מיקרופון Shure או מיקרופון סנהייזר?

עולם הסאונד הוא אחד מהענפים בהם יש יותר תחרות. המיקרופונים מאוד מבוקשים היום, גם לפן המקצועי וגם לצורך תחביב. חברת Shure וחברת סנהייזר הינן שתי מתחרות המתמחות בעולם הסאונד וההגברה. חברות אלו יצרניות וותיקות של מוצרי אודיו וסאונד. אם כך, מה עדיף לבחור, מיקרופון אלחוטי של חברת Shure או דווקא מיקרופון אלחוטי של חברת סנהייזר?

על חברת Shure

מיקרופון אלחוטי שור
חברת Shure היא חברה אמריקאית המייצרת מוצרי סאונד והגברה כבר שנים. המיקרופונים של החברה נמכרים באינספור חנויות בארץ ובעולם. כמו כן, גם אצל אמנים מהשורה הראשונה ניתן למצוא שימוש במיקרופונים של החברה. החברה מייצרת מגוון רחב של דגמים, בין אם מדובר במיקרופונים חוטי ובין אם מדובר במיקרופון אלחוטי או מדונה. המחירים משתנים ממוצר למוצר, אצל חלק מהמוצרים נוכל למצוא מחירים שנוחים לכיס הישראלי ולשימוש ביתי.

חלק מהמוצרים מיועדים לבמות הגדולים ולפן המקצועי בלבד. יש כמה סדרות שונות של מיקרופונים אלחוטיים מבית היוצר – Shure. יש את סדרת ה SV, היא הסדרה הזולה יותר, היא מתאימה גם לאירועים גדולים וגם לשימוש בייתי.

יש את סדרת ה PGA, שם המחירים מתייקרים במעט אך עדיין מתאימים לשימוש ביתי, אם אתם חובבי איכות גבוהה. כמו כן, יש את סדרת ה SM המכילה מגוון רחב של מיקרופונים. סדרה זו מתאימה למקומות מקצועיים יותר, הדורשים איכות גבוהה, בין אם מדובר על במות גדולות ובין אם מדובר על מוסדות ציבוריים.

שור

 

הסדרה האחרונה של חברת Shure היא סדרת ה Beta, סדרה זו מתאימה לאולפני הקלטות, לזמרים ויוצרים. חברת Shure היא בעלת שם טוב בעולם הסאונד וההגברה. החברה דוגלת באיכויות גבוהות עם מתן מחיר נוח לצרכן. החברה דואגת לשדרג את המוצרים שלה כל פעם, היא תמיד שואפת לדברים חדשים שימשכו את הלקוחות שלה. אין ספק שבחירת מיקרופון של חברת Shure תעניק לכם שלווה ורוגע. הבלאי מאוד נמוך והחברה מאוד אמינה.

 

חברת סנהייזר ( Sennheiser)

חברת סנהייזר הינה חברה ותיקה גם כן, אך פחות ותיקה מחברת Shure. כמו אצל החברה המתחרה, גם לחברת סנהייזר יש מגוון רחב של דגמים וסדרות שונות. החברה מייצרת מיקרופונים מכל הסוגים, אלחוטיים, דינמיים, מדונות ועוד…

סדרת ה E של החברה מאוד פופולרית בקרב האוכלוסייה, הסדרה מיועדת יותר למקומות חובבניים, אך יש מספר דגמים שיכולים להתאים לפן המקצועי.

כמו כן, יש את סדרת ה XSW שהיא יותר יקרה, הסדרה מתאימה לבמות קטנות, בתי ספר ומוסדות ציבוריים כאלה ואחרים.

הסדרה הנוספת היא MKE, אין הרבה שוני בין הסדרה הזאת ובין הסדרה הקודמת. המחירים אותה מציעה החברה מאוד נוחים לכיס, אך האיכות ירודה במעט לעומת חברת Shure. כמו כן, הבלאי של המוצרים של החברה נמוך, אין תקלות נפוצות והלקוחות מאוד מרוצים מהמוצרים. החברה מוציאה כל פרק זמן קצר מוצרים חדשים ומשודרגים.

מיקרופון סנהייזר

אז איזו חברה עדיפה?

עד כמה אתם מקצועיים? אם אתם רוצים לרכוש מיקרופון אך ורק למטרות תחביב, אין יותר מדי מה להתלבט בין שתי החברות. תוכלו לרכוש מיקרופון במחיר מוזל שיתאים לכם לצורכי קריוקי בבית אצל שתי החברות. אך כאשר מדובר על מיקרופון מקצועי, אין ספק שחברת Shure היא המומלצת יותר. עבור אותו מחיר שתשלמו, תוכלו למצוא שחברת Shure מעניקה לכם מיקרופון הרבה יותר איכותי ועמיד.

אמנם חברת סנהייזר גם נחשבת לבין המובילות בתחום, אך בהשוואה לחברת Shure היא עדיין לא באותה רמה. חברת Shure היא חברה גדולה יותר וההיצע שלה הרבה יותר רחב, לכן היא גם מאפשרת לעצמה להעניק לנו, הצרכים, מחירים הרבה יותר נוחים לכיס. אם כך, לסיכום, כאשר מדובר על הפן החובבני, אין צורך להתלבט, שתי החברות יכולות להעניק לכם מוצרים מתאימים. כאשר מדובר על הפן המקצועי, אין ספק שחברת Shure היא הבחירה הנכונה.

מדונה אלחוטית סנהייזר

כמה זה עולה לי?

המחירים משתנים בהתאם לדגם אותו אתם רוצים, לשתי החברות יש היצע גדול יחסית, כך שהמחירים מאוד משתנים. אם תרצו להוזיל מחירים ועדיין לקבל מוצר איכותי, פנו אל חנות ציוד הגברה וסאונד מוכרת שהיא גם יבואנית רשמית. גם המחירים יהיו לכם יותר נוחים ומוזלים יותר. כך גם תהנו מייעוץ מקצועי ומתן שימור אדיב.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !