במקום להתיש את הגולש בכל מיני סיסמאות ידועות ומוכרות כמו “אנחנו החברה הכי טובה בעולם“, או “חברה מקצועית והגונה“, הכנו רשימה של 8 סיבות ייחודיות ואמיתיות, שהופכות אותנו לבחירה הראויה והנכונה עבורכם הלקוחות. אנו בטוחים שלאחר שתקראו ותבדקו, ברחבי הרשת, המלצות גולשים, ביקורות, מכרים שלכם וכדומה.. תשכנעו בכך שאנו הבחירה הראשונה והראויה לרכישת הציוד החדש שלכם.

 

1. צוות מקצועי – במרכז הסאונד קיים צוות עובדים מקצועי ומיומן, המגיע מתחום הסאונד והוידאו המקצועי. הצוות שלנו מורכב מאנשים מתחום ההתקנות של ציוד באירועים, התקנת ציוד קבוע באולמות, תקליטנים ואנשי הגברה בהווה ובעבר, וכדומה… כך שתקבלו ייעוץ מקצועי מאנשי המכירות לאחר צבירת ניסיון בשטח של מספר שנים, ויכולת להבין היטב את הצרכים שלכם והתאמה נכונה של הציוד שתרכשו עבורכם.

 

2. מלאי גדול וזמין לרכישה מיידית – אחת הבעיות הקיימות בתחום הסאונד ההגברה והווידאו, הוא זמינות המוצרים במלאי, היות ומדובר בציוד בעל נפח גדול, וכשמשלוח מחו”ל מגיע מרגע ההזמנה רק לאחר 3 חודשים, אנו עובדים ולא מרפים על מנת להגיע ל-100% זמינות של הציוד והמוצרים שיהיו במלאי.

 

3. תודעת השירות – מבחינתנו ישנה חשיבות רבה לעיקרון “הלקוח החוזר” וכן המלצות מ”פה לאוזן”, ולכן בין אם אתם לקוחות חוזרים ובין אם אתם לקוחות חדשים, תזכו לקבל מאיתנו שירות VIP לכל שאלה, בקשה, רצון, עזרה וכדומה.. ניתן לשוחח ולהשיג אותנו בכמה ערוצים. בין אם זה הגעה אל החנות, או שיחה טלפונית, מייל או Whatsapp (050-2288600). בעמוד “צור קשר” באתר ניתן להשיג את כל ערוצי ההתקשרות אלינו.

 

4. איכות הציוד – אנו משתדלים להביא את הציוד האיכותי והמקצועי ביותר שקיים. אך עם זאת בשל התחרות העזה שקיימת בתחום הסאונד, ציוד הגברה, כלי נגינה, מקרנים ומסכי הקרנה, ועוד.. ניתן להשיג גם מוצרים זולים יותר, אך תקבלו מאיתנו חוות דעת אמיתית לאיכותו של המוצר.

 

5. אחריות מחייבת – על המוצרים שתרכשו מאיתנו, תקבלו אחריות אמיתית, וכמובן בהתאם לחוק.

 

6. בגלל השרות הזריז. משלוחים שמגיעים כמו טיל – חלק מחווית הקנייה במרכז הסאונד, היא הגעת המוצרים שהזמנתם במהירות אדירה !!! כך ייתכן שתזמינו מוצרים ואולי תקבלו אותם באותו היום במידת הצורך או מקסימום תוך יום-יומיים, למעט יישובים חריגים.

 

7. עשרות אלפי לקוחות מרוצים – לאחר צבירה של כמות גדולה של לקוחות ולא סתם לקוחות… אלא לקוחות מרוצים, אנו מרשים לעצמנו להתגאות בכך ! לאחר עבודה ויגיעה ממושכת. לקוח מרוצה – חוזר. בדוק ! אם אתם גם בעלי עסקים מומלץ להשקיע בכך ולהקדיש אנרגיה ותשומת לב, במיוחד בעולם שבו תהליכי הרכישה עוברים לאונליין, השרות שלקוח מקבל, הוא מעריך.

 

8. מחירים הגונים וזולים.בדוק. תבדקו… – חובה למכור ולהרוויח ! מי שלא מרוויח, או שיסגור או שירמה… אך חשוב להשיג רווח הגון, ולא רווח מוגזם. אנו במרכז הסאונד מתחייבים למחירים הזולים בישראל !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !