

מחירון מערכות הגברה | מחירון בידוריות | מחירון חגורת הגברה | מחירון מגפונים | מחירון מסכי הקרנה

רכישת ציוד הגברה לבית ספר, מה מתאים?

אין זה משנה אם מדברים על ציוד הגברה לבתי ספר או אפילו ציוד הגברה לאולפן. לצד הבחירות של התאורה המתאימה והציוד יש לקחת כמה פרמטרים בחשבון. המטרות הן הדבר שאין לפסוח עליו וזה בא לידי ביטוי בבדיקה קפדנית באשר למסיבה קטנה או גדולה. חשוב לוודא כמה אנשים יהיו במקום, איזו מוסיקה יהיה ניתן לשמוע ברקע ומה יעשה את זה לאורחים הקטנים והגדולים גם יחד.

האם כדאי לקנות בידורית לבית ספר או מערכת הגברה, מה עדיף?

מערכת הגברה יותר תתאים לקהל תלמידים גדול בבית הספר. לעומת זאת בידורית לבית ספר יותר תתאים לכמות קטנה של תלמידים (עד 150 תלמידים בדרך כלל) כמובן שזה גם תלוי בסוג הבידורית והעוצמה שלה..

בדרך כלל, בתי ספר משלבים, ומחזיקים ברשותם גם בידורית לבית הספר, וגם מערכת הגברה מקצועית וחזקה..

אז מה עושים וכיצד בוחרים?
כיצד לשלב בין תאורה לציוד הגברה
בתי ספר יחפשו לרוב את שילוב המטרות. גם תאורה וגם ציוד הגברה תחת אותה נקודה. ציוד המקצועי יכול להשתלב ובפרט שהוא אכן יספיק להעניק מענה לכל 500 התלמידים ואפילו יותר. כאמור, יש לברור רמקולים בעלי איכות מדגם חדש ואיכותי. יש לברור מוניטין ומקצועיות כפי שהייתם בוררים כל דבר אחר. הפקת השירה או הדיבור שונה בתכלית השוני וגם כאן יש לתת את הדעת בשילוב של מיקסר מתאים להשלמת האירוע על הצד הטוב ביותר.
כיצד לבחור נכון- טיפים שימושיים
1. בחרו כי אכן מדובר במותג בעל שם. אחד כזה שיוכל להעניק לכם אחריות כאשר משהו לא יהיה תקין בבחירה.
2. בחנו את הווליום הנכון ואת התאמתו למטרה או לכמות האנשים או האולם. כמו כן, יש לברור ולבדוק את עניין האקוסטיקה מעל לכל. זה לא משנה אם מדברים על אירוע חד פעמי או רב פעמי, יש לוודא כי המערכת אכן מסונכרנת עם המקום ועם כל שאר המטרות.
3. במסגרת הרכישה יש לקחת בחשבון את המלצות החברים או המכרים שיכולים בהחלט להעניק ייעוץ באשר לעניין של ציוד הגברה משולב תאורה.
לבחור את המקצועי ביותר
בין כל השאר השאיפה היא לבחור את המקצועי ביותר. הבחירות של הגופים מהם תרכשו, קשורים בעיקר לסאונד והגברה. חנויות של בית ספר למוסיקה או אפילו חנויות מוסיקה פשוטות ורק שלא תבחרו מוסדות או חנויות חשמל המתיימרים לספק ציוד שלא תמיד יתאים לכם. איכות זה שם המילה וכאן אין להתפשר עם תשומת לב על הבחירה הנכונה ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !