מרכז הסאונד גאה להציג מגוון בידוריות חדשות ומדליקות בצבעים חדשים ועיצובים מיוחדים שהופכים את השימוש בבידורית לחוויה מעבר לאיכות הסאונד המופק ממנה.
בידורית בסלון היא הפתרון המושלם לקריוקי. הבידוריות זולות במיוחד, עמידות וחזקות וכוללות מגוון אפשרויות שלא נראו כמוהן עד לפני כמה שנים. מדובר על בידוריות עם שלל כניסות ואפשרות חיבור מידי למכשירי אייפון, חיבורי USB, רדיו, כניסות מיקרופון מרובות, כניסה לחיבור כלי נגינה ועוד.
בנוסף קיימות בידוריות משוכללות עם תצוגת לד, רדיו מובנה, ושלט אלחוטי. פיצ’ר מעולה לשימוש של הבידורית גם במקום בו אין חשמל הוא מצבר פנימי המאפשר לרמקול הבידורית לעבוד שעה וחצי ללא חשמל ומהווה יתרון אדיר להפעלות בשטח, בפארקים, ימי הולדת בחוץ, ערבי שירה בחוף הים וכדומה.
היכנסו לאתר הבית של הסאונד וגלשו למציאת הבידורית המושלמת עבורכם במחירים זולים במיוחד. את כל הבידוריות במרכז הסאונד תקבלו עם אחריות מלאה ואפשרות למשלוחים בכל הארץ. אתם גם מוזמנים להתנסות בציוד באחד מ-4 סניפים של רשת מרכז הסאונד בחיפה, ירושלים, רמת גן וראשון לציון – תקבלו עזרה מקצועית והנחייה כיצד יש להתקין בידורית בסלון, איך לשמור על הערכה, איך לכוונה בצורה הטוב ביותר וכיצד להשתמש בבידורית בצורה הטובה ביותר לטובת האירוע שלכם. מחירים זולים במיוחד ואפשרות להזמנות גם דרך אתר האינטרנט.
בידוריות איכותיות עם טווח תדרים רחב, קלות לנשירה במשקל לא גבוה, אפשרות לנשיאה על גבי גלגלים והכול בעיצוב כיפי ואיכות סאונד מפתיעה במיוחד לנוכח המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק כיום. היכנסו להתרשם מהמבחר באתר.
מרכז הסאונד – המרכז הראשי לכל ציוד ההגברה בישראל. ערכות קריוקי לתקליטנים מקצועיים, ציוד הגברה לאולמות, במות, והפקות בכל רחבי הארץ – שירות ללא תחרות ודגמים מתחדשים כל הזמן. שווה להיכנס, לבדוק ולהיווכח באיכות ללא תחרות.
בידוריות עם סוללת ליתיום נטענות ואיכות סאונד שתמלא את חלל הסלון בקלות רבה ותעשה את העבודה לאורך שנים רבות. אחריות ושירות של מרכז הסאונד – המרכז הגדול בארץ לכל פתרונות ההגברה בתחום. אנו מספקים גם דיסקים תואמים עם רשימות שירים לערבי קריוקי הדרכה בנושא.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !