איך קונים מיקרופון? מהו מיקרופון נייד ביחס לבחירת מיקרופון נייח? יש לא מעט אפשריות שראוי לדבר עליהן תחת קורת גג אחת. יש מיקרופון דינמי יותר ויש מיקרופון פחות דינמי. אם מדברים על תרגום מקור הקול, מדברים למעשה על ההבדלים בין שני המרכיבים גם יחד. מגנטים, שימוש בסלילים, תנועות אוויר, אותות חשמליים שראוי לדבר עליהם ועוד כאלה וכאלה המשתנים בהתאם. מה חשוב לקחת בחשבון? במסגרת בדיקות כאלה ואחרות, ראוי ביותר לדבר על חיבורים פיזיים וחשמליים שהמיקרופון מעניק בפועל. קול חלש, חזק וכל מה שביניהם. מהו המיקרופון הפעיל בווליום הגבוה ביותר? מה גורם לשריקה החזקה? ממה נובעת השריקה בפועל?
בחירת מיקרופון– טיפים
1. אם אתם רוצים להימנע מרעש של סאונד וליצר סאונד ראוי, רצוי ביותר כי המיקרופון לא יהיה בעוצמה גבוהה יתר על המידה. כאמור, אם אתם עומדים להיות רמקולים והמיקרופון גבוה שהרי אתם בבעיה.
2. חשוב ביותר לעמוד רחוק מהרמקולים ולהעמיד אותם במקום אחר שלא מול השימוש באותם מיקרופונים.
3. אם יש לכם אקולייזר רצוי ביותר לבטל תדרים שיגרמו להפרעות כאלה ואחרות מכאן שיש לתת את הדעת בהתאם.
רכישה מכוונת- דברים שחשוב לדעת
אז מה בעצם חשוב לדעת. לאחר שסיכמתם או סימנתם את המחיר בפועל, אפשר להתקדם לשאר הבירורים והשאלות תחת קורת גג אחת. האם אפשר להשיג סאונד שירה נקי יתר על המידה? זהו למעשה המרכיב הקריטי ביותר ברכישה של מיקרופון, שהרי כל אחד יירצה להפיק מסיבת קריוקי שאיננה מתפשרת על כל המשתמע מכך. מה מרחק הקליטה במידה ובחרתם מיקרופון אלחוטי? מה אמינותו של המוצר וכמה מוניטין יש לו בשוק הפתוח?האם יש לכל מיקרופון ערוץ נכון וויסות נכון של עוצמה? כמה שנות אחריות תקבלו במסגרת רכישת המוצר בפועל? לכמה זמן יחזיקו הסוללות בפועל? האם הן יכולות להעניק את ערך המוסף כאשר רוצים לפצוח במסיבת קריוקי? האם אפשר להתרחק למקום רחוק דיה אם בוחרים לשיר את השיר הזה או האחר? אלו הם חלק מהמרכיבים שיש לקחת בחשבון בטרם אתם קונים את המוצר.
.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !