מקרנים מקצועיים – המדריך המלא

מקרנים מקצועיים נפוצים בקרב מקומות תעשייתיים ובפחות בבתים הפרטיים. את המקרנים המקצועיים נוכל לפגוש בין היתר באולמות קולנוע, אולמות אירועים יוקרתיים וכד’… בחלק מהבתים נוכל למצוא גם מקרנים מסוג זה עבור קולנוע ביתי. המקרנים המקצועיים עולים בהתאם לאיכותם.

 

*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

לחץ כאן ל:

מחירון מקרני Benq | מחירון מקרני Epson | מחירון מקרני OPTOMA | מחירון מקרני NEC

מחירון מקרן 4K | מחירון מקרנים ניידים | מחירון מקרני Panasonic מחירון מקרני ViewSonic

מחירון מסך הקרנה חשמלי | מחירון מסך הקרנה חצובה | מחירון אביזרים למקרנים

 

*חברת מרכז הסאונד היא יבואנית רשמית של מקרנים ומסכי הקרנה. המחירים, מיותר לציין – הכי זולים בארץ !

 

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

במה שונה מקרן מקצועי ממקרנים אחרים?

רמת בהירות – במרבית המקרנים אותם נבחר יהיה במפרט הטכני פרמטר המכונה אנסי לומנס. אנסי לומנס מבטאים את רמת הבהירות הקיימת במכשיר. ברוב המקרנים הסטנדרטיים האנסי לומנס עומד על 2,000 עד 3,000. רמת בהירות שבהחלט מתאימה לבתים הפרטיים. כאשר אנחנו רוצים מקרן מקצועי אנו צריכים לבחור באחד שרמת הבהירות שלו מגיעה ל 5,000 אנסי לומנס.


מחיר

בעוד שעבור מקרן סטנדרטי של חברה מוכרת נשלם כ 3,000 ש”ח עבור המקרן עצמו מבלי מסך ההקרנה, עבור מקרן מקצועי נוציא מעל ל 7,000 ש”ח במרבית המקרים. ישנם מקרנים מקצועיים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

גודל

רוב המקרנים המקצועיים יהיו גדולים מאשר המקרנים המיועדים לצרכים פרטיים. במקרן הסטנדרטי נראה שהמשקל מגיע ל קילוגרם וחצי עד 2 וחצי קילוגרם, אצל המקרנים המקצועיים המשקל יכול להגיע גם לחמישה קילוגרם. בנוסף, המימדים גם הם גדולים יותר.

טכנולוגיה 

כמעט כל המקרנים המקצועיים מצוידים בטכנולוגיית DLP המוכרת. בעוד שהמקרנים הפרטיים יכולים להשתנות בטכנולוגיה שלהם – LCD, מקרן לייזר ועוד… המקרנים המקצועיים במרביתם בנויים על טכנולוגיית DLP. טכנולוגיה הנחשבת למובילה מיתר הטכנולוגיות.

נורות גיבוי 

את נורות הגיבוי נמצא בעיקר במקרנים היוקרתיים יותר ולא בכל מקרן מקצועי. בכל מקרן יש לנו נורה אחת, במקרנים מקצועיים ניתן למצוא לפעמים גם 4 נורות שמתפקדות יחדיו בהרמוניה כדי לאפשר תמונה חדה וברורה. כאשר אחת מהנורות מתבלה, שאר הנורות מחליפות את מקומה ולא צריך לקחת את המקרן לתיקון או להחליף אותו.

איכות 

המקרנים המקצועיים מציגים לנו איכות שלא יורדת מאיכות Full HD. בעוד שהמקרנים הפרטיים יכולים להיות בעלי איכות ירודה בהתאם לשימוש בהם, המקרנים המקצועיים לא מתפשרים על איכות ההקרנה.

צפייה בתלת מימד

בניגוד למקרנים הביתיים, במקרנים המקצועיים, כמעט בכל הדגמים שיש היום בשוק ניתנת לנו האופציה לראות את המשודר בתלת מימד. נכון להיום, מעטות החברות שהכניסו את אפשרות הצפייה בתלת מימד גם למקרנים הלא מקצועיים.

 

למה רמת הבהירות היא כל כך חשובה לבחירת מקרן מקצועי?

יש הבדל מאוד ברור בין הקרנה שאנחנו עושים בבית ובין הקרנה שאנחנו פוגשים בבית הקולנוע. כאשר יש לנו לקוחות שמשלמים כסף כדי לקבל את המיטב, אנחנו לא יכולים להתפשר על מקרנים שאינם מקצועיים. רמת הבהירות היא לא רק האחראית על כך שגם באור יום וגם בחושך נראה את התמונה ברורה. רמת הבהירות גם משפיעה אוטומטית על איכות התמונה. שילוב נכון של חברה יצרנית בין רמת בהירות נכונה ובין ניגודיות יוצרת לנו תמונה מרהיבה. גם לרזולוציה יש השפעה בלתי נפרדת, אבל מבלי רמת בהירות נכונה לא נוכל להנות מכל היתרונות שיש למקרן.

האם יש מקרנים מקצועיים ניידים?

התשובה היא כן. יש אבל גדול… מקרנים מקצועיים יציגו לכם את מירב היכולות שלהם רק כאשר הם מקבלים מקור אנרגיה זמין. המכשירים הניידים תמיד יהיו חלשים יותר מאשר המכשירים הנייחים, לא רק בעולם המקרנים. כאשר אתם בוחרים מקרן מקצועי יש סיבה לכך, המקרן תופס חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ועליכם לתת לו את המקום שלו. אנו לא ממליצים על רכישת מקרנים ניידים מקצועיים , במיוחד לא לאולמות קולנוע, ביתיים או לא. היתרון שיש למקרנים מקצועיים ניידים מתבטא בעיקר במשקלם הנמוך ובמימדים הזעירים שלהם.

האם למסך הקרנה יש השפעה על המקרן?

התשובה היא כן. בחירה של מסך הקרנה באיכות ירודה מהמקרן אוטומטית תשפיע על איכות התמונה. לרוב המקרנים המקצועיים אנו ממליצים לרכוש מסך הקרנה קבוע. אם רכשתם מקרן מקצועי סביר להניח שיש לכם אולם קולנוע פרטי, או מקום בו אתם מתכוונים להשאיר את המקרן. עוד אופציות שיכולות להתאים לכם הם מסך הקרנה HD, מסך הקרנה מתוח או מסך הקרנה חשמלי. 

לפניכם ההבדלים בין מסכי ההקרנה שציינו:

מסך הקרנה קבוע

מסך הקרנה זה – כשמו כן הוא. מסך זה לא ניתן לקיפול, הוא נשאר בצורה שלו לאורך כל הזמן. לאחר ההתקנה הראשונית של מסך הקרנה קבוע תוכלו לראות את המתיחה המיוחדת של המסך. דגם זה מגיע במימדים גדולים ברוב המקרים. מסכים אלה נפוצים באולמות קולנוע ובקולנוע ביתי, לעיתים גם באולמות אירועים. המחיר של מסך ההקרנה הזה יקר והוא נחשב למסך איכותי ויוקרתי. החיסרון שלו מתבטא במקום אותו המוצר תופס.

מסך הקרנה HD

מסך זה מיועד אך ורק לצורכי הקרנת סרטים איכותיים ומשחקי קונסולה עם רזולוציה גבוהה. כמובן, ניתן להשתמש במסך זה גם לדברים אחרים אך זהו ייעודו העיקרי. המסכים רחבים ומזכירים את האופציה שיש לנו היום במסכי הטלוויזיה למסך HD. גם פה המסך יהיה לרוחב כאשר בחלקיו העליונים והתחתונים יהיה פס שחור. המסכים הם לרוב חשמליים ויש להם גדלים שונים.

מסך הקרנה חשמלי

מסך הקרנה זה פועל באופן מכני על ידי שלט. מסכי ההקרנה החשמליים מגיעים בגדלים שונים שלרוב עולים על שלושה מטרים. מסך ההקרנה נמצא באריזה קשוחה כאשר הוא מחובר לקיר באמצעות מספר ברגים. יש לנו את האפשרות לגולל את המסך עד לגודל הרצוי, זהו אחד מהיתרונות של מסך ההקרנה החשמלי, ניתן להתאים אותי לאופי האירוע.

מסך הקרנה מתוח

המתיחה המיוחדת של המסך משפיעה על איכות השידור. בניגוד למסכים אחרים, מסך הקרנה זה מעניק לנו מסך שטוח ונקי, גם אם מדובר על שימושים חיצוניים והפרעות כמו רוחות, מסך ההקרנה המתוח נשאר איתן במקום. המסכים מגיעים במימדים גדולים והמחירים משתנים בהתאם לגודל המסך ובהתאם למותג אותו בחרתם. המחירים מתחילים מאלפי שקלים בודדים ויכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

איפה רוכשים מקרנים מקצועיים?
מקרנים מקצועיים ומקרנים המיועדים לשימוש פרטי, את שני המוצרים האלה יש לרכוש אך ורק מחנות המתמחה בתחום המקרנים. כאשר מדובר על מקרנים מקצועיים במיוחד יש להיעזר באנשי מקצוע ולא לבחור מוצר על סמך הידע שזה עתה קראתם… אתם צריכים להבין, אם העסק שלכם מתבסס על המקרן הוא זה שישווק אתכם, בחירה לא נכונה תוביל לפגיעה תדמיתית. במקום מקצועי תוכלו לקבל הכוונה, להגיע לבחירה נכונה גם של המקרן המקצועי וגם למסך ההקרנה המתאים לו. אנו ממליצים לכם להגיע לחנות שהיא גם יבואנית של המוצרים שלה, כך תוכלו לקבל את המחיר הנמוך ביותר בשוק.

דגמים של מקרנים מקצועיים שיכולים להתאים לכם:

מקרן דגם SW921 HD READY של חברת BenQ
מקרן עם טכנולוגית DLP, מקרן זה מציג לנו רמת בהירות של 5,000 אנסי לומנס, יש לו חיי נורה ארוכים, אפשרות להקרנה בתלת מימד ואת כל החיבורים בהם אתם יכולים להיעזר. איכות המקרן הוא HD, האיכות המקסימלית היא 1600×1200. מחירו של המקרן הוא כ – 6,100 ש”ח בחנויות היבואן.

מקרן דגם PRO8500 HD Ready של חברת ViewSonic

מקרן המצוייד בטכנולוגיית DLP מרשימה, גם למקרן זה יש רמת בהירות של 5,000 אנסי לומנס. מקרן זה יותר קל וזעיר, משקלו עומד על כ 3.9 קילו. היתרון המשמעותי של מקרן מדגם זה מתבטא במרחק ההקרנה המקסימלי שלו המגיע ל 10 מטרים. מחירו של המקרן בחנויות היבואן הוא כ 6,900 ש”ח.

מקרן מדגם EB1960 HD READY של חברת Epson

חברת אפסון היא מבין החברות המובילות בתחום המקרנים ומסכי ההקרנה. הדגם הזה הוא החדש ביותר מבין סדרה ארוכה – סדרה EB. דגם זה בנוי על מערכת LCD, יש לו רמת בהירות גבוהה – 5,000 אנסי לומנס, אין לא אפשרות לצפייה בתלת מימד. היתרון העיקרי של המכשיר הזה מתבטא באורח החיים הארוך שלו, בעוצמה שהוא משדר ובתמונה ברורה ואיכותית. המקרן מאוד פשוט להפעלה ומציד לנו איכויות מן הגבוהות בשוק. המחיר של דגם זה הוא כ 9,000 בחנויות היבואן.

לסיכום

מקרנים מקצועיים הם שונים לחלוטין ממקרנים המתאימים לשימוש ביתי, הן במחיר והן באיכות. כל חברה מובילה דואגת לייצר מקרנים לשני השימושים שציינו. מקרן מקצועי יעניק לנו רמת בהירות גבוהה מהרגיל – לפחות 5,000 אנסי לומנס. רמת הבהירות משפיעה אוטומטית על איכות המוצר ועל איכות התמונה אותה נראה. רוב המקרנים המקצועיים יהיו עם מערכת DLP מובנת, ולא יהיו ניידים. מקרנים נייחים הם מתאימים למקומות מקצועיים מכיוון שהם עוצמתיים יותר.

 

שימו לב, רכישה של מקרן מקצועי צריכה להעשות אך ורק במקום מקצועי. המחירים יכולים לנוע מאלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים, יש מקרנים שמגיעים ל 50,000 שקלים! היעזרו באנשי המקצוע בחנות כדי לבחור את הדגם שיכול לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. זכרו, כדי להנות מאיכות הקרנה טובה לא צריך רק מקרן מקצועי אלא גם מסך הקרנה מקצועי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !