אתם מתכננים לעשות את בת המצווה של הבת שלכם ביערות הכרמל? אם כך, אתם צריכים לחשוב על הפרטים הגדולים והקטנים שירכיבו את החגיגה הזאת. כמה אנשים תזמינו? איך תארגנו את המקום? ובעיקר, איך תשמיעו שם מוזיקה? אין מסיבה טובה שאין בה מוזיקה, וזה בכלל לא משנה אם מדובר על בר מצווה, בר מצווה או חתונה שעושים בטבע, כך שכדאי לכם לבדוק איך בדיוק תשמיעו שירים. אם אתם תוהים האם הרמקולים של המחשב יוכלו להספיק לכם כדאי שתדעו שבדרך כלל התשובה לכך שלילית, כי כשעושים מסיבות בטבע צריך רמקולים הרבה יותר גדולים וחזקים. בנוסף לרמקולים צריך עוד ציוד כמו מיקרופונים או מיקסרים, מה שאומר שרשימת ציוד ההגברה לא קטנה ולכן לא כדאי להשאיר את ההתעסקות בנושא לרגע האחרון.

לאיזו חברה כדאי לכם לפנות?

זה לא משנה איזה אירוע אתם עושים וזה גם לא חשוב כמה אנשים הזמנתם, כי בכל מקרה כדאי יהיה לשים לב שאתם פונים אל חברה מובילה שתוכל להציע לכם מגוון רחב של ציוד ואיכויות. אם אתם לא יודעים בעצמכם איזה סוג של ציוד כדאי לכם לשכור לאירוע, כדאי יהיה לפנות אל חברה שחלק ממה שהיא יכולה להציע לכם זה שירות של ייעוץ. ייעוץ לגבי הכנת רשימת הציוד זה לא שירות שכדאי לוותר עליו כי המטרה היא שלא יחסר לכם דבר בחגיגה שאתם עושים.

כמה עולה לשכור ציוד הגברה?

ממש כפי שלא הייתם מזמינים כל קייטרינג לאירוע מבלי לבדוק כמה הוא עולה, כך גם לא כדאי לשכור ציוד הגברה מבלי שאתם בודקים מה המחיר שלו ליום. זה נכון שאתם בוודאי רוצים לשכור את הציוד הכי טוב שיש על מנת שהתוצאה הסופית תהייה מסיבה שאפשר לשמוע בה את המוזיקה מכל מקום, אך לא תמיד צריך לשלם על כך יותר מידי. השוואת מחירים אפשר לעשות היום בקלות רבה כי ניתן לעשות זאת אונליין, כך ששווה לכם להשקיע בכך כמה דקות ולהיות בטוחים ושלמים יותר עם הבחירה שלכם. 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !