מגפון חזק

מגפון – איזה מגאפון הכי מתאים לך?

מוצר די ותיק חזר לאופנה ולשימוש יומיומי , המוצר הוא המגפון, מגפון הוא מן שופר ידני המיועד להגביר באופן משמעותי את קול הדובר (קרא כאן עוד עבור הערך: מגפון בוויקפדיה), בימים אלו אנו רואים עדנה מחודשת שחווה המגפון שאותה אפשר להסביר באמצעות כמה שימושים חדשים, ישנן המון הפגנות ומחאות היום בעבות המצב הכלכלי ,בטחוני ,חברתי וכו.. בכל אחת מההפגנות הללו נמצאים עשרות מגפונים המבצעים את ההגברה של המוחים , מעבר להפגנות מחאות ישנו כמובן השימושים הותיקים, התרעות בטיחות , בשווקים ודוכנים וכו.. שבו מכריז המוכר על מרכולתו בקולי קולות באמצעות מגפון, מגפון הוא המכשיר המגביר במצב חירום וכמובן גם זה שאיתו המציל מגביר את קולו בבריכה או בים.

עוצמות ואיכויות של מגפונים:

ישנם סוגים רבים של מגפונים והם מתחלקים לפי העוצמה המשודרת מן המגפון, ניתן למצוא גם מיני מגאפון בעצמה של כ10W המספק בדרך כלל מקומות קטנים כמו בתים או חדרים , לאחר מכן ישנם מגפונים בעלי עוצמות בינוניות 25W-35W המספיקים לשימושים רבים ומגוונים כמו הפגנות קטנות ומחאות שכונתיות וכו.. וניתן להגיע עד מגפונים עצמתיים במיוחד 50W-80W המספקים את הצרכים הכבדים ביותר

אפשרויות במגפונים:

למגפונים ישנם אפשרויות רבות ושונות – נסקור חלק מהפונקציות הקיימות במגפונים, אולם לא בגל מגפון קיימות הפונקציות המתוארות בהמשך..

מגפון עם הקלטה

באפשרות זו שטומן בחובו המגפון הדובר מקליט קטע קול קצר שהוא מעוניין להשמיע , ואז באמצעות נגינה של קטע זה המגפון משמיע את קטע הקול המוקלט שוב ושוב ללא צורך בחזרה עליו, וללא דרישת מאמץ נוסף מהדובר, כך הדובר שומר על מיתרי קולו אך עדיין מעביר את המסר כהלכה.

מיקרפון נשלף

ישנם מגפונים, לרוב איכותיים וחזקים במיוחד ,בהם ישנו מיקרופון נשלף , התועלת ממיקרפון כזה היא האפשרות למקם את המגפון במקום נוח במצב סטטי על הכתף או על הגב , להחזיק את המיקרופון הנשלף קל המשקל ביד ולהכריז ולכרוז את המסר שלנו חזק וברור ללא מאמץ מיותר.

מגפון עם סוללה נטענת

כמוכן ישנן מגפונים המופעלים באמצעות סוללה נטענת, הסוללה מתחברת לשקע יעודי המצוי במגפון ומסוגלת להפעיל את המגפון לאורך זמן רב עד כ12 שעות עבודה, בסיום ניתן להטעין את הסוללה בחיבור פשוט לחשמלUSB עד שהגיעה הסוללה למלוא וכל מה שנותר הוא לחברה שוב למגפון ולשוב לפילות מלאה לשעות רבות נוספות.

מגפון עם USB

בחלק מהמגפונים (בעיקר בגדולים) קיימת כניסת USB עם נגן מובנה. מגפון עם USB יאפשר לנו להשמיע מוסיקה או הקלטה שנוצרה במחשב באמצעות התקן זיכרון נייד.

מגפון עם בלוטוס

כאמור לעיל, בחלק מן המגפונים ישנה אפשרות להתחבר באמצעות קישורית בלוטוס מהטלפון הנייד שלכם אל המגפון. מגפון עם בלוטוס יאפשר השמעת מוסיקה מהטלפון שלכם.

מגפונים נטענים

 

הספקי עוצמה וגדלים של מגאפונים

עוצמות מגפונים, ככל שישנם סוגים רבים של מגפונים לשימושים שונים כך גם ישנן עוצמות שונות ובהתאם לאירוע, מתאימים את עוצמת המגפון הדרושה לנו, עכשיו נסדר את העוצמות לפי שימוש כדי לספק אינדיקציה איכותית למגפון הדרוש לנו.

מגפון 10W-15W

מגפונים אלו הם בד”כ מגפונים שלא משמשים מטרה תכליתית אמיתית ,אלא כאלה המשמשים לבדיחות או תחפושות כאלו ואחרות מכיוון שהם אינם מספיק עוצמתיים אך עדיין נותנים את אפקט הקול של מגפון הנדרש במטרות הנ”ל

מגפון 20W-25W

מגפונים בעוצמות אלו כבר מסוגלים יותר להגביר את הקול וישנן מטרות שהם יכולים לספק, אם מדובר על כריזת חירום בחדר או אולם קטן, כמוכן יכול לשמש היטב גם מציל בבריכה קטנה או להגביר קול בהפגנה יחסית קטנה, מומלץ לשימוש במקומות סגורים, במקומות פתוחים ונרחבים מדי, תתקשו להשביע את רצונכם ואת צרכיכם עם עצמה זו והצורך יסופק טוב יותר עם מגפון עצמתי יותר .

מגפון 35W-40W

מגפונים אלה הם כבר עצמתיים למדי ויספקו צרכים רבים מבטיחות במפעלים יחסית רועשים ,עד חירום בבריכה גדולה או מתחם דירות וכו.. במגפונים בעוצמות כאלה הצרכים הללו יסופקו באופן אידיאלי , הקול ישמע בעצמה רבה מאוד ולמרחק רב, ומגפונים כאלו יספקו כמעט כל צורך למעט הפגנות ענק,מצילים בים ושטחים פתוחים ונרחבים במיוחד.

מגפון 50W

כאן מדובר על המגפונים שמתחילים להיות חזקים ,שניים רק לשופרות מקצועיים, מגפונים אלו משמשים כמענה למצבי החירום, כהגברה על השטחים הרחבים והפתוחים ביותר כמו מציל בים , או חוליית סיורחיפוש במדבר וכו.. כמוכן גם מסוגל לשמש פתרון אופטימלי להגברת הקול במפעלים רועשים במיוחד, הפגנות ומחאות גדולות ובכלל בכל שימוש שבו יש צורך בהגברה מאוד משמעותית של הקול.

מגפון 80W

זהו מגפון עוצמתי במיוחד, שלא מאפשר לפספס מישהו שלא ישמע, במגפונים אלו בדרך כלל יהיה נגן USB בלוטוס, מיקרופון נשלף ועוד…

מגה מגפון 120W-200W

מגפונים מהסוג הזה מיועדים להתקהלויות ענקיות, הגודל של המגפונים הללו אינו שגרתי כלל, והעוצמה שלהם בהתאם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !