מרכז הסאונד | מקרנים עם רמקולים מובנים  – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומפיצה של מקרנים ומערכות סאונד, לרבות, מקרן לקולנוע ביתי ו- מקרני מצגות, (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

מבוא

סאונד מוערך באמת כשהוא יוצא ממכשיר שמגיש אותו בצורתו הטהורה ביותר. אתם יכולים להעריך את הסאונד, לשמוע את הצלילים הנמוכים והקטנים ביותר ולהישאר בקלות דבוקים למסך בצפייה בסרט עם שמע שמהדהד בחדר וממלא אותו מרמקולים חיצוניים.

מקרנים רבי-עוצמה לקולנוע ביתי מגיעים עם מערכת סאונד איכותית הכוללת רמקולים מובנים ומשודרגים, בעלי תכונות שמע מתקדמות כגון Dolby ו-DTS, המפיקים איכות שמע דומה לזו של רמקולים חיצוניים, חוסכים לכם הוצאות ומקלים על ההתקנה.

במאמר הזה נשווה בין רמקולים למקרן המובנים במקרן לבין רמקולים חיצוניים ונמליץ על מקרנים של XGIMI כגון HORIZON Pro, AURA ו-HORIZON עם הרמקולים המובנים שלהם מבית Harman Kardon המעניקים חווית שמע סוחפת.

מה ההבדל בין רמקולים מובנים במקרן לבין רמקולים חיצוניים?

 

רמקולים חיצוניים רמקולים מובנים
יתרונות חסרונות יתרונות חסרונות
שמע HiFi מתקדם:

רמקולים חיצוניים באיכות טובה יכולים לשחזר את השמע באופן מדויק באמצעות HiFi, עם סאונד מציאותי, צלול ונאמן למקור.

 

יקרים: רמקולים חיצוניים עם HiFi מתקדם יכולים להגיע לאלפי שקלים, מה שירוקן את התקציב שלכם.

 

חוסכים עלויות של

רמקולים חיצוניים: רכישת מקרן עם רמקולים מובנים תחסוך לכם את העלויות הנוספות של רכישת רמקולים חיצוניים.

 

רמות עוצמה

מוגבלות: עם קהל צופים גדול או בסביבות רועשות, רמקולים מובנים עלולים להתקשות במתן שמע באמת סוחף. רמות העוצמה שלהם עשויות לא להצליח לספק סאונד מהדהד בחדרים גדולים יותר והם עלולים ללכת לאיבוד במקומות רועשים.

אידיאליים עבור

קולנוע ביתי: רמקולים חיצוניים עם סאונד HiFi מסוגלים להפיק שמע מהדהד שיחזיק אתכם עמוק בתוך הסרט או הסדרה, עד כדי שלא תשמעו את רעשי הסביבה ושאר החדרים בבית. בנוסף, הם נהדרים עבור חדרים גדולים בבית.

 

קשים להתקנה: רמקולים חיצוניים הם לא בדיוק מכשירים של “Plug-and-play”. הם דורשים עבודת התקנה. המשתמשים נדרשים להגדיר את הכבלים או את חיבורי ה-Bluetooth, מה שמקשה על ההתקנה.  כמו כן, הם תופסים מקום והמשתמשים נדרשים למצוא מקום להסתיר אותם. כמו כן, חיבורי Bluetooth של רמקולים לעתים מגיעים עם הפרעות.

 

לא דורשים התקנה:

רמקולים מובנים הם לחלוטין מכשירי “Plug-and-play”. הם נדלקים מיד לאחר שהמקרן עצמו נדלק, מה שחוסך מכם את המאמץ של הגדרת חיבור Bluetooth או הרצת כבלים.

אין שמע HiFi:

לחלק מהמקרנים הזולים יותר אין יכולות של HiFi. רמקולים ללא HiFi עלולים לא להצליח לייצר שמע מציאותי וראוי, ואובדן האיכות יפגע בחווית הצפייה.

טובים יותר עבור קהלים גדולים:

כאשר יש לכם הרבה צופים בערב הסרט, רמקולים חיצוניים יספקו את הסחורה. השמע שלהם מגיע רחוק יותר, עם עוצמה גבוהה יותר, כך שהם המתאימים ביותר לקהלים גדולים יותר, של מעל לחמישה צופים.

 

ניידות מופחתת של המקרן:

בין אם הרמקולים אלחוטיים או לא, חיבורים של רמקולים חיצוניים מגבילים את הניידות של המקרן. לחיבורי Bluetooth יש טווח קליטה מוגבל, ואם הרמקולים יהיו רחוקים מדי מהמקרן החיבור יפסיק לעבוד.

כוללים תאימות מתקדמת לשמע: חלק מהרמקולים המובנים במקרנים מגיעים עם יכולות שמע משודרגות כגון Dolby Audio ו-גאד, אשר תומכות בפורמטי שמע מתקדמים ומפיקים סראונד נהדר.
תומכים בניידות של המקרן:

ללא כבלים, חיבורים ומשקל נוספים, אפשר להזיז בקלות מקרן עם רמקולים מובנים מחדר לחדר בתוך הבית או מהבית למשרד או לכל מקום אחר.

 

 

האם שווה ללכת על מקרני XGIMI עבור סאונד HiFi?

מקרני XGIMI מצוידים ברמקולים מובנים מקצועיים מבית Harman Kardon, המייצרים שמע באיכות גבוהה עם תכונות הקרנה רבות-עוצמה כגון רזולוציית 4K/1080p ו-HDR10. בנוסף, הם כוללים מגוון תכונות מתקדמות ותואמים ל-Dolby/DTS, כך שהם מפיקים שמע ברמה של מערכת קולנוע ביתיתמקרני XGIMI לקולנוע ביתי כוללים גם Bluetooth 5.0 וכניסות אודיו לחיבור רמקולים חיצוניים.

  • XGIMI AURA (מקרן 4K לייזר להטלה קצרה במיוחד)
  • XGIMI Horizon Pro (מקרן 4K לבית)
  • XGIMI Horizon (מקרן 1080p FHD לבית)
  • רמקולי Harman Kardon 8W כפולים ותמיכה ב-DTS-HD, DTS ו-Dolby Audio כדי להפיק שמע עשיר באיכות גבוהה ולהעניק חווית צפייה סוחפת.
  • 1080p FHD/2200 ANSI לומן המעניקים תמונות בהירות וחדות.
  • טכנולוגיית ISA המקלה על ההתקנה והשימוש.
  • HORIZON כולל 2 כניסות HDMI 2.0, 2 כניסות USB 2.0, כניסת LAN 1 וחיבור אודיו אחד (5 מ”מ).
  • תמיכה מובנית ב-Chromecast לשיקוף מסך עם מכשירי Android ו-iOS בעלי תאימות ל-Bluetooth 5.0/WiFi.
  • Android TV™ המעניק גישה למעל ל-5,000 יישומים, כולל שירותי סטרימינג לצפייה בסרטים ובסדרות.

 

סיכום

לרמקולים מובנים במקרן ולרמקולים חיצוניים יש יתרונות וחסרונות רבים. רמקולים חיצוניים מסוגלים לייצר שמע רב-עוצמה באיכות גבוהה, אך עלולים להיות יקרים והתקנתם לא קלה. רמקולים מובנים במקרן מסייעים לכם לחסוך בעלויות ומגיעים עם תכונות מובנות המסייעות לייצר סאונד סראונד, אך העוצמה שלהם לעתים לא גבוהה מספיק עבור קהלים גדולים וסביבות רועשות.

XGIMI HORIZON Pro, AURA ו-HORIZON כוללים רמקולים מובנים מקצועיים מבית Harman Kardon המפיקים שמע מצוין באיכות קולנועית עבור חווית צפייה סוחפת. כמו כן, יש בהם כניסות ויציאות והם תואמים ל-Bluetooth, כך שמשתמשים יכולים להוסיף להם רמקולים חיצוניים.

יתרון נוסף למקרני XGIMI המגיעים עם מערכת סאונד מובנית ברמה גבוהה, היא בהתקנה של מקרן לגינה, או מקרן למרפסת, כך שאתם חוסכים קנייה והתקנה של מערכת סאונד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !