*** אנו יבואנים של מקרנים (מכירה סיטונאית) ושל מסכי הקרנה ואביזרים.. כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה… אבל בלי “לבלבל את השכל…”

 

*** לחץ כאן למעבר ל: מחירון מקרנים | מחירון מסכי הקרנה | מחירון ציוד סאונד

 

אחרי שנים שבהן לא היה לכם במשרד מקרן אתם חושבים האם לקנות אחד כזה? אם כך, כדאי יהיה
לחשוב מה בדיוק אתם קונים, כי כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, השוק מוצף. איך אפשר לבחור מקרן אחד מתוך כל כך הרבה אפשרויות?

זה ברור שאין תשובה אחת נכונה לשאלה איזה מקרן כדאי לכם לקנות, ולכן בהחלט כדאי לבדוק תחילה מהם הצרכים שלכם. למשל, האם אתם מתכוונים לעשות שימוש במקרן הזה לנסיעות? או שאתם לא צריכים שהוא יהיה נייד ואתם רק רוצים להשתמש בו בבית או במשרד? שווה לחשוב על זה כי מדובר על סוגים שונים של מקרנים ויש הבדל בין השניים. אנשים שרוצים לקנות מקרן נייד צריכים לקחת בחשבון, בין היתר, את המשקל, שכן לא מומלץ לקנות מקרן ששוקל הרבה אם המטרה היא לקחת אותו ממקום למקום.

מקרנים למשרד

היצרן וחשיבות הנושא

 

בעידן תחרותי כמו זה שבו אנחנו חיים זה ברור שיש הרבה יצרנים שעוסקים בכל מה שקשור למקרנים ולכן כדאי לבדוק מה אתם קונים. הדילמה העיקרית בנושא הזה היא תמיד האם לקנות מקרן של חברה ידועה או לוותר על כך ולהעדיף חברה שאינה ידועה כי בדרך כלל זה ייצא יותר זול. חשוב לזכור שאומנם בדרך כלל חברות לא ידועות מציעות מחירים הרבה יותר טובים ותחרותיים, אך לא תמיד זה באמת משתלם. יש מקרים שבהם מדובר על מכשירים שלא יחזיקו מעמד ואתם יכולים להיות בטוחים שלא באמת כדאי לקנות מקרן כזה. אחד מהמקרנים שכן שווה לכם לבדוק לעומק זה מקרן lg vivitec, שכן מדובר על איכות ללא תחרות. כשקונים מקרנים של חברה זו אפשר להיות בטוחים שהם יחזיקו מעמד ואפשר להיות בטוחים באיכות התמונה שבסופו של דבר כולם ייראו. לכן כדאי לעשות את ההשקעה הזאת ושווה לבחור את הדגם המתאים ביותר.

איך לבחור את הדגם המתאים?

בין אם אתם רוצים לראות מקרן lg vivitec ובין אם מעניינים אתכם מקרנים של כל חברה אחרת, כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, איזה דגם של מקרן אתם בוחרים. שווה לבדוק לעומק את כל הנתונים שלו, בין אם זה אומר בדיקה של נתונים כמו האם יש לו יציאת hd או מה המשקל שלו. חשוב לבדוק גם כמה עולים הדגמים השונים של המקרנים שיכולים להיות מתאימים לכם כי לא כולנו נוכל להרשות לעצמנו לקנות את המקרן הכי יקר שיש. מעבר למחיר יש גם הבדל ביכולות של כל מקרן ומקרן ולכן חשוב לרדת לעומקם של הדברים ולראות מה בדיוק אתם עומדים לרכוש. המטרה היא אומנם לא לקנות את הדגם הכי יקר שיש אך גם לא כדאי לקנות דגם זול מידי שאחר כך לא תוכלו ליהנות ממנו מספיק.

 

האם מקרנים חדשים כדאי לקנות אונליין?

ממש כפי שאתם יכולים לעשות קניות בסופר דרך האינטרנט כך אתם גם יכולים לקנות כל דבר אחר אונליין. משמעות הדברים היא שגם מקרן תוכלו להחליט שאתם רוכשים באינטרנט, אך כדאי לבדוק היטב דרך איזה אתר אתם קונים. לפני הכול האתר שבו אתם רוכשים מקרן ViewSonic או מקרן EPSON חייב להיות כמה שיותר מאובטח, ושנית, עדיף שזה יהיה אתר גדול ומוכר שמציע מגוון רחב של דגמים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים במקום איכותי וכך בוודאי תמצאו לפחות מקרן אחד שיעמוד בדרישות שלכם. כדאי גם לשים לב לשאלה האם יש את המקרן שבו אתם מעוניינים במלאי שכן זה כמובן יוכל לקצר את הזמן שיהיה עליכם לחכות. שימו לב לשאלה האם עליכם גם לשלם על המשלוח או לא, כי אם אפשר לוותר על התשלום הזה אז כמובן שזה כדאי. מעבר לכל אלה, חשוב לדעת שבדרך כלל קניות של מוצרי חשמל וטכנולוגיה באינטרנט אלה קניות חכמות יותר כי זה יוצא הרבה יותר זול. אין סיבה אמיתית שבגללה על אותם מוצרים אתם צריכים לשלם יותר, כך שכדאי לכם לבדוק את הדברים לעומקם. רכישת מקרן של חברת lg vivitec זו בהחלט יכולה להיות בחירה טובה כי מדובר על מקרנים איכותיים ביותר שיוכלו להחזיק מעמד לשנים, אז למה אתם עדיין מחכים?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !