מיקרופון אלחוטי x5000Pro או Shure sm58

כבר יש לכם ערכת הגברה, מיקסר וכל מה שחסר לכם כדי להתחיל לשיר ולדבר הוא מיקרופון. מיקרופון אלחוטי הוא נוח יותר מאשר מיקרופון חוטי, אך עם זאת יש כאלה שיעדיפו מיקרופון עם כבל. שני הדגמים הנמכרים ביותר ברוב חנויות הסאונד וההגברה בישראל הם X5000 pro של חברת TRX Audio U ומצד שני דגם sm58 של חברת Shure. מה משני הדגמים עדיף?

מיקרופון אלחוטי x5000Pro של חברת TRX Audio 

עם רכישת המוצר תקבלו מיקרופון אלחוטי בעל תדר משתנה באיכות גבוהה במיוחד. הסאונד היוצא הוא איכותי ומשובח. מיקרופון זה מתאים בעיקר לשימושים מקצועיים כגון שירה, הופעות, הצגות, הדרכות ועוד… חברת TRX Audio היא מבין החברות המובילות בתחום ההגברה, היא וחברת Proxtone הן הנגישות ביותר לקהל הרחב. לדגם זה יש טווח תדרים רחב, וטווח קליטה הנע בין 80 ועד 120 מטרים. בנוסף, מיקרופון זה עובד על סוללות נטענות כך שאין צורך ברכישה חוזרת של בטריות. הסוללה יכולה לעבוד כ 8 שעות ללא טעינה. מדובר על מיקרופון אלחוטי מקצועי ומחירו יהיה בהתאם. עבור הדגם הזה תשלמו כ 2,500 ש”ח. 

(לחץ כאן לרכישת המוצר)
מיקרופון אלחוטי דגם SM58 של חברת Shure

חברת Shure היא לא מבין החברות המוכרות בתחום ההגברה. אם זאת, דגם זה חצה גבולות. הפשטות של המיקרופון, עם האיכות הגבוהה שלו הוא מה שגורם לעוד ועוד לקוחות לרכוש את המוצר. מחיר המיקרופון האלחוטי הזה הוא רק 1860 ש”ח. עם הרכישה תקבלו מתאם לסטנד ונרתיק מעור. הסיבה לכך שעוד ועוד אנשים בוחרים לרכוש את הדגם הוא מכיוון שמיקרופון זה בעל טווח קליטה רחב, טווח התדרים מספק ומתאים גם לבמות הגדלות וגם לבמות הקטנות. אמנם לא מדובר על טווח קליטה כמו בדגם הקודם, אבל ניתן להגיע לטווח קליטה בין 60 ועד 80 מטרים. דגם זה עובד על טכנולוגיית UHF, הוא בעל סוללה נטענת עוצמתית. בהחלט דגם חסכוני ונוח. דגם זה יותר מתאים להרצאות וטקסים במקומות מוסדיים, ופחות מתאים לשירה.

(לחץ כאן לרכישת המוצר)

איזה דגם עליי לבחור?

לאחר שהשוונו בין שני הדגמים, הדבר הפשוט ביותר לעשות הוא “בדק בית”. מה השימוש שלכם במיקרופון? האם אתם צריכים את המיקרופון עבור קריוקי? עבור טקס בית ספרי? אם הבחירה הייתה תלויה בנו, כל עוד לא מדובר על צורך מקצועי מהמיקרופון, דגם SM58 הוא העדיף לבחירה. מצד שני, אם מדובר על פן מקצועי, או אם מדובר על צרכי הקלטה, שירה וכד’… אסור להתפשר ולבחור במיקרופון אחר מאשר X5000Pro. שני הדגמים איכותיים, ובעל אורך חיים ממושך. ההבדל העיקרי ביניהם הוא השימוש.

 

היכן ניתן לרכוש מיקרופון אלחוטי מקצועי?

לא משנה איזה דגם אתם מחפשים, מיקרופון אלחוטי הוא מוצר רגיש וחשוב להגיע למקום מקצועי כדי להבטיח רכישה אמינה. היום ניתן למצוא גם בתחנות דלק מיקרופון ומוצרי הגברה לרכישה. זכרו, במקומות כאלה לרוב אין לכם אחריות, וגרוע מזה, אין לכם הכוונה מקצועית. לפני שאתם חושבים על איזה דגם אתם רוצים, בחרו מקום מקצועי ואמין ממנו תרכשו את המוצר – תמיד תגיעו לחנות המתמחה במוצרי הגברה. במקום מקצועי תוכלו למצוא עוד שלל דגמים אחרים שאולי יתאימו לכם יותר. חשוב מאוד – לא להתבייש לנסות כל דגם שאתם רוצים עוד לפני שאתם משלמים עליו!

 

מסקנות

שני הדגמים הם הנמכרים ביותר בתחום, אבל כל אחד מהם נרכש על ידי סוג אחר של אנשים. דגם SM58 הוא דגם שיותר מתאים להרצאות, ולפן היותר חובבני. הדגם השני – X5000Pro השייך לחברת TRX Audio, מתאים לאולפנים, לבמות גדולות ובעצם לכל מקום מקצועי. השימוש העיקרי מדגם זה הוא לצרכי שירה. חשוב ציין, אמנם מדובר על שני מיקרופון נמכרים בעלי איכויות גבוהות, אבל כל עוד לא תבחרו ערכת הגברה מתאימה, לא תוכלו להנות מאיכות המיקרופונים האלחוטיים האלה.

(לחץ כאן למחירון המלא של מיקרופונים אלחוטיים מהיבואן)

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !