גנרטורים ביתיים הולכים והופכים להיות ציוד נפוץ יותר ויותר בהמון בתים בישראל. ראשית – בתור גיבוי. בתי עסק רבים חייבים להמשיך לעבוד במידה ויש הפסקת חשמל, אחרת יגרם להם נזק רב. אחזקה של גנרטורים ביתיים לרוב לא תתאים לבתי העסק הללו, אלא אם כן מדובר בעסק שצורך חשמל בכמות נמוכה יחסית ( הפעלה של כמה מחשבים ותאורה).

מחירון גנרטורים מושתקים – לחץ כאן

אז למה בכל זאת צריכים גנרטור בבית ?

$1א. שימוש עיקרי שיש לגנרטורים הוא כדי לספק כח לציוד הגברה ורמקולים. מסיבת טבע ? הופעת רוק בפארק? אם אין מקור מתח אחר, גנרטורים ביתיים אפשר להכניס לכל כלי רכב והם יכולים לספק לכם מספיק מתח לכמה שעות טובות ללא כל בעיה.

$1ב. החלטתם לעשות אירוע משפחתי של כל הדודים והדודות? היום אפשר ללכת על השכרת מקרן לאור יום ואחרי שתקרינו תמונות מהעבר, תוכלו לחבר את המקרן לקונסלת המשחקים שלכם ולתת לילדים חוויה מיוחד. ואל דאגה, השכרת מקרן היא במיוחד הרבה יותר ידידותי מפעם.

ג.שטח! יצאתם כמה ג’יפים לטיול של כמה ימים בנגב או בצפון, אז כמובן, שאפשר להתחבר למת את הרכב לכמה דברים בסיסיים ביותר, אבל אם אתם רוצים להנות מתאורה, מוזיקה וכל מה שתעלו על דעתכם מבלי לקרוע את המצבר להפעיל מנוע ענקי למתח קטן – יש גנרטורים ביתיים רבים שיעשו עבורכם את העבודה לשנים רבות. חובה לכל מטייל שטח מקצועי.

$1ד.בעולמנו, רבים מאיתנו מכירים מיד ראשונה או שניה אנשים שזקוקים לציוד רפואי שפועל 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואי אפשר לקחת סיכון של הפסקת חשמל, אפילו אם היא לכמה שעות. במקרה זה – גנרטור חירום לבית הוא ציוד שממש בגדר חובה.

אז כמה טיפים

$1א.שימו לב שאתם מקבלים אחריות הגיונית למוצר שאתם רוכשים. מוצר איכותי יתן 3 שנים אחריות ויותר ומוצר בסיסי אחריות לשנה.

$1ב.הפעילו את הגנרטור מיד עם קבלתו, אפילו במקום אם אפשר כדי שתוכלו לבחון הספק, רעש ושאכן קיבלתם ציוד איכותי שעובד.

$1ג.אפשר גם לרכוש מוצר משומש, רק בדקו היטב מהו הסיבה שגינה הוא נמכר ושאתם משלמים מחיר הוגן ביחס לסיכון שברכישת מוצר משומש. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !