חורף 2020 היה קר וסוער במיוחד, שחורף 2021 התחיל בשרב בנובמבר – חשבנו שהקור מאחורינו והנה סופה ענקית באמצע דצמבר, הגדולה אי פעם – הפתיעה אותנו שוב והבנו שצריך להיות מוכנים.

איך? קודם כל כדאי לחזק את תוספות הגגונים בבית, לדאוג לבידוד ראוי בפנים הבית ולהחזיק אמצעי חימום בלתי תלוי כמו תנורי נפטגז או גנרטור חירום לבית. איך מוצאים כזה? פשוט כנסו למנוע חיפוש – רצוי גוגל והקישו ” גנרטור דיזל למכירה ” ,אם החיפוש אינו יוצא ממוקד דיו אפשר להקיש עם תוספות כמו – ” גנרטור דיזל מכירה במבצע ” או ” גנרטורים במבצע “.

[ ראו כאן מחירון גנרטור דיזל מושתק ]

כמה עצות טיפים לפני קניית גנרטור דיזל מושתק

– אחזקת תנור נפט דורשת אחזקה גם של נפט שהיא לא פשוטה. אין להחזיק את הנפט בתוך הבית בשום פנים ואופן ויש לאחסנו במיכל ראוי במיקום מרוחק שאינו קרוב לחומרים דליקים אחרים ונקודות חשמל.

– גם אחזקה של ” גנרטור דיזל מכירה ” שרכשתם דורשת אחזקה של דלק מתאים. שימו לב – דלק מתיישן והוא אינו ראוי לשימוש לאחר כמה חודשים, ולכן דאגו להחליפו לפני תחילת כל חורף. אם מדובר בכמות קטנה יחסית ודלק שתואם לרכב שלכם, תוכלו להוסיף אותו( עדיף לא הכל במכה אחת) למיכל הדלק שלכם ( בזהירות כמובן).

– אל תראו זאת בתור בזבוז – זכרו שלגנראטורים ביתיים יכולים להיות שימושים אחרים כמו פיקניק משפחתי בחיק הטבע או קריוקי במיקום ללא נקודת חשמל שאתם רוצים לעשות. אם אתם חובבי שטח ויוצאים לטיולים של כמה ימים – הגנרטור יכול לשמש כגנרטור טיולים מעולה ותוכלו לחבר אליו תאורה, גריל חשמלי וכל ציוד שתרצו.

– חוששים מרעש ? האמת שהדבר הראשון שחושבים עליו שאומרים את המילה גנראטור הוא רעש בלתי פוסק שנלווה אליו. אבל אל חשש – היום יש גנראטורים שמגיעים עם תוספות מיוחדות לבלימה וספיגת הרעש – כך שהם כמעט שהרעש כמעט ולא מורגש. בהחלט שווה להשקיע מעט יותר וליהנות משקט – בין אם מדובר במקרי חירום או בטיול שטח שאתם עושים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !