בכל משפחה זה קורה: הילדים גדלים, כל אחד הולך לעיסוקיו ואז זמן האיכות המשפחתי כמעט ולא קיים. בסופו של דבר הרבה פעמים זה מגיע לשלב שבו אחרי האוכל לא רואים בכלל את הילדים, ואז ההורים מתחילים לחשוב מה אפשר לעשות. האם באמת כדי לבלות עם הילדים צריך לקחת אותם לטיול מסעיר בחו”ל? או שאולי אפשר לעשות גם משהו פשוט יותר כדי לזכור לזמן איכותי איתם? האמת היא, שאם גם אתם חושבים על העניין הזה ורוצים יותר זמן עם הילדים כדאי שפשוט תנסו לקנות בידורית הביתה, כי מדהים לראות עד כמה המכשיר הזה יכול לשנות את חיי היום יום ולהכניס שמחה לכל דירה.
מה הקשר בין בידורית ושמחה?
בידורית זה מכשיר שבעזרתו אפשר לשיר, לשמוע את המוזיקה וגם לראות את המילים. הוא כולל בדרך כלל לפחות מיקרופון אחד, וזה אומר שבעזרת מכשיר כזה אפשר לעשות ערב שירה עם הילדים. כל אחד מכם יוכל לבחור את סגנון השירים המתאים לו, כך שגם הילדים יוכלו לבחור את השירים שהם הכי היו רוצים לשיר, ובצורה כזאת תוכלו להעביר ערב משמח בבית. זו מכשיר שכאשר מתחילים להשתמש בו המוזיקה ישר ממלאה את הבית, והאמת היא, שאנשים בכל הגילאים לא יכולים להישאר אדישים למוזיקה. אתם תראו כיצד בבת אחת הבית ייראה הרבה יותר מעניין ומושך עבור הילדים, מה שאומר שהם מאוד ישמחו לבלות איתכם שעות ארוכות.
כמה צריך להשקיע במכשיר הזה?
יש היום בידוריות מסוגים שונים, מה שאומר שאפשר להבין אתכם אם אתם בדילמה מה הכי כדאי לקנות. אתם לא באמת צריכים לקנות את הבידורית הכי יקרה ומשוכללת שיש, כי מי אמר שבידורית כזאת שווה יותר? מצד שני, גם לקנות בידורית מיד שנייה שאתם בכלל לא יודעים אם היא מספיק טובה וכמה זמן היא תעבוד זו לא תמיד בחירה טובה. כדאי להחליט מראש מה התקציב שלכם לעניין הזה ואתם תראו שההשקעה הכלכלית כאן לא צריכה להיות גדולה, כך שזה משתלם וכדאי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !