אם אתם מחפשים רמקולים מוגברים 15 אינצ אשר ישמשו כמערכת הגברה PA לאולם, בית ספר, תקליטן או כל מטרה אחרת, ואפילו אם מדובר בשימוש ביתי או להופעות חיות, אנו בהחלט ממליצים להתחיל עם רמקולים מוגברים בגודל 15 אינצ, אולם הגודל לא קובע, וכאשר עושים השוואה מומלץ לעשות השוואה של מוצר מתוך אותה קטגורייה..

רמקולים מוגברים 15 אינצ (15″) ללא תוספת סאבים, יכולים להתאים למגוון רחב של סוגי שימושים, החל משימוש באירועים קטנים של עד 50-60 איש ועד 250-300 איש, כמובן רמקולים כאלו אף יכולים לשמש כמוניטור על במה גם אם מדובר בהופעה של 1000 איש. ברמקול מוגבר 15 אינצ,  אנו נרגיש את הבס יותר “דופק”, ביחס לרמקול מוגבר 10 אינצ לדוגמא,  אך אם מדובר בשימוש ביתי, או לסטודיו, אזי רמקולים מוגברים בגודל 10 אינצ או 12 אינצ,  יוכלו להוות פתרון ואלטרנטיבה מצויינת, בשל הפרופורצייה בגודל שלהם לגודל המקום.

האופציות המומלצות לרמקולים מוגברים 15 אינצ הן:

רמקול מוגבר TRX Audio Q15 

רמקול מוגבר איכותי, אמין, וחזק מאוד עם באסים עוצמתיים וחיתוכים מדויקים בתדרים הנמוכים וגם בגבוהים בהספק של 1000W, כולל מחשב פנימי מתקדם (בשפה המקצועית=DSP), והגנה (LIMITER) מקסימלית למגבר. רמקול זה יכול לתת מענה מושלם לאולמות ואירועים גדולים, הן למוסיקה ממחשב, והן להופעות חיות, כמו במות, שירה בציבור, אירועי קריוקי וכו…

רמקול מוגבר RCF ART 715A 

רמקול טוב ואיכותי, עם מסורת וותיקה ושמרנית (כמו סובארו) בלי הרבה אופציות ושכלולים, אך מדובר ברמקול טוב ואיכותי מאוד, בהספק של 700W. חברת RCF קיימת קרוב ל-30 שנה, וממוקמת באיטליה. חברת RCF מייצרת בעיקר רמקולים, ויש לה ליין גדול ורחב של רמקולים פסיבים, רמקולים מוגברים, רמקולים לכריזה ועוד.. במובן מסויים, ולהגברות אירועים רמקולים של RCF עדיפים על רמקולים מוגברים של JBL, אומנם כשאר עושים השוואה של רמקולים מוגברים RCF מול רמקולים מוגברים של JBL, מומלץ להשוות דגם אל מול דגם מקביל, ולא לקחת את הרמקול הכי טוב של RCF ולהשוות אותו לרמקול מוגבר של JBL וכן להפך.

בישראל, חברות הגברה וזמרים מעדיפים את הרמקולים של RCF או של TRX Audio על פני רמקולים של JBL

כמובן שאת הרמקול הזה (וכמובן גם את האחרים) תמצאו אותו במרכז הסאונד במחיר הכי זול בישראל ! זה בדוק !!! אתם מוזמנים לבדוק אותנו…

 

רמקול מוגבר פרוטק 500A

אומנם מדובר ברמקול ישן, עם מגבר אנלוגי, רמקול מאוד פופלרי (כמו קיה, לחובבי הקיה) אך מדובר ברמקול חזק ואמין עם הספק של 500W, למרות נטיית רבים לזלזל ברמקול מוגבר זה, חשוב לציין כי הוא אמין וחזק, אך איכות הסאונד בסיסית ו”לא בשמים”.. אולם מחירו הסביר (1800 ש”ח+מע”מ) מהווה שיקול חשוב, ולכן הוא כאן ב”רשימת המומלצים” שלנו.

 

רמקול מוגבר RCF ART-315A

פה מדובר בעליית מדרגה משמעותית באיכות, וכמובן במחיר (טווח של 2200-2300 ש”ח), ומדובר ברמקול עם איכות סאונד טובה מאוד ועוצמה גבוהה יותר של 300W, וכמובן מדובר במוצר עמיד יותר לטווח הארוך, כך שההשקעה הכספית מוצדקת.

 

רמקול מוגבר TRX Audio X15

רמקול מוגבר איכותי, עם יכולות סאונד מרשימות ועוצמה חזקה במיוחד ביחס לגודלו, וכולל מעבד DSP מובנה, המאפשר בחירה בין מצבי הפעלה שונים, אפשרות לחבר יותר ממקור סאונד אחד, עיצוב יוקרתי ואלגנטי, וסאונד מדוייק להפליא !! יכולות אלו מכניסות אותו לרשימת הרמקולים המוגברים המומלצים בישראל.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !