החלטתם שאין לכם מספיק מוזיקה בבית? למרות שאתם אוהבים לשיר אתם לא זוכרים מתי באמת נתתם קולכם בשיר? מעולם לא יצא שישבתם על כל החברים אצלכם בסלון ופשוט שרתם שעות ארוכות? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן שלכם לקנות מערכת קריוקי משוכללת. ערכה כזאת תעודד אתכם לשיר לא מעט שכן עם ערכה כזאת למעשה כל אחד מאיתנו הופך להיות זמר. זה אומר שלא משנה אם אתם אוהבים שירים ישנים יותר או שאתם אוהבים את השירים הכי מודרניים שיש, כי בכל מקרה עם ערכת קריוקי הבית שלכם יתמלא בשיר. זה אפילו לא חשוב אם תרצו ליהנות מערכת הקריוקי שלכם עם הילדים או עם החברים הכי טובים, כי היא בכל מקרה תוכל לעמוד בסלון כל הזמן ותוכלו להשתמש בה תמיד כשתרצו. זה לא במקרה שהרבה אנשים שאתם מכירים כבר רכשו ערכות כאלה מסוגים שונים, אז למה שלא תבדקו עוד היום איזו ערכה כזאת תוכל להתאים גם לכם?

בחירת ערכת הקריוקי הנכונה לכם

יש הרבה ערכות קריוקי שביניהן אתם יכולים לבחור ולכן עולה השאלה – איזו ערכה תתאים לכם יותר? לא קל לענות על כך ולכן אנחנו מציעים לכם לבדוק תחילה מה בכלל מגיע עם הערכה. עד כמה היא משוכללת? והאם יש בה מיקרופון אחד בלבד או יותר? לא בטוח שכדאי להתפשר על ערכת קריוקי שיש בה מיקרופון אחד בלבד כי אם היא תגיע עם יותר מיקרופונים תוכלו אפילו לשיר דואט או לשיר כולכם ביחד! בנוסף לכך, אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם מי ייצר את המכשיר כי בתחום הזה, כמו בכל התחומים האחרים, יש חברות ששמן מוכר יותר. לכן, אם אתם כבר עושים את הצעד וקונים לעצמכם את המכשיר הנפלא הזה, מדוע שלא תגדילו את הסיכויים שלכם לצאת מרוצים יותר? שווה לבדוק דבר או שניים אודות החברה שייצרה את המכשיר ולראות האם זו חברה עם מוניטין ושם בתחום.

כמה להשקיע?

השלב הבא בדרך לערכת הקריוקי שלכם צריך להיות ההחלטה על ההשקעה הכלכלית. ההיגיון אומר שאם יש הרבה חברות שמייצרות מכשירים כאלה, יש קשת מחירים רחבה ולכן עולה השאלה: כמה הגיוני להשקיע? קחו בחשבון שככל שהערכה יותר משוכללת ומכילה יותר מיקרופונים ופטנטים שונים, כך גם המחיר שלה יהיה גבוה יותר. מצד שני, כולנו גם יודעים לומר שככל שיש יותר חברות שמייצרות ערכות כאלה, התחרות יותר גדולה וזה אומר שהמחירים יורדים. לכן, אם בעבר הייתם בטוחים שלקנות את המוצר הכי יקר זו הבחירה הנכונה, דעו שהיום זה כבר לא כך. כשיש תחרות גדולה בין כמה יצרניות שונות מי שיוצא נשכר הוא הלקוח כי יש מחירים טובים, אז למה לשלם ביוקר על ערכת הקריוקי החדשה שלכם?

האם אתם חייבים לרכוש ערכת קריוקי ניידת?

הנתון הנוסף שאתם צריכים להתייחס אליו, זו השאלה האם אתם רוצים לקנות ערכת קריוקי ניידת או לא. את הערכה הניידת תוכלו לקחת לאן שאתם רוצים ואם זכרתם להטעין אותה לפני היציאה, היא תעבוד בצורה מושלמת. מה שכן, חשוב לבדוק לכמה שעות יכולה להספיק הטעינה של ערכת הקריוקי כי כמובן שיש הבדל בנושא הזה בין האופציות השונות. קחו בחשבון גם את העובדה שאומנם יש ערכות ניידות, אך לא בטוח שאתם צריכים להשקיע בקניית ערכה כזאת. כלומר, האם אתם באמת רואים את עצמכם משתמשים באופציה של לקחת את הערכה לכל מקום? או שיותר סביר שתעשו שימוש בערכה שלכם רק בביתכם הפרטי? נסו לדמיין את השימוש שתעשו בערכה וכך יהיה לכם פשוט יותר להחליט האם אתם מעדיפים לקנות ערכת קריוקי ניידת או לא. אם חשוב לכם לעשות עסקה טובה ולבחור ערכה במחיר נוח שווה לבדוק גם את האפשרות של רכישה דרך האינטרנט. זו אופציה שלא במקרה הרבה אנשים בוחרים בה בשנים האחרונות, כי למה לצאת מהבית אם אפשר לקנות הכול אונליין? רכישה באינטרנט גם אפשר לבצע בכל שעה ביממה, מה שיכול להיות נוח מאוד עבור אנשים רבים. לכן שווה לבדוק את האפשרות הזאת מקרוב ולראות האם היא מתאימה גם לכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !