מגפון חזק 120W של חברת Proxtone | סקירת מוצר

הדרך האולטימטיבית להגברת הקול במקומות הומי אדם הוא בעזרת מערכת כריזה – מגפון. עוצמת המגפון היא זאת שתקבע את עוצמת המכשיר. בנוסף לאפקט של הגברת הקול יש למגפונים עוד מספר אופציות כמו הפעלת סירנה, אפשרות הקלטה, חיבור לנגן MP3 וכו’… יצאנו לסקור את אחד מהדגמים של חברת Proxtone – מגפון בעל 120W.

על חברת Proxtone

על אף שמדובר על מותג צעיר יחסית בשוק המגפונים הוא תפס תאוצה די מהר. המותג ממוקם בארצות הברית, הוא נוסדה בשנת 1993. החברה נוגעת בכל תחום הסאונד וההגברה ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום זה. איך יכול להיות שיש חברת שיש להן ותק של 30 שנה יותר ועדיין לא הגיעו לרמה של Proxtone? החברה יודעת איך לשווק את עצמה, היא מנגישה את המוצרים שלה לקהל הרחב ומאפשרת להם את הבחירה המתאימה ביותר. כמו כן, על אף שמדובר על מוצרים ברמה גבוהה מאוד (כאמור המגפון החזק בעולם ייתכן ושייך לחברה הזאת) עדיין המחירים לא גבוהים. לחברה יש היום עשרות אלפי דגמים של מוצרי סאונד והגברה שונים, עשרות דגמים של מגפונים המתאימים לכל שימוש. כדי לקבל את המחיר הקרוב ביותר למה שהחברה מציעה תצטרכו לבחור בחנות סאונד והגברה שעובדת ישירות עם חברת Proxtone לייבוא מוצרים (יבואן רשמי). אין לנו צל של ספק שסביר להניח ומדובר בחברה הצעירה הטובה ביותר בעולם למוצרי סאונד והגברה.

פתיחה ראשונית

עם פתיחת המוצר אפשר לראות את כל הציוד המתווסף למערכת הכריזה עצמה. המגפון עצמו בצבע לבן בוהק, כמובן שצורתו הקונוסית האופיינית לשאר המגפונים חשובה כאן. לולא הצורה הזאת, עוצמת הוואט הייתה מתפזרת ולא מהדהדת כפי שהיא. בחלק הקרוב לגוף שלנו יש את הרמקול המחובר למכשיר באמצעות חוט מסולסל. ידית האחיזה הממוקמת בראש המכשיר מאוד נוחה לנשיאה, בנוסף יש לנו גם כתפית. משקל המגפון כמעט ולא מורגש, מדובר פה על כ 2 ק”ג, וגודלו של המכשיר בינוני. כמו כן, יש אפשרות לחבר את המגפון לרכב לצורך הטענה. מלבד לכל אלה, יש למשתמש אופציה להפעלת סירנה, MP3 והקלטה של כל פעולה במכשיר. עוצמת הוואט מאפשרת לנו להגיע למרחקים גבוהים, ניתן לשמוע את המגפון באופן ברור גם כאשר אנחנו במרחק של כ 500 מטרים מהמגפון. חשוב לציין, בדיקה זו תלויה בכמות האנשים, בין אם מדובר על מקום פתוח ובין אם מדובר על רחוב צפוף. כדי לאפשר למשתמש נוחות מירבית, מתווסף למגפון גם סטנד עליו נוכל להניח את המגפון ולהגביה אותו לגובה שלנו, וכך אין צורך לאחוז במכשיר בזמן השימוש. המיקרופון שיש למכשיר יכול לשמש אותנו גם בצורה אלחוטית. ברגע שתפתחו את המכשיר תוכלו לראות כמה הוא פשוט ונוח להפעלה.

כמה זה עולה לי?

דגם זה של חברת Proxtone הינו מבין המגפונים הנרכשים ביותר של החברה. מחיר המגפון עומד על כ 1,300 ש”ח. חשוב לציין, את המחיר הזה תוכלו למצוא רק בחנויות מסוימות שהן “זולות” יותר משאר המקומות מכיוון שהן נחשבות ליבואן רשמי של המוצרים. מה זה אומר? החנויות האלה עובדות ישירות עם המחסנים של חברת Proxtone ומייבאים את המוצרים שלה לארץ באופן עצמי ללא כל מתווך. 

מסקנות

מגפון עוצמתי כמו זה של חברת Proxtone הוא מכשיר המתאים לאירועים הומי אדם, למקומות גדולים ופחות למקומות מוסדיים כמו בתי ספר. המכשיר משמש שוטרים, מפגינים, מדריכי טיולים וכן הלאה… המכשיר עצמו יכול לעבוד מספר שעות, הוא עובד על בטריות, אך ניתן לחבר אותו לרכב כדי להפעיל אותו באופן בו הבטריות לא פעילות. בהתאם למערכות כריזה דומות בעלות עוצמת וואט גבוהה, המחיר יהיה יקר יותר מאשר דגמים אחרים. כדי להבטיח קנייה בטוחה, רכשו את המגפון אך ורק מחנות סאונד והגברה מקצועית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !