איך בוחרים מקרנים? איך לבחור נכון מבלי להיתקל בבעיות? יש כמה וכמה פרמטרים שידרשו מכם בטרם תבחרו מקרנים מתאימים בפועל. נקודות חשובות העוסקות בכמות ההארה אך לא רק. אז מהם הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מקרנים שראוי להשתמש איתם בדרך כזו או אחרת? מה חשוב ומה חשוב פחות?
פרמטרים בבחירת מקרנים
1. וודאו מה עוצמת המקרן בפועל? זה למעשה הדבר הכי חשוב. חשוב ביותר להבין כי אם החדר ללא אור, תוכלו להשתמש במקרן עם עוצמה נמוכה וכד’.
2. הדבר השני מתייחס לעניין של תנאי סביבה. האם המקום מואר חלקית? אם כן בחרו עוצמת הארה של 1500 לומנס.
3. משקל המקרן הוא הדבר הבא, מקרן המיועד לתליה במקום הקבוע ומשמש תנאי שטח ידרוש מכם שימוש במקרן קל משקל.
4. כמה שעות מופעלת הנורה? חלק מהמקרנים יספקו עבודה של עד 2000 שעות ויש גם יותר- כאמור תלוי בעלויות שתרצו להשקיע.
כך תפעילו את המקרן שלכם
ראשית חשוב לדעת כי השוק מציע לא מעט מקרנים, חלקם מקוריים וחלקם יטיבו עם חיקויים ישנים בעלי שיטה של עבודה באופן הטלוויזיות הישן. מקרנים ישנים יהיו כבדים יותר ומכאן שיהיו יותר תקלות- דבר שיש לקחת בחשבון. הקדמה הביאה איתה אפשריות של שיטות קלות לנשיאה באמצעות מקרנים שמשקלם קל ביותר וכך גם איכות התמונה. על מחיר המקרן אפשר להגיד כי הוא לפי תקציב אישי. לא כל הנוצץ זהב הוא. חשוב לברור לצד המחיר את שירות המתאים ואת התשובות המקצועיות בזמן אמת- מקרה של תקלה. במסגרת הרכישה, יש להתאים את המקרן לקיר בסלון שלכם או בכל מקום אחר. כך גם חיבור המקרן לעניין של סאונד מתאים- כאן יידרש מכם לבחון היטב את המגבר החיצוני שהוא דבר שאי אפשר לפספס. כאמור, לכל דבר יתרון וחסרון וגם למקרנים יש את היתרון והחיסרון שלהם, במסגרת סקר שווקים שתעשו, התאימו את תנאי הסביבה שלכם לתקציב ולמה שתרצו להפיק ורק לאחר מכן בחרו את המקרן שיעשה עבורכם את העבודה הטובה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !