כבר זמן רב שאתם חושבים על האפשרות של קניית גיטרה קלאסית חדשה? אם כך, למה שתדחו את העניין? לקנות גיטרה קלאסית זה אומנם משהו שלא עושים בכל יום, אך אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שאם תחפשו – תמצאו את הגיטרה המושלמת עבורכם. אם גם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים, קניתם בפעם האחרונה גיטרה לפני עשרות שנים, בוודאי תתפלאו לגלות שהיום יש אינספור אפשרויות בתחום הזה. לכן, אם בעבר הבחירה בין כמה גיטרות קלאסיות הייתה פשוטה, הרי שהיום זה לא מדויק כי יש אופציות מגוונות ורבות. זו הסיבה שבגללה כדאי לכם לקחת את הזמן, לעשות מחקר קטן בנושא ולבחור בנחת את הגיטרה המתאימה לכם ביותר. אחד מהטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לכם הוא גם לדבר עם מורה או שניים לגיטרה. מי שמלמד גיטרה יוכל להמליץ על הגיטרה הנכונה לכם בהתאם לרמת הנגינה שלכם, אז למה אתם מחכים? חבל לקנות את הגיטרה הכי יוקרתית שיש אם לא תוכלו להפיק ממנה את הטוב ביותר ולכן עצה של מורה לגיטרה זה משהו שבפירוש לא כדאי לוותר עליו.

רוצים לקנות גיטרה קלאסית חדשה

חברה מקצועית לייצור גיטרות

כעת, אחרי שקיבלתם מספר המלצות על גיטרות שונות, אנחנו מציעים שתבדקו גם איזו חברה ייצרה את הגיטרה. האם מדובר על חברה שאתם מכירים? האם זו חברה שיש לה שם עולמי בתחום הזה? או שאולי זו חברה שאתם בכלל לא יודעים מאיזו מדינה היא מגיעה? אתם יכולים להיות בטוחים שכמו שקורה בתחומים אחרים, גם בתחום הזה יש משמעות לשם החברה. כלומר, אם תיקנו גיטרה קלאסית של חברה שאתם לא מכירים, עלול להיות שאיכות הגיטרה לא תהיה מספיק טובה. מצד שני, אם תקנו גיטרה של חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום – סביר להניח שתצאו מרוצים יותר. יש לשים לב גם לכמה פרטים טכניים לגבי הגיטרה, כמו לדוגמא: האם הגודל שלה סטנדרטי? כמה היא שוקלת? והאם אתם אוהבים את העיצוב שלה? האם אתם מעדיפים גיטרה קלאסית בצבע מסוימת או עם דוגמא מיוחדת? או שאולי אתם רוצים גיטרה קלאסית שגם תגיע בצבע העץ הקלאסי והמוכר? השמיים הם הגבול בתחום הזה בשנים האחרונות ולכן בהחלט כדאי לכם לראות קטלוג של כמה גיטרות ולבחור את זו שמוצאת חן בעיניכם יותר.

האם יש הבדלים במחיר?

התשובה לשאלה הזאת היא כמובן כן, כי אם יש כל כך הרבה גיטרות שיוצרו על ידי מספר רב של חברות, טבעי שגם נראה מחירים מגוונים ומשתנים. לכן, אם חשוב לכם לא ללכת לאיבוד בין כל האופציות השונות ואם אתם רוצים לבחור את הגיטרה הנכונה לכם מבלי להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי, מדוע שלא תבדקו את המחיר מראש? כך תוכלו להבין מה המחיר הממוצע של גיטרה קלאסית בימינו ובהתאם לכך תוכלו להחליט מה הוא אותו סכום שממנו אתם לא חורגים. זה נכון שאולי אתם רוצים לקנות לעצמכם גיטרה חדשה ולהתחיל לנגן שוב, כפי שהייתם עושים לפני שנים, אך האם זה אומר שעליכם לשלם הון עתק? התשובה היא בפירוש לא. היום יש גיטרות קלאסיות רבות מאיכות טובה מאוד שלא עולות הרבה, אז מה פתאום שתיקנו את הגיטרה הכי יקרה שיש?

האם יש היגיון ברכישת גיטרות קלאסיות דרך האינטרנט?

כמובן שזו לא אופציה שיכולה להתאים לכל אחד, כי זה תלוי בשאלה איזה טיפוסים אתם. ראשית, האם אתם רגילים לקנות דברים אחרים ברשת? ושנית, האם אתם מוכנים לקנות גיטרה בלי ששמעתם את הצליל שלה? יש אומנם אתרים שמאפשרים לכם לשמוע את הצליל של הגיטרה אך כמובן שהצליל דרך המחשב בכל זאת יהיה שונה לעומת הצליל במציאות. מה שכן, אם תלכו לחנות גיטרות, תבחרו את הדגם המתאים לכם ואז תחזרו לקנות אותו אונליין – ברוב המקרים תחסכו לא מעט. לכן שווה לבדוק את האפשרות הזאת, כי אם על אותה גיטרה בדיוק תוכלו לשלם הרבה פחות כסף, אז למה לא? שליח יביא את הגיטרה עד אליכם הביתה כך שגם מבחינת ההתעסקות שלכם בעניין והזמן שתקדישו לרכישה כזאת מדובר על חיסכון ועל נוחות ששווה לקחת בחשבון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !