מכונות עשן נכנסו לפעולה כבר בשנות ה-90 אז שימשו המכונות כיוצרות אפקטים בסרטים: עננים, עשן וכו’ ולאחר מכן גם בהופעות רוק ובקליפים בטלוויזיה.
בשנים האחרונות עם הפיכתן לנגישות יותר ויותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת היכולת התפעולית, נכנסו מכונות עשן כמעט לכל מסיבות החתונה הגדולות והיום הן באות לשימוש בכל התחומים כולל במסיבות בריכה, מסיבות בר ובת מצווה ואירועים רבים אחרים.
אנו מחזיקים במספר דגמים של מכונות עשן בעלות טכנולוגיה מתקדמת ומתחייבים למחירים הטובים בארץ.

כל מכונות העשן שלנו הן בעלות בקרה אלקטרונית פנימית למניעת התחממות המנוע העוצמתי וכן כוללות שלח חוטי ושלט אלחוטי. משקל מכונת העשן קטן יחסית ונע בין 3 ל- 7 ק”ג והיא מהווה את האטרקציה הכי מגניבה בכל אירוע בו היא משתתפת.
לרשותכם מבחר מכונות עשן בגדלים שונים , למטרת השכרה או קנייה. אנו מייעצים לתקליטנים, חברות הגברה קטנות ואנשים פרטיים בכל הנוגע להשכרת ציוד הגברה ותאורה מקצועי ומספקים חבילת מוצרים מקיפה הכוללת את כל החידושים האחרונים בתחום.
לשכור מכונת עשן לאירוע היא רעיון מעולה וזוהי אחת האטרקציות המושכות ביותר בכל מסיבה ואירוע שוודאי תעשה שמח ותעניק לאירוע ייחודיות וקסם מיוחד. העשן אינו רעיל וניתן להשתמש בו ללא דאגות בכל סוגי האירועים.

פריסת תשלומים נוחה ומחירים ללא תחרות עבור מכונת עשן לאירוע שלך! התקשר עכשיו ונתאים לך את מכונת העשן המתאימה ביותר לאירוע שלך. התקשר עכשיו!
מכונות עשן במרכז הסאונד – זה הזמן להכניס קצת צבע וריגוש לאירוע שלך! תפעול קל ומהיר והבטחה לביצועים הטוב ביותר. אספקת מוצרים נלווים ואחריות מלאה על כל מוצרינו. מגוון גדול של רמקולים, מיקסרים , מגברים וכל ציוד ההגברה הקיים. הכול במקום אחד. גלוש באתר וגלה עוד מידע מקצועי על מכונות עשן סופר מקצועיות לתקליטנים, אולמי אירועים, הפקות טלוויזיה ועוד.

רק אצלנו מגוון גדול ומכונות עשן עם שלט חוטי ואלחוטי וביצועים ללא תחרות. אספקה מהירה והובלה במקרה הצורך. אחריות מקיפה ושירות אדיב ומקצועי מחכים לך רק במרכז הסאונד. המקום להשכרת ציוד הגברה ותאורה איכותית!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !