ציוד הגברה לבית ספר או ציוד הגברה לאולפן, הינו הליך של בחירת הבחירות. אם בחרתם בעבר אוזניות עם מיקרופון אלחוטי לקריוקי, שהרי היום , תוכלו להבין את הבחירה של ציוד קריוקי מיוחד. יש לא מעט מטרות ועל כך נדבר במאמר הבא. כך למעשה תוכלו גם אתם לרכוש את הציוד המתאים ביותר עבור המשימה.
מקצועיות ללא פשרות
לפני הכול, חשוב ביותר להתייחס בעיקר לעניין של ציוד הגברה של כמה אפשרויות משתנות מכאן ועד למצב הבא. רמקולים מסוגים שונים ומשונים. דגמים פחותים ודגמים איכותיים ביותר. הכול עניין של בחירה בסופו של דבר. לצד כל השאר, מדברים על איכות של צליל, אולפנים, הדגשים על מהות רכישה וכמובן הקלטות שירה שהם חלק חשוב ביותר בבחירת ציוד הגברה לאולפנים.לא מעט אפשריות שיש לקחת בחשבון.
פרמטרים של שמיעה- עוצמות שמע
אחר כך בואו ונדבר על מערכות הגברה. ווליום ואפילו עוד כמה דברים שחשוב ביותר לתת עליהם את ההדגשים. וואט חזק דיה בין אם מדברים על מקום סגור או מקום קטן או גדול.כמה אנשים יאכלסו את המקום? גם כאשר מדברים על אולפן יש להתאים את הוואט לרמקולים במקום. בכדי לא לגרום נזק לציוד, יש לבדוק כי הוא אכן מתאים לכל הדרישות הרבה מעבר לכמות אנשים אלא גם לגודל המקום.
ציוד מתאים לכל השאר – מידע כללי
לרוב, אנשים מבצעים רכישה ופוסחים למעשה על הציוד שנלווה לכל השאר. כיצד בוחרים? יש מיקסר, סאונד וכמובן חשיבות של צלל שמע נכון. צליל מכוון מדבר על אפקטים שאי אפשר לפסוח עליהם. גם אם לא מדברים על שירה מקצועית, השאיפה היא שישמעו אתכם הרבה מעבר למה שנדרש. בחירת חיבורים, כבלים מתאימים, מערכת הפעלה, סנכרון של כל הציוד לרבות הפקה של מוסיקה בלתי מתפשרת. ראוי ביותר לתת את הדעת בבחירות ולשלב כמה וכמה מרכיבים שיביאו את הסוד לבחירת הציוד המתאים להפקה קטנה, גדולה וכל מה שביניהם. השאיפה היא לייצר מוסיקה על הצד הטוב ביותר גם אם לא נולדתם זמרים מבטן ומלידה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !