סדרת הרמקולים: רמקול מוגבר TRX Audio X-10AD

רמקול מוגבר TRX Audio X-10AD הוא רמקול משנת ייצור 2017-2018 בעל תיבת תהודה מודרנית ויפה, הרמקול יכול לשמש כרמקול מוגבר למערכת הגברה ,למופעים ,אירועים, הפעלות, כנסים ועוד… ה- X-10AD היינו רמקול קטן וקומפקטי אך בעל עוצמה גבוהה ביחס לגודלו הפיזי ולמשקלו הנמוך. אודות למגבר בעל טכנולגיית CLASS D החדשה הוא מספק גם עוצמה גבוה וגם איכות סאונד מיוחדת במינה.

ה- X-10AD בשל התיבה המיוחדת שלו, ניתן להשתמש בו כרמקול להתקנת קבע באולם קטן או גדול. כמובן ניתן להשתמש בו כרמקול למערכות הגברהPA . וגם ניתן לעבוד איתו כמוניטור במה, הודות לזווית מיוחדת בצד הרמקול המאפשרת לו “שכיבה” על הצד, וכיוון האלמנטים אל הזמר או הנגן.

ה- X-10AD יכול לעבוד , בתדרים שבין 66 הרץ ו -20 קילוהרץ.

טכנולוגיה חדשנית ויכולות גבוהות

רמקול מוגבר ה- X-10AD מצויד במעבד DSP חדשני ומיוחד. במעבד ה- DSP ניתן להגדיר לו “מצבי עבודה”, למשל מצב LIVE לשימוש בהופעה חיה או קריוקי, מצב CLUB לשימוש במועדונים או פאבים, למוסיקה עם הרבה צלילים נמוכים. מצב NORMAL, זהו מצב FLAT. כמובן שישנם “מצבי עבודה” נוספים. מלבד זאת, במעבד ה- DSP של הרמקול ישנו EQ מלא עם היענות תדרים רחבה.

ניתן לכוון טראבל ובס ישירות ממסך ה-DSP. ולהגדיר מצבי השמעה נוספים.

ה- X-10AD החדש של TRX Audio, מצויד בחיבורים שימושיים כגון XLR/PL COMBO. כניסות RCA להשמעת מוסיקה ממקור ישיר אל הרמקול. כמובן שינה שאפשרות של חיבור מיקרופון ומקור שמע בו זמנית.

ה- X-10AD מאובזר במערכת LIMITER, ייחודית וחדשנית, ובזמן שהרמקול מגיע לפיק שלו, בשביל להגן ולשמור על הרמקול שלא יישרף, הוא עובר למצב נעילה ולא משמיע צלילים עד לאיפוס מחדש של המשתמש.

בחזית הרמקול קיימת נורת LED, הנותנת חזות יפה לרמקול. נורת ה-LED מסונכרנת עם ה-לימיטר של הרמקול. כאשר הרמקול מתאמץ נורת החיווי הופכת מכחול לאדום.

נשיאה קלה ונוחה

משקלו של הרמקול נמוך מאוד, ומגיע ל-11 ק”ג. מה שהופך אותו לרמקול מוגבר מאוד נייד, וקל לנשיאה.

עוצמתו של הרמקול היא 500W. אלמנט הבאס שלו הוא בקוטר של 10″, וטוויטר בגודל 1.75″.

בחיבור של הרמקול אל הסטנד ישנו מנגנון מכני ייחודי המאפשר לכוון את הרמקול למצבי “זריקת סאונד” בצורה ישרה או כלפי מטה אם הרמקול ממוקם בגובה גבוה.

ה- X-10AD החדש מגיע עם אחריות מורחבת של שנה מלאה.

עם ה- X-10AD החדש תוכלו לקבל ביצועים גבוהים, והשמעת מוסיקה בצורה טובה נעימה ואיכותית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !