3 דגמי רמקולים מומלצים עם הגנת מים
כאשר אנחנו בוחרים רמקולים עם הגנת מים לחצר, עלינו לבחור אותם בקפידה. מלבד לעוצמת הוואט, אנחנו גם מחפשים רמקול מוגבר שיהיה בעל סאונד ייחודי ונקי שיאפשר לנו לשמוע מוזיקה בצורה שלווה. עוד רצוי הוא לחפש עיצוב מיוחד שיתאים לחצר שלכם. לפניכם שלושה דגמים של רמקולים מומלצים עם הגנת מים.

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום ! 

רמקול סלע לגינה של חברת Pro Acoustics דגם HL832A

אוהבים טבע? למה שלא תכניסו את הטבע אליכם לחצר. תצאו מהנורמה, לא כל רמקול צריך להראות אותו דבר. חברת Pro Acoustics מציעה לנו מגוון דגמים של רמקולים, חלקם בצורות רגילות וחלקן בצורות בלתי רגילות כמו הדגם הזה – בצורת סלע. מדובר על רמקול בגודל בינוני, ההרכבה שלו די פשוטה ולא דורש ידע קודם או ידיים טכניות. מדובר על רמקול מוגבר, מוצר שבתוכו כבר יש מגבר פנימי. עוצמת המכשיר עומדת על 200 וואט. עוצמת וואט כזו מתאימה לגינה בגודל בינוני ואין צורך בתוספת מלבד לרמקול זה. המחיר אותו תשלמו עבור הדגם הוא רק 960 ש”ח.

 

רמקול מוגן מים של חברת Pro Acoustics דגם HSR309

דגם זה של החברה הוא דווקא ללא כל עיצוב מרשים, מדובר על רמקול מוגבר די סטנדרטי. רמקול מוגבר זה גם הוא כולל בתוכו מגבר פנימי. דגם זה מתאים לתלייה והוא עמיד גם בפני מים וגם בפני ימי שמש חמים. הסאונד הייחודי והעדין שהרמקול מקנה יגרום לכם לנחת רוח בעת השימוש. הרמקול מתאים לגינה קטנה. אם החצר שלכם גדולה יותר, העדיפו לרכוש סט כפול של דגם זה. עוצמת הוואט של המכשיר עומדת על 120 וואט, המוצר מאוד קל ונוח להרכבה. מחיר המכשיר מאוד נוח והוא רק 595 ש”ח.

רמקול סלע חסין מים מחברת אומגה אודיו פיקולו 5

חברת Omega Audio הייתה מהחלוצות הראשונות שהתחילו לעצב את הרמקולים המוגברים בצורות שונות. לאחר מכן, עוד חברות בחרו להשתמש בדרך הזאת, אחת מהחברות היא חברת Omega Audio. חברה שאינו מוכרת לכל אדם. החברה חוותה עליות ומורדות על אף שהיא עדיין יחסית צעירה בתחום. את הדגם זה אנחנו מאוד אהבנו. תחילה, בגלל העיצוב המרשים. לאחר הפעלת המכשיר נוכחנו לראות שלרמקול מוגבר זה יש אלמנט וופר ואלמנט טוויטר שממש נעימים לאוזן. גם בצלילי הבס הנמוכים הרמקול המוגבר עדיין מקנה לנו סאונד נקי, גם כאשר אנחנו משתמשים בכל 200 הוואט של המכשיר (מעלים את הווליום למקסימום) עדיין אין זמזומים והאיכות אינה יורדת. המחיר אינו יקר בהתחשב למה שאנחנו מקבלים, המחיר של דגם זה עולה כ 856 ש”ח.

 

מאיפה ניתן לרכוש את הרמקולים האלה?

בחרתם את הדגם שמתאים לכם? מה שאתם צריכים עכשיו הוא למצוא חנות שתאפשר לכם להנות ממוצרים אלה. אם תעשו חיפוש קצר בגוגל, תוכלו לראות שיש מספר לא קטן של חנויות שמוכנות למכור לכם מוצרי סאונד כאלה ודומים. אם תעמיקו עוד יותר, תוכלו לראות שרובן אינן מגדירות את עצמן כחנות סאונד כשלעצמה. אנו ממליצים להימנע מרכישות כאלה. כאשר אתם מגיעים לרכוש מוצר סאונד, הגיעו אך ורק לחנות סאונד והגברה שזהו תחום ההתמחות העיקרי שלה. ב”מרכז הסאונד” תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות סאונד ושמע.

 

אם אתם מחפשים רמקולים עם הגנת מים, תוכלו לקבל ולבדוק בעצמכם מספר דגמים שונים כאשר תגיעו לחנות. אנו נלווה אתכם שלב שלב על לבחירת הדגם שיתאים לגודל הגינה שלכם ולאיכות שאתם רוצים. עוד יתרון של רשת החנויות “מרכז הסאונד” מתבטא במחירים, הרשת היא יבואן רשמי של הרמקלים, לרבות רמקולים מוגברים, רמקולים שקועי קיר, רמקולים מוגני מים ועוד…  ולכן יכולה להעניק ללקוחות שלה מחירים אטרקטיביים, מכיוון שהיא אינה מעסיקה מתווך שידאג ליצירת קשר עם החברות היצרניות, היא עושה זאת בעצמה.

 

לסיכום

כל חצר צריכה רמקול, אם נדייק, כל חצר צריכה רמקולים עם הגנת מים. את הבחירה יש לעשות בצורה המתאימה לגינה שלכם. יש לקחת בחשבון שיש הבדל ברמת הגנת המים שצריך בין רמקול מוגבר תלוי ורמקול מוגבר שנמצא צמוד לבריכה. כמובן, תמיד נמליץ לרכוש את ההגנה הגבוהה ביותר, אך זה לא תמיד מסתנכרן עם העיצוב אותו נרצה או עם המחיר. את רכישת הרמקול עשו אך ורק דרך חנות סאונד והגברה מקצועית. ב”מרכז הסאונד” תוכלו לקבל מגוון רחב של מוצרים במחירי יבואן, ובנוסף גם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !