יש לו לקריוקי יכולות בלתי נתפסות. הוא מביא איתו כמה וכמה תשובות של חגיגה בלתי נשכחת. בין אם מדברים על השכרת קריוקי לשבוע או אפילו השכרת ציוד הגברה לשבוע, מדברים על סימון מטרות של ערב מוצלח המתחיל במוסיקת רקע וממשיך אל תוך הלילה באמצעות השירים האהובים ביותר. קוראים לזה השכרת קריוקי לבית או אפילו לחצר ובפרט שלא חייב לצאת את מחוזות הסביבה הטבעית בשביל לייצר חגיגה בלתי נשכחת.
יתרונות של קריוקי
אם אתם תרים אחר חגיגה בלתי נשכחת, אחת כזו שתישאר אתכם הרבה אחרי, שהרי בחירת השכרת שירותי קריוקי ליום או לשבוע, תענה על כל הציפיות. הכול תלוי במטרות. לכל דבר יתרון משלו וגם כאשר אתם בוחרים לערוך בביתכם מסיבת קריוקי, חשוב ביותר כי תסמנו את המטרה ואת המסיבה לשמה התכנסתם. בין כל שאר האטרקציות, האוכל, המוסיקה ואפילו האורחים, קיימים כמה וכמה פרמטרים אשר יכולים לחדד את היתרון על החיסרון ולהוכיח כי מסיבת קריוקי עונה לא פעם ולא פעמיים על ציפיות של מסיבה בלתי נשכחת.
כיצד לבחור קריוקי נכון? טיפים
1. מה המטרה בפועל? האם מדברים על מסיבת רווקים או אפילו מסיבת ילדים? חשוב לציין כי רפרטואר למבוגרים שונה ביחס לילדים. אם בוחרים מוסיקה לילדים או למבוגרים חשוב ביותר לברור את התכנים. כאן מדברים על תרחיש קריטי ביותר באשר לתכנון נכון של מסיבת המסיבות.
2. ראשית, יש לברור כמה אנשים עומדים להיות חלק מהמסיבה. לאחר שבררתם את אופי האנשים, הגיע הזמן לברור את הכמות של האנשים ואת המיקום. האם מדברים על מסיבה בבית או מחוצה לו? כך למעשה תבחרו את הציוד בהתאם לאקוסטיקה וכל השאר.
3. כמה זה עולה ? השאלה הזו עולה מדי פעם ונוכח העובדה כי קיימים בשוק הפתוח לא מעט הצעות אין להתעכב על נתונים זולים מדי.
4. יש לברור ולבחור ציוד רזרבי למקרה ש. במקרה שתתרחש תקלה, יש לבחור ציוד שקל להרכיב אותו ומאידך קל לפרק. כמו כן, יש לבחור עוד כמה מיקרופונים אשר ישמשו את כולם בו זמנית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !