אהבת בעבר לנגן? אתה ממש זוכר איך ברגעים קשים הייתם נכנס הביתה, לוקח את הגיטרה ויושב איתה שעות? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע גם אתה, כמו רבים אחרים, תוהה מדוע זנחת את ההרגל ואת התחביב הזה. האמת היא, שמעבר לכך שצריך לחשוב מדוע זנחת את הגיטרה, כדאי לחשוב על חזרה לתחביב הזה. אומנם זה נכון שנגינה על גיטרה זה לא לגמרי כמו לרכוב על אופניים, כי כן שוכחים קצת עם השנים איך לעשות זאת, אך מצד שני, אין ספק שתיזכר בכל האקורדים מהר מאוד. זה לא משנה אם אתה עובד בתור מנכ”ל של חברה גדולה או אם יש לך חמישה ילדים, כי אפילו אם נדמה לך שאתה האדם הכי עסוק בישראל, אין ספק שתוכל למצוא כמה דקות ביום של שקט ושלווה כדי לנגן בהן על גיטרה. יתרה מכך, אתה תראה איך ככל שתתרגל יותר ויותר לפנות זמן לגיטרה, כך החיים שלך ייראו לך הרבה יותר רגועים ומהנים, אז למה לחשוב פעמיים? זה לא משנה כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שניגנת על גיטרה כי אין ספק שאם בעבר אהבת את הכלי הזה, גם היום תתאהב בו מחדש.

גיטרות קלאסיות מכל הסוגים

איך תדע באיזו גיטרה לבחור?

לקנות גיטרה קלאסית זה לא דבר פשוט בימינו כמו שזה היה בעבר, כי אם בעבר מדובר היה על בחירה בין גיטרה או שתיים שניתן היה למצוא בחנויות השונות, הרי שהיום המבחר הרבה יותר גדול. זה כמובן נפלא, כי זה אומר שכל אדם יוכל לבחור את הגיטרה המושלמת עבורו, אך מצד שני, יש לא מעט אנשים שגם מרגישים שהם הולכים לאיבוד כי מדובר על אינספור אפשרויות. לכן אנחנו מציעים לך לבדוק היטב איזו גיטרה קלאסית תעשה את העבודה עבורך, ובהחלט לא בטוח שאתה חייב לקנות גיטרה קלאסית יקרה מידי. לא תמיד כאשר מדברים על מחירים מופקעים זה אומר שהגיטרה יותר טובה או שיהיה לך יותר נוח לאחוז בה ולכן ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לך בשלב הזה, היא פשוט לקחת את הזמן ולראות במה אתה בוחר. יש הרבה מאוד גיטרות קלאסיות במחירים שונים כי ניתן לקנות גיטרה זולה מאוד אך אפשר גם לקנות גיטרה הרבה יותר יקרה. לכן חשוב שתחליט מראש מה התקציב שלך לעניין, האם אתה מוכן לשלם מחיר גבוה מאוד או שעדיף לך לקנות גיטרה במחיר יחסית בינוני? בנוסף לכך, כדאי גם לבדוק מי היצרנית של הגיטרה. בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, יש הרבה חברות יצרניות ולכל אחת יש שם אחר מבחינת הרזומה והמוניטין. זה ברור שאם אחרי כל כך הרבה שנים שלא ניגנת החלטת לפרגן לעצמך ולקנות גיטרה קלאסית חדשה, הרי שעדיף יהיה לקנות גיטרה של חברה מוכרת ובעלת שם עולמי.

איפה כולם קונים גיטרות קלאסיות?

בין אם אתה מחפש היום גיטרה קלאסית, חשמלית או כל גיטרה אחרת, כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, איפה אתה רוצה לבצע את הרכישה. האם אתה מעדיף ללכת לחנות פיזית, לגעת בכמה שיותר גיטרות ולנסות לנגן עליהן כדי לבחור את הגיטרה הנכונה לך? או שאולי אתה מעדיף דווקא לקנות גיטרה אונליין כי זה יותר נוח? אם חשש לרגע שבקניית גיטרה אונליין לא תוכל לשמוע את הצליל של הגיטרה, כדאי שתדע שאתה טועה. למעשה יש היום לא מעט אתרים שמאפשרים קניה של כלי נגינה שונים דרך האינטרנט והשמעת הצליל שמפיק כלי הנגינה על ידי לחיצת כפתור. לכן זה לא צריך להטריד אותך וזה גם מסביר מדוע כל כך הרבה אנשים קונים היום גיטרות בצורה כזאת. בנוסף לכך, כדאי שתכיר את היתרונות הנוספים שבקניית גיטרה דרך האינטרנט, שכן מדובר על נוחות שלא מהעולם הזה. אתה יושב לך, בוחר את הגיטרה וקונה אותה בכל שעות היום! מעדיף לבצע את הרכישה בשקט שלך בשתיים בלילה? אונליין זה אפשרי! החנויות הווירטואליות הרי זמינות עבור כל הלקוחות בכל שעות היממה וזה מה שהופך אותן ללהיט גדול כל כך. בנוסף לכך, חשוב לדעת שניתן יהיה להזמין את הגיטרה עם שליח עד הבית כך שגם מהבחינה הזאת זה נוח פי כמה לעומת קניית גיטרה קלאסית בחנות פיזית של כלי נגינה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !