אלו סוגים של רמקולים מוגברים קיימים בשוק הפתוח? יש לא מעט רמקולים המוצעים בשוק הפתוח. למעשה מדברים על טכנולוגיות של רמקולים בעלי צליל כזה או אחר המאפשרים את מגוון הדברים גם יחד. יש ריבוי מותגים בשוק והרעיון הוא לבחור את המתאים ביותר-  זה אשר יספק את הפתרון הרצוי ביחס לכל השאר. אז כיצד בוחרים? להלן כמה תשובות לשאלות הראויות ביותר.

דרייברים וכל הקשור בכך

בואו נדבר על דרייברים. מדברים על לב המגבר – כאן מדברים על משהו שלא תוכלו לפספס. טכנולוגיה של רטט בין מגנטים ויכולת של תרגום המידע הזורם. במסגרת סוגי הדרייברים ניתן לדבר על טוויטר ועל וופר. מדברים על דרייבר גדול המפיק צליל נמוך ואחד המפיק צליל נמוך יותר. בעוד הוופר יפיק צלילים נמוכים, טוויטר יעניק את הצלילים הגבוהים יותר.

לבחור נכון – רמקולים מוגברים

אם אתם לפני בחירת רמקולים מוגברים איכותיים, ראוי לברור את הרמקול לפי עוצמתו. כאן חשוב לברור כיצד ישפיע האימפדנס על עוצמת המגבר בפועל. חשוב לברור את הרטט ולזכור כי תמיד חשוב לברור ולנסות דברים בווליום נורמטיבי ביחס לווליום חזק יתר על המידה העלול לפגוע ברמקולים. אין זה משנה אם הנכם לפני או אחרי רכישה, אלו הם כללים ראשוניים שאין להתפשר בעדם. יש לקחת בחשבון את עניין היחס והרעש ביחס של רמקולים ועוצמות גבוהות או נמוכות ביחס למקום, אנשים וכל מה שביניהם. כך גם יש לקחת בחשבון את עניין היעילות, אוורור נוכח פתחי  אוורור, איכות של רמקול ביחס לחום או קור וכמובן עלות שווה לכל כיס.

טיפים לרכישה כללית

אם אתם לפני רכישת רמקולים ראוי כי תבצעו זאת באמצעות קריאת חומר בנושא. לאחר שהבנתם את מרכיביו של הרמקול, חשוב ביותר להתאימו או לרכוש אותו בחנויות מורשות בלבד. שם ומותג, יקלו על הבחירה ואם בכל זאת תרצו לרכוש יד 2 רצוי שתעשו זאת עם חברים המבינים עניין בהגברה וסאונד. מיותר לציין כי עלויות זולות עולות יקר יותר ומכאן שעדיף לרכוש מוצר חדש בעל אחריות לטווח הארוך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !