סטנדים למיקרופונים

מרכז הסאונד גאה להיות שותפה בהגברת מופעים, הצגות, ולספק פתרונות הגברה לאולמות אירועים רבים ברחבי הארץ. תוכלו למצוא אצלנו את כל סוגי הגברות הקיימים, החל מהכבל הכי קטן ועד לרמקולים גדולים ועוצמתיים. ציוד ההגברה שלנו מסוגל לנפק ווליום חזק לכל סוג של מוזיקה וצליל איכותי תודות לידע רב שנים וניסיון שצברנו בתחום.

סטנד למיקרופון – חצובות למיקרופונים
לרשותכם קיים גם כל הציוד הנלווה לרכיבי ההגברה, כמו סטנדים למיקרופונים, מסנני קול(פילטרים) וכל סוגי החיבורים הכי מתקדמים. בזכות ציוד ההגברה שלנו תשיגו רמת סאונד גבוהה ביותר, נקייה מרעשים ובעלת עוצמה גבוהה. אנו מתמחים בהתאמת ובניית מערכות הגברה לאולפני הקלטות מהמתקדמים בארץ ומציידים את מיטב הבמות ומועדוני המוזיקה והקריוקי בארץ בציוד הגברה איכותי.

מיקרופון איכותי צריך תושבת מתאימה
במרכז הסאונד תמצאו את כל סוגי המיקרופונים המתקדמים ביותר בעולם. מיקרופונים דינמיים בעלי מתח פנטום V48, מיקרופוני קונדנסר רגישים במיוחד, הקולטים כל טווח תדרים להגברת שטח, וכן מיקרופונים אלחוטיים מעולים. עוד תמצאו במחלקת ההגברה שלנו מיקרופון מדונה איכותי המספק מפרט טכני מרשים, מיקרופון קל משקל בעל איכות סאונד גבוהה המאפשר תנועה מלאה על הבמה וכמעט אינו מורגש על הגוף. לכל המיקרופונים שלנו קיימים סטנדים איכותיים. תוכלו למצוא סטנדים למיקרופונים מכל סוג, גמישים, בעלי חצובה נפתחת ומתקפלת בקלות ובמחירים הטובים ביותר ללא תחרות.

במרכז הסאונד תמצאו את כל פתרונות הסאונד המתקדמים ביותר
נשמח לסייע לכם בבחירת המיקרופון האיכותי והמתאים ביותר לצורך שלכם. תקבלו הדרכה על שימוש נכון והתקנה נכונה של מיקרופונים, ייעוץ אקוסטי ומידע שימושי לגביי אופן ההגברה הרצוי ביותר לאירוע שלכם. לרשותכם חנות מקוונת וכן מספר סניפים ברחבי הארץ בהם תמצאו את כל ציוד ההגברה הקיים. לקבלת פרטים על מבצעים מיוחדים וחדשות בתחום, גלשו באתר או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם.  

כל ציוד ההגברה תחת קורת גג אחת – רק במרכז הסאונד
אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר ומעניקים אחריות מלאה ושירות מלא ללקוחותינו. בין השאר אנו מתמחים בהגברה של אולפני הקלטות הנעזרים בציוד הטוב ביותר בשטח. במרכז הסאונד תוכלו למצוא רמקולים מוגברים מסוגים שונים, מגברים, מערכות הקלטה מתקדמות, קונסולות דיגיטליות ואנלוגיות וכל הציוד הנלווה. סטנדים למיקרופונים במחירים ללא תחרות, השכרה ומכירה של כל סוגי המיקרופונים הטובים ביותר ועוד. היכנסו עוד היום למרכז הסאונד ותוכלו למצוא את כל סוגי הסטנדים למיקרופונים הנוחים ביותר לשימוש ונשמח לסייע לכם בכל בעיית הגברה. התקשרו עכשיו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !