יוקללה Chard B24 – סקירת מוצר

מחפשים יוקללה חדשה? חברת Chard מציגה לנו את אחד הדגמים הנרכשים ביותר לשנת 2020. מדובר על יוקללה סופרן בעלת סאונד ייחודי ומחיר אטרקטיבי לכל כיס. האם באמת יוקללה Chard 24 עונה על הציפיות? יצאנו לבדוק.

( לחץ כאן לרכישת המוצר או לרכישת חבילה במבצע )

חברת Chard – מי את?

חברת Chard היא מותג ספרדי הקיים כבר משנת 1883. החברה אינה מוכרת כמו חברות אחרות וזו בשביל סיבה אחת, החברה אינה מפרסמת את עצמה. לחברה יש מגוון רחב של כלי מיתר, וזו ההתמחות העיקרית של החברה. חלק נכבד מהדגמים של החברה הם עבודת יד. היתרון של החברה בא לידי ביטוי בדגש שהיא נותנת על כל כלי וכלי באופן אינדיבידואלי. החברה מתאימה בעיקר לנגנים מתחילים ונגנים מתקדמים. לחברה יש מספר מפעלים ברחבי העולם והיא נכנסה לשוק הישראלי בעשור האחרון. 

בחינת המוצר

אם ניגע בפרטים הקטנים, לדגם זה יש צורת גוף מסורתית. הגב והצדדים עשויים עץ Zebra עבה המקנה סאונד רך אבל עוצמתי. מבחינה עיצובית, הצבע ברמת גימור גבוהה, שיוף העץ מדויק, ובניגוד לדגמים אחרים לא מדובר על חתיכת דיקט, אלא על עץ חזק ועמיד. יש לנו גשר פלסטי עם אוכף יצוק. הצוואר עשוי גם הוא עץ עמיד (BassWood), הצוואר נוח למגע, גם בעת העברה מהירה של אקורדים הצוואר בהחלט תורם ולא גורע. בחלק העליון של הצוואר יש את לוח האצבעות ולה יתרונות רבים, דיוק מושלם, תוספת של סורג, ושיוף מושלם של הגשר המבדיל בין הראש לצוואר. מבחינה מכנית, הכלי באמת ברמה גבוהה כמו שהובטח. מדובר על יוקללה מיני מסוג סופרן, כל היתרונות שיש באיכות הכלי מבחינת סוג העץ והשכבות המדויקות מקנות לנו צליל מדויק. עם רכישת המוצר תקבלו גם סט מיתרי פרימיום מבית Chard. המיתרים הם מיתרי ניילון. שמחנו לגלות שזה רק דגם אחד מתוך סדרה ארוכה של חברת Chard. המוצר משתלם ונכון גם למתחילים וגם למתקדמים.

 

מפרט טכני

סקאלת בודי: “24

סוג: סופרן

ראש: מהגוני מוצק

גב & צדדים: עץ zebra

צוואר: BASSWOOD

Fingerboard: עץ Rosewood

גשר: עץ אגוז

מחיר: 409 ש”ח

 

איפה ניתן למצוא את הדגם?

חברת Chard לא עובדת על כל חנות כלי נגינה בארץ, אלא רק עם יבואנים רשמיים של החברה. תוכלו למצוא את דגמי Chard ברשת חנויות כלי הנגינה “מרכז הסאונד”. גם אם לא בחרתם בחברת Chard, מומלץ תמיד להגיע לחנות כלי נגינה מקצועית שתוכל להציג לכם מבחר רחב של יוקללה או כל כלי נגינה אחר. בחנות מקצועית תקבלו הכוונה נכונה מאשר ממקום שאין לו כל ידע בתחום. רכישה מיבואן רשמי אינה חובה אבל זה בונוס אדיר לכיס שלכם, יבואנים רשמיים לא משלמים עבור דמי תיווך ולכם המוצרים שלהם במרבית המקרים יהיו זולים יותר, אבל זאת כבר בחירה שלכם.

לסיכום

אם לומר את האמת, באנו די סקפטים לסקירת המוצר הזו. הדגמים של חברת Chard אינם מוכרים לנו ברמה של כלי נגינה של חברות אחרות. ההבטחות שהחברה מבטיחה מדגם זה נראו לנו לא הגיונים בהתחשב במחיר של המוצר. אבל כאשר המוצר הגיע לידיים שלנו נשארנו פעורי פה. לא חייב לקרוע את הכיס כדי להנות מיוקללה איכותית המתאימה גם למתחילים וגם לנגנים מתקדמים. הכלי טוב ככל שיהיה, אינו מתאים לנגנים מקצועיים המופיעים על במות. אם אתם חושבים לרכוש יוקללה, כדאי לכם להעמיק מעט בדגמים של חברת Chard. מבטיחים לכם, לא תתחרטו.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !