מה תדרשו לדעת לפני שתרכשו ציוד הגברה ורמקולים? האם הגברה ותאורה לאירועים ניתן לרכוש בחנויות שאינן מורשות בפועל? אין מדברים על קריוקי זול למכירה אלא על ציוד שאמור להוות קצה חוט מקצועי להשלמת מסיבת המסיבות. חשוב לבחור על פי פרמטרים הקשורים במקצועיות, עוצמות מקצועיות ונכונות ובעיקר לברור ציוד נלווה המדבר על ציוד הגברה ורמקולים בנוסף. במאמר הבא נעסוק בזכות הבחירה ובעיקר בבחירה המתאימה ביותר.

לבחור ולברור מקצועיות

בעת הבחירה, יהיה עליכם לברור ולבחור בצורה המקצועית ביותר. אם אתם לפני רכישת ציוד הגברה יהיו לכם לא מעט אופציות עד לבחירה הראויה. יש לא מעט סוגי רמקולים טובים ורמקולים טובים פחות. אחר כך מגיע שלב הבחירה הפשוט או המורכב. הידעתם מה משמעות הבחירה? איכות הצליל חשובה מעל לכל ספק. כאן תדרשו לברור את מהות השימוש בפועל. מה אופי הדרישה שלכם? האם תרצו ציוד לשימוש מקצועי או מקצועי פחות? כיצד יהיה ניתן להשיג את האיכות הטובה להפקת הצליל המושלם? גם עוצמת השמע של המערכות, חשובה מעל לכל ספק. יש לברור את העוצמות על פי וואט מתאים. חשוב לברור את כמות האנשים שיהיו בחדר ורק כך להתאים את המערכת המתאימה.

רמקולים וכל השאר

כאן למעשה נכנס עניין בחירת רמקולים. יש רמקולים המבוססים על 150 וואט ויש גם 300 ואפילו 1000, הכול עניין של היצע וביקוש בפועל. רמקולים עם וואט של 100 יתאימו ל25 אנשים ואלו רמקולים של 1000 וואט יוכלו לאכלס יותר אנשים. אין לבחור מערכת שלא מספקת את מקסימום הגבולות- שוב, הכול עניין של מטרות. על מנת שלא להסב נזק לרמקולים, יש לקחת את כל העובדות בחשבון. כך גם לגבי ציוד נלווה לכל השאר. יש לברור מיקסר על מנת לכוון צליל נכון. יש לברור אפקטים ראויים של שירה, כך גם בחירת מיקרופונים על פי כל הסוגים ועל פי הצרכים התואמים את הדרישה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את עניין החיבורים בציוד והיכולת לחבור למיקסר ולצור את המלודיה הנדרשת להצלחת האירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !