עבור ל : *** מחירון בידורית קריוקי לבית – לחץ כאן ***  (המבחר הגדול בישראל), ניתן להזמין באתר או להגיע אל מחסננו.


***שימו לב! אנו יבואנים של בידוריות ביתיות, בידוריות קריוקי, ומערכות הגברה (מכירה סיטונאית בעיקר)   אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אל מרכז המכירה שלנו, וקבלו ייעוץ ללא תשלום !   

 

קבלו את דירוג 5 בידוריות קריוקי ביתיות המומלצות ביותר: חייב לציין כי ערכות קריוקי אלו, לא מהזולות שבשוק, בגלל 3 פרמטרים עיקריים: 1. איכות סאונד. 2.עוצמה. 3. אמינות.

 


1. בידורית מומלצת לבית Proxtone Spirit 700

בידורית קריוקי ספיריט 700 היא בידורית ביתית מקצועית קומפקטית וחזקה מבית פרוקסטון, עם סאונד נקי וחזק, יעילה למפעילים המבקשים עבודת שטח ללא צורך בחיבור חשמל, מומלצת לקריוקי ביתי, וכוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים בתדרי UHF, בידורית זו מאפשרת גם שליטה על הטראבל ובאס של המיקרופונים בנפרד ושל המוסיקה בנפרד,כמו”כ הבידורית מציעה אפשרות להנמכה אוטומטית של המוסיקה בעת דיבור במיקרופון,  (לחץ כאן למפרט טכני מלא, ולרכישת המערכת)

✅ בידורית קריוקי מסדרת Spirit מדגמי 2021 כבר אצלנו! סדרת בידורית קריוקי הטובות בעולם ! ערכת קריוקי זו מגיעה אלינו עם נתונים מרשימים. עם עוצמה יפה ומכובדת של 350 וואט ואלמנט הוופר של 10 אינץ’, אפשר להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם היטב. דגם זה הוא בחירה מומלצת עבור מפעילים, מוזיקאים, ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה. (למי שרוצה להישאר במסגרת התקציב עדיין, ולהנות מקפיצת מדרגה קטנה, יכול להשתדרג לדגם ספיריט 1000 . מומלץ !!

✅ סקירת הבידורית בקצרה…
בידורית קריוקי ביתית Spirit-700,בעלת 350 וואט אשר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג.  אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית,  בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה (תלוי בעוצמת הווליום ושימוש במיק’)  של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם ערכת קריוקי הזו, הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

 


2. בידורית לבית Proxtone Air2000-Premium

בידורית בגודל 15″ , עוצמה אדירה של 800W, סאונד חם ןנקי, מיקרופונים UHF (הטכנולגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפיצ’רים הקיימים. (לחץ כאן למפרט טכני, ולרכישת המערכת)

✅ בידוריות קריוקי מסדרת Air החדשה של חברת פרוקסטון ממצבת את עצמה ברף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! בידורית קריוקי זו מגיעה עם נתונים מרשימים. הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 15  אינץ’.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים ברמה גבוהה בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשים !!!

✅ הגברה ביתית עוצמתית – מערכת הגברה ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..

בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים.

הבידורית כמובן טרולית מה שמאפשר ניידות קלה ללא צורך במאמץ מטריד.


3. בידורית לבית מקצועית 10″ Klark&Helmer Splendor X

בידורית קריוקי ביתית מקצועית של קלארק בגודל של 10″ , זו ערכת קריוקי מקצועית בעוצמה לא רגילה, עם סאונד שטרם שמעתם, ערכת קריוקי עוצמתית בטירוף עם סאונד ברמות גבוהות, ומפרט טכני שעומד ברף הגבוה ביותר…ערכת קריוקי הזו מגיעה עם מיקסר מלא! והופכת אותה לאחת מ5 הערכות קריוקי המומלצות ביותר.

הבידורית מתהדרת במיקסר מקצועי הכולל אקו, דיליי, שליטה על באס וטרבל והכי חשוב,, הסאונד!!

 

(לחץ כאן למפרט טכני המלא, ורכישת המוצר)

סדרת בידוריות קריוקי Splendor נבחרה ע”י מגזין TGspot כבידורית הטובה ביותר שקיימת כיום. היא הוצבה במקום ה-4 בגלל מחירה הגבוה ביחס לאחרות (אך שווה כמובן את התמורה…. 🙂🙂🙂 )

 

✅ בידורית קריוקי דגם 2021 מסדרת Splendor של חברת Klark&Helmer  היא מערכת הגברה \ קריוקי , הממוצבת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות ומציבה רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

בידורית Splendor X מגיעה עם נתונים המדמים רמקול מוגבר לכל דבר המתבטא בסאונד! עוצמה! וכמובן, המיקסר המובנה בעל האפשרויות הרחבות ביותר שבידורית יכולה להציע בכלל!   הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט הוופר של 10  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור ערבי קריוקי ואף לאנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ בידורית Splendor X כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד.. ( קיימת גם גירסא של 12″ )


4. בידורית לבית מומלצת ומקצועית Bose S1 Pro

הבידורית בעלת וופר של  6.5  אינץ’, נתון שמגביל את השימוש למקומות קטנים ולשימוש אישי יותר. אך היות ומדובר בבידורית של חברת Bose , היא נכנסת כבידורית מומלצת בדירוג הבידוריות מקצועיות של 2020. מדובר בבידורית עם סאונד מעולה אך כמו שצויין אינה מתאימה לפעילויות רחבות. היתרון שלה הוא בכך שהיא בידורית קומפקטית, אך אחד החסרונות שבה, שאינה מגיעה ואינה מאפשרת לחבר מיקרופונים אלחוטיים.

(לחץ כאן למפרט טכני המלא של הבידורית, ורכישת המוצר)

 

 

5. בידורית לבית ניידת Air 1000 Proxtone

בידורית קריוקי ביתית AIR1000 היא בידורית בגודל 12″ , עוצמה גבוהה של 700W, סאונד נקי, מיקרופונים UHF (הטכנולגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפיצ’רים הקיימים. (לחץ כאן למפרט טכני מלא, ולרכישת המערכת)

ערכת קריוקי ביתית עוצמתית – שוב אנחנו עם עוד אחד מדגמי הדגל של חברת פרוקסטון.  מערכת קריוקי ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: ערבי קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’.. בידורית קריוקי המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 700W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים.

✅ עם בידוריות קריוקי מסדרת Air תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות !  הבידורית מגיעה עם נתונים מצויינים. הכוללים: הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט וופר של 12  אינץ’, דגם זה הוא אחד מהבחירות הנכונות לכם, מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד וכמובן  גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשי רקע !!!

לסיכום, 5 בידוריות ביתיות לקריוקי הנ”ל, הינם מומלצות מאוד, ואיכותיות במיוחד, אך מצד שני מחירן גבוה יחסית בשל איכות הסאונד, העוצמה הגבוהה והאמינות של הבידורית לטווח הארוך !

< לחץ כאן למבצעי בידוריות>

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !