אתה שומע מכל החברים שלך, בעלי העסקים האחרים, שלכולם יש מקרנים במשרד? אם כך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן שגם אתה תקנה לך מקרן נייד חדש. יש לא מעט שימושים למקרנים כאלה והראשון שבהם זה כמובן השימוש העסקי. אתה יכול לשלוף את המקרן, לעשות בו שימוש במשרד, בחדר הישיבות או בכל מקום אחר, אז למה לא? זה לא באמת הגיוני לתת לכל אחד מהעובדים שלך משימה להכין מצגת ואז להצטופף עם כולם סביב מסך קטן של מחשב. במקום זה אתה יכול לקנות מקרן נייד מאיכות חסרת פשרות ובעזרתו להקרין הכול על מסך גדול. זה יוכל לשפר את איכות החיים במשרד וצעד כזה יוכל גם להפוך כל ישיבת עבודה להרבה יותר יעילה. בנוסף לכך, כמובן שמקרן סרטים נייד גם מאפשר לנו לעשות בהם שימושים פרטיים, כמו לדוגמה: לשבת בגינה ולהקרין סרט על מסך בגודל גדול במיוחד. הטכנולוגיה הזאת כבר קיימת וכל מה שנותר לך זה רק לבחור איזה מקרן אתה הולך לקנות, אז למה אתה מחכה?

 

כל מה שחשוב לבדוק לגבי המקרן הנייד

אתה בוודאי יכול לדמיין לעצמך שיש היום בימינו הרבה מאוד סוגים של מקרנים ניידים ולכן ברור מדוע הבחירה ביניהם לא קלה. מעבר לכך שכל מקרן יוצר על ידי חברה אחרת וכל מקרן יכול להציע אופציות ופונקציות קצת שונות, יש עוד כמה נתונים שצריך לבדוק. כאשר מדברים על מקרן נייד המטרה היא, בין היתר, גם לקחת אותו ממקום למקום ולעשות בו שימוש, מה שאומר שהמקרן חייב להיות כמה שיותר קטן וקל. לכן, רגע לפני שאתה קונה את המקרן הנייד הראשון שאתה רואה או את המקרן שנראה לך כמה שיותר איכותי, כדאי יהיה לבדוק גם כמה הוא שוקל. אם המקרן ישקול יותר מידי יהיה לך מעט קשה ולא נוח לקחת אותו ממקום למקום ולכן שווה לבדוק גם את הנתון הפיזי הזה.

 

איכות לפני הכול

הנתון הבא שאנחנו ממליצים לך לתת עליו את הדעת, זו השאלה עד כמה המקרן איכותי או פשוט. העניין הוא כזה: אתה יכול למצוא היום מקרנים מאוד זולים, בין אם מדובר על מקרנים ניידים ובין אם מדובר על מקרנים נייחים. עם זאת, לא בטוח ששווה לקנות מוצרים כאלה כי השאלה היא לכמה זמן הם יחזיקו מעמד. האם באמת תרצה למצוא את עצמך תוך זמן קצר מתרגז כי המקרן לא עובד? והאם תרצה להתחיל להשקיע כספים בתיקון שלו, או במקרה הגרוע יותר, לקנות מקרן חדש? הניסיון מוכיח שבדרך כלל כאשר קונים מוצרים מאיכות ירודה הם לא באמת מחזיקים מעמד להרבה שנים ולכן עדיף להשקיע ולקנות מראש את המקרן הכי טוב שקיים. זה אומנם יעלה לך יותר אך מקרן איכותי יוכל לשמש אותך בצורה טובה לאורך שנים רבות.

 

למה מקרנים ניידים ומכשירים חשמליים אחרים כדאי לקנות רק אונליין?

האמת היא שזה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים קונים מקרנים ניידים ומכשירים אחרים באינטרנט ושווה גם לך לבדוק את האופציה הזאת. ראשית, אתה יכול להיות כמעט בטוח שאם תקנה מקרן נייד באינטרנט תשלם עליו פחות לעומת מה שיעלה לך אותו מכשיר בחנות פיזית. זה אומנם נכון שלא תוכל לגעת במכשיר בצורה כזאת אך תוכל לקרוא בנחת את כל האינפורמציה אודות המקרן שמעניין אותך לפני הרכישה. בנוסף, אם תקנה מקרן נייד בצורה כזאת תוכל גם ליהנות מהבחירה של שעת הקניה. לדוגמה: אם אתה נזכר בנושא בשעה שלוש בלילה אתה לא צריך לחכות שהחנות תיפתח כי הרי חנויות מקוונות פתוחות תמיד. לכן תוכל להיכנס גם באמצע הלילה, לבצע את הרכישה וליהנות ממקרן מאיכות טובה במיוחד. אם כל זה לא מספיק, ההנאה של קניה מקוונת כוללת גם את העובדה שהכול מגיע לכל כתובת שתרצה, בין אם זה אליך הביתה, למשרד שלך או לכל מקום אחר. בדרך כלל יש מספר אפשרויות לתשלום אונליין ולכן אתה יכול להיות בטוח שגם מהבחינה הזאת הקניה תהיה נוחה. תוכל לשלם בכרטיסי אשראי שונים או אפילו בפייפאל, אז למה שלא תקנה לך מקרן חדש כבר עכשיו?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !