בדצמבר 2013 כולנו היינו בהלם מעוצמת הסערה. קרוב ל-200 אלף בני אדם היו ללא חשמל מעל 48 שעות ולחלק מהאנשים לקח עד 5 ימים שהחשמל חזר. אז אתם צעירים שרק השתחררו מהצבא קשה לכם לראות את הקושי הרב שאנשים מבוגרים, ילדים וחולים היו בו. אז נכון, בעבר גיבוי בצורת גנרטור היה סיפור יקר, אבל היום המחירים ירדו משמעותית בגלל אמצעי יצור מתקדמים ותחרות מהמזרח ולכן השאלה ” גנרטור כמה עולה ?” הופכת להיות פחות משמעותית אם אתם רוצים להתכונן לחורף כראוי.
מה חשוב לזכור לפני?
– אין מה לחשוש מרעש- היום ניתן למצוא גנרטור דיזל מושתק שבוני בצורה מיוחדת ופולימרים מיוחדים שבולמים את הרעש כמעט לחלוטין כך שהפעלה של הגנראטור במשך כמה שעות לא תהיה מעיקה – קחו בחשבון שאולי מדובר בעוד קצת כסף אבל לדעתנו מדובר בהשקעה משתלמת.
– זמן פעולה – גנרטור חירום לביתהבסיסי ביותר יוכל לספק לכם 6 שעות של עבודה רצופה. מה שצריך להפסיק כדי לחמם את הבית, לטעון את הטלפונים והלפטופים אבל אם אתם מעוניינים בגיבוי שיתן מענה מוחלט ורציף לכמה ימים ומתח שמספיק להפעיל בית שלם תצטרכו לרכוש גנראטור חזק וגדול הרבה יותר וכאן השיקול הפיננסי מקבל משקל משמעותי יותר.
– כאשר אתם חושבים – גנרטור כמה עולה לי הסיפור הזה …? אתם שוכחים שלא מדובר כאן רק במקרי חירום. גנרטור איכותי יוכל לתת לכם זרם חשמל גם במקומות שלא חשבתם עליהם כמו טיולי שטח, פיקניקים משפחתיים וקריוקי שאתם מארגנים בין חברים בפארק ככה שמעבר לגיבוי – לגנרטור יש שימושים רבים.
– לא יודעים מה לקנות ? אפשר פשוט ללכת על שירותי השכרת גנרטור זול לפני. ככה אתם יודעים להעריך הרבה יותר טוב לכמה מתח תזדקקו, כמה זמן פעולה הגנרטור יוכל לתת לכם, כמה דךק הוא צורך ואיך להפעיל אותו. בהחלט ניסוי כלים ששווה לחשוב עליו לפני. בכל מקרה – אנו ממליצים לשוחח עם בעל מקצוע לפני הרכישה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !