אחד הגורמים המכריעים שמשפיעים על הצלחת האירוע הוא היכולת ליצור אווירה מושלמת, כזו שתאפשר לאורחים שלכם להירגע, לפגוש בכיף אחד עם השני וליהנות מכול מה שמתרחש באירוע שתכננתם.

כמובן, שאין איזו פעולה אחת ספציפית, שאם תנקטו בה, תצליחו אוטומטית ליצור אווירה אידיאלית. לשם כך נדרשים גם ציוד איכותי (כמו: תאורה, הגברה, ציוד DJ, מקרן, מסך גדול או ערכת קריוקי), וגם תכנון מוקפד שיאפשר לתאם בין כל הגורמים ולהבטיח שהאירוע עליו חלמתם, אכן יהפוך למציאות.

אסטרטגיה ובחירת הספקים המתאימים

נקודת המוצא שלכם צריכה להיות תכנון יסודי לאירוע. ברגע שהתכנון יושלם, תוכלו להגדיר במדויק אלו ספקים צריך להזמין לאירוע. למשל, אם תכננתם להציג וידאו קליפ באירוע שיופק בטכניקה של אולפן ירוק, תדעו  שעליכם לחפש מראש סטודיו מקצועי שיפיק סרטון מעולה שמתאים לצרכים שלכם.

בתכנון שלכם, אל תדלגו על אף פרט שנדרש להפקת האירוע כמו, עיצוב האולם, ציוד תקשורת, מוסיקה, תאורה, קייטרינג ואטרקציות. כדי ליצור את האווירה המושלמת באירוע שלכם, כדאי לגייס ספקים מקצועיים שהם בעלי ניסיון, מוניטין ומומחיות. לאחר שבחרתם בספקים, ועד למועד האירוע, הקפידו לשמור על קשר קבוע עם הספקים שלכם ואל תחששו “לנדנד” להם.

כשאתם בוחרים את חברי הצוות שיסייעו לכם בהפקת האירוע, הקצו לכול אחד מהם תפקיד מוגדר וברור. בין אם האירוע שלכם הוא השקת מוצר בכנס, טקס חלוקת פרסים, ערב התרמה לצדקה, או אירוע משפחתי כמו בר/בת מצווה וחתונה – כל אחד מחברי הצוות שבחרתם חייב לדעת בדיוק מה תפקידו, כדי שהכול יפעל בצורה חלקה.

לאחר שתכנית האירוע שלכם מוכנה וערוכה היטב וצוות האירוע שלכם מעודכן בכול הפרטים, אתם יכולים להתחיל להגדיר את המאפיינים החשובים שיעזרו לכם ליצור אווירה מושלמת ואירוע בלתי נשכח לכול אורח, כמו תאורה ומוסיקה.

ליצור מצב רוח באמצעות תאורה וצליל

בכול אירוע, התאורה היא גורם חיוני ביותר לבניית אווירה וליצירת רושם ראשוני דרמטי. אם תתמקדו רק בתאורה ובסאונד הנכונים, אתם כבר נמצאים בדרך הנכונה ליצירת אירוע דינמי. והכי חשוב, הקפידו לבחור באנשי מקצוע שינהלו את כל צרכי התאורה והסאונד.

אחת הטכניקות שבהן תוכלו להיעזר היא תאורת ה-LED שבכוחה למקסם את העיצוב הפנימי של המקום, לשטוף את הבמה בצבע וליצור אווירה מדהימה. הארת התקרות והקירות יכולה גם היא להחיות חללים סתמיים על ידי יצירת תבניות זוהרות או הבלטת הלוגו של החברה שעורכת את האירוע. תאורה יכולה להתסיס את רחבת הריקודים עם מופע אורות מדהים ומוסיקה, שמתאימה לקהל האורחים באירוע.

תאורה בשילוב מוסיקה, יכולות ליצור רגע דרמטי כאשר הכרוז מזמין אל הבמה את אורח הכבוד באירוע, או את החתן והכלה שחוגגים את מסיבת החתונה שלהם.

אם אתם מתכוונים להפיק סרט וידאו לאירוע, אל תשכחו להזמין מקרן ומסך מראש. בנוסף, חשוב להגדיר את התאורה כך שהאורחים יוכלו לראות את הסרטון באופן ברור כשהוא יוקרן על המסך.

תכנון אירוע שלוקח בחשבון את כל הצרכים הנדרשים ובוחר בספקים המקצועיים והטובים ביותר, יבטיח אירוע מוצלח שלא ישכח במהרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !