מה חשיבותה של הגברה ותאורה לאירועים? מדוע רוב האנשים מדגישים חשיבות של ציוד הגברה ורמקולים ואיך זה שלא מעט מהם תרים אחר השכרת מקרן לאירועים או כל ציוד אשר יהפוך אירוע למושלם? להלן כמה נקודות חשובות בדרך ליצירת אירוע מושלם.

חשיבותו של הציוד

חשיבות הציוד באה לידי ביטוי בכמה וכמה מרכיבים הקשורים בהתאמת הציוד לאירוע. האם אתם עומדים לבצע אירוע רב משתתפים או קטן משתתפים? האם מדובר במקום סגור או פתוח? לתשומת לבכם, כאשר מדברים בבחירת שירותי הגברה או בציוד הגברה, האקוסטיקה תהיה פרט חשוב שתצטרכו לקחת בחשבון. מקום גבוה? נמוך? תקרה  נמוכה? כל הדברים  הללו הם חלק חשוב ביותר בעת בחירת ציוד ההגברה והתאורה לאירוע הקרב ובא. כמו כן, ראוי לרכוש את הציוד מחנויות בעלות שם, חנויות מורשות אשר תענקנה לכם את תו התקן הראוי בהתאם. גם רכישת ציוד יד שנייה יכול להיחשב כחלק מן המניין ובפרט שתרכשו את הציוד מאנשים המבינים עניין, אנשים שבאים מתחום ההגברה והתאורה ורוצים להיפטר מציוד בעקבות ירידה מהארץ, עזיבת המקצוע או אפילו רצון להתקדם ולרכוש ציוד מתקדם יותר. ראוי לציין כי רכישה מאנשים שאין להם ידע בתחום, עלולה להעניק לכם את התוצר ההפוך ומכאן שיהיה עליכם לחפש את הציוד המותאם ביותר מיודעי דבר בלבד.

כיצד לבחור נכון? טיפים לרכישת ציוד הגברה

$11.      ערכו סקר שווקים באמצעות אתרי האינטרנט. בצעו פילוח מדויק בו תוכלו לבחור בתי עסק מוכרים בסמוך למקום המגורים שלכם. בהמשך ראוי כי תבקרו במקום ותבדקו את מה שאתם עומדים לרכוש מקרוב.

$12.      וודאו כי החברה איתה אתם באים בדין ודברים הינה חברה בעלת שם ומוניטין. לרוב, אם אתם מחליטים לרכוש הגברה ותאורה לאירועים רכשו אותה מחנויות מוסיקה או חנויות אשר ייחודן בהגברה.

$13.      בררו נתונים על המחיר ובאותה הנשימה היזהרו מעלויות זולות מדי, הן עלולות להסתיים בציוד שלא תוכלו להשתמש בו לתקופה הארוכה.

$14.      יש לאתר ציוד הגברה ותאורה אשר יתאים לאירוע עצמו ובפרט לאולם האירועים. במקרים מסוימים, תוכלו לאתר ציוד כחלק בלתי נפרד מהשכרת שירותי האולם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !